eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Pelikanie - obręb wsi Czarkowo, Kokorzyn i Sierakowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Kościan: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Pelikanie - obręb wsi Czarkowo, Kokorzyn i Sierakowo
Numer ogłoszenia: 372262 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kościan , ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5121001, faks 065 5120315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Pelikanie - obręb wsi Czarkowo, Kokorzyn i Sierakowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Pelikanie - obręb wsi Czarkowo, Kokorzyn i Sierakowo 1.Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy opracować na mapach zasadniczych zgodnych z obowiązującymi przepisami. Opracowanie ma zawierać także: 1.wykonanie prognozy oddziaływania w/w planu na środowisko, 2. opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 Nr 80, poz. 717 z późn. zm) 2.Koszt zakupu wszelkich koniecznych map ponosi Wykonawca. Mapy należy dostarczyć Zamawiającemu razem z planem zagospodarowania przestrzennego. 3.Opracowanie projektu planu winno być poprzedzone koncepcją zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem. Opracowanie to podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 4.Plan winien być wykonany zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), oraz rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587 z późniejszymi zmianami).uwzględniając ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kościan oraz Uchwałą wywołującą w/w plan, a także powinien uwzględniać wnioski i uwagi przekazane przez Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) oraz udział w prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 6.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane opinie i uzgodnienia, wprowadzanie w projekcie zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do wglądu publicznego należy do wykonawcy 7.Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesyłaniu materiałów opracowywanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówkami wykonawcy, ponosząc tylko i wyłącznie koszty przesyłek (opłata pocztowa) oraz zamieszczenia ogłoszenia w prasie. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. 8.Wykonanie prac przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 9.Plan (część opisowa i graficzna) winien być wykonany również w technice elektronicznej (rysunki w formatach jpg. oraz dwg. lub dxf.) i przekazany na nośnikach CD. 10.Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu przestrzennym oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ CPV: 71.40.00.00 - 6 usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która jest członkiem Izby Urbanistów  3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;   4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) a) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z aktualnym(i) na dzień składania ofert zaświadczeniem(ami) o przynależności do Izby Urbanistów 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.) Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kościanie, ul. Młyńska 15 64-000 Kościan.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan (pokój nr 13 - Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.