Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-19
Włodawa: Budowa dwóch odcinków dróg gminnych na osiedlu za Rojem ul. Brzoskwiniowa i ul. Owocowa
Numer ogłoszenia: 37192 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodawa , ul. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0825721234, faks 0825721234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch odcinków dróg gminnych na osiedlu za Rojem ul. Brzoskwiniowa i ul. Owocowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa dróg gminnych na osiedlu za Rojem w miejscowości Suszno, gmina Włodawa. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Teren dróg gminnych objęty opracowaniem zlokalizowany jest w całości na działkach administrowanym przez Inwestora tj. Gminę Włodawa i stanowią pas drogowy. Drogi gminne w stanie istniejącym posiadają nawierzchnie gruntową w stanie technicznym określonym jako zły z widocznymi odkształceniami. Szerokość jezdni zmienna od 2,8 m do 4,5 m. Brak widocznych poboczy. W obrębie opracowania znajdują się elementy drogi związane z jej infrastrukturą tj. zjazdy indywidualne w różnym stopniu technicznego zużycia przewidziane do przebudowy. Większą część pasa drogowego stanowią zieleńce o zmiennej szerokości. OPIS STANU PROJEKTOWANEGO Teren objęty inwestycją został podzielony na 2 odcinki. 1. Odcinek A - B o długości 79,50 mb i szerokości jezdni 3,50 m. 2. Odcinek E - F o długości 305 mb i szerokości jezdni 3,50 m. Projekt wykonawczy zakłada nawierzchnię drogi z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Nawierzchnia zjazdów i poboczy wykonana z tłucznia o szerokości poboczy 1, 00 m. i szerokości zjazdów 4,00 m lub zmiennie z projektem. Zabezpieczenie krawędzi drogi stanowić będzie krawężnik 15x30x100 wtopiony na ławie betonowej z betonu B10 z oporem. Na odcinkach objętych opracowaniem należy wykonać nowe oznakowanie pionowe. Szczegółowy zakres prac opisuje projekt budowlano - wykonawczy oraz pomocniczo przedmiary robót. Przedmiar robót został dołączony do SIWZ pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarze robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywał przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego i wykonawczego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł (Słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431 w PKO BP S.A Biała Podlaska, z dopiskiem Budowa drogi na osiedlu za Rojem w Susznie 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5, oryginał dokumentu należy dołączyć od oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania na rachunku zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednej osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi, co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych sytuacjach: Zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów lub terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku skrócenia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy Wykonawca wcześniej niż się Strony umówiły w umowie wykonana poszczególne elementy robót i Zamawiający uzna, że roboty zostały zakończone i nie będzie miał zastrzeżeń, co do kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za wcześniej wykonany przedmiot umowy. b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp,) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c) wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy siły wyższej w postaci w szczególności: powodzi, huraganu, śnieżyc lub podobnych zjawisk atmosferycznych, a także innych zjawisk obiektywnie niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy uniemożliwiających utrzymanie terminów realizacji przedmiotu zamówienia określonych w umowie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt. 1 lit. b - c, termin przewidziany w umowie może ulec przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) ograniczenie lub zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia przez zamawiającego w przypadku: - konieczności wykonania innych robót zamiennych - zmiana taka nastąpi bez zmiany wynagrodzenia, b) zmiana ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy. W przypadku wystąpienia tej okoliczności ryczałtowe wynagrodzenie brutto nie może ulec zmianie. 4. Dopuszcza się zmiany podwykonawcy za uprzednia zgodą Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót, niż określone w formularzu oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włodawa przy Al. Jana Pawła II nr 22, w pokoju nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Włodawa przy Al. Jana Pawła II nr 22, pokoju nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234L w miejscowości Luta
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.