eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Jordanów: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.
Numer ogłoszenia: 371848 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego 3 000 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013. przy następujących założeniach 1) termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 3 000 000,00 zł. przelana na rachunek zamawiającego w dniu 07.10.2013 r. - z możliwością wykorzystania w okresie późniejszym niż podany do dyspozycji, 2) Okres kredytowania : lata 2013-2022, 3) spłata kapitału w dziewięciu ratach : 1. rata w wysokości 210 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2014 r. 2. rata w wysokości 210 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2015 r. 3. rata w wysokości 360 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2016 r. 4. rata w wysokości 360 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2017 r. 5. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2018 r. 6. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2019 r. 7. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2020 r. 8. rata w wysokości 410 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2021 r. 9. rata w wysokości 370 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2022r. - prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo, - odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie , od kapitału niespłaconego, - marża banku jest stała przez okres kredytowania , - spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia , przesłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, - zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą skarbnika, - zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, - w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, - w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej, - rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. - data postawienia do dyspozycji i wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji , - Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w transzach. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa 31.12.2013 r. Nie uruchomienie części kredytu w ostatecznym terminie spowoduje zmniejszenie łącznej kwoty kredytu o wartość nie uruchomionej części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień koncesja, zezwolenie, licencja - Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Bankowe Dz. U. 2012 . 1376.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oprócz oświadczenia na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oprócz oświadczenia na podstawie art.22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oprócz oświadczenia na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ , Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie dodatkowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oprócz oświadczenia na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ , Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie dodatkowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo, projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro w dni robocze godz. 7:30 do 15:30 za cenę 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.