eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Usługa szkoleniowa -Diagnozowanie i interwencja wobec przemocy seksualnej w rodzinie- w ramach realizacji zadań mających na celu wzmocnienie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Zabierzów: Usługa szkoleniowa -Diagnozowanie i interwencja wobec przemocy seksualnej w rodzinie- w ramach realizacji zadań mających na celu wzmocnienie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie.
Numer ogłoszenia: 371496 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie , ul. Kolejowa 30, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 285 14 13, faks 12 285 14 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa -Diagnozowanie i interwencja wobec przemocy seksualnej w rodzinie- w ramach realizacji zadań mających na celu wzmocnienie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługę szkoleniową -Diagnozowanie i interwencja wobec przemocy seksualnej w rodzinie- w ramach realizacji zadań mających na celu wzmocnienie pracy socjalnej z osobami dotkniętymi przemocą domową w rodzinie. Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek organizacyjnych pomocy i integracji społecznej, psychologów, terapeutów, pedagogów oraz członków zespołu interdyscyplinarnego. SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA SZKOLENIA: 1) Definicja przemocy seksualnej, 2) Typy przemocy seksualnej, 3) Portret psychologiczny ofiary, 4) Dynamika przemocy seksualnej, 5) Konsekwencje doznanej przemocy seksualnej, 6) Zasady przeprowadzania rozmowy z osobami doświadczającymi przemocy seksualnej, 7) Interwencja psychologiczna i interwencja prawna w sytuacjach przemocy seksualnej, 8) Zapobieganie i reagowanie na przemoc seksualną. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI: a) Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 20 osób w 1 grupie szkoleniowej, b) Szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu jednego dnia w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (45-cio minutowych), c) Szkolenie musi obejmować 3 godziny zajęć w formie wykładów oraz 3 godziny zajęć w formie warsztatów, d) Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach dydaktycznych szkolenia przewidziana była 15-to minutowa przerwa. Przerwy nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin szkolenia. e) Szkolenie musi odbyć się od poniedziałku do piątku w dniu roboczym w godzinach od 9:00 do 16:00 f) Szkolenie zostanie przeprowadzone w zasobach lokalowych Zamawiającego (na terenie Gminy Zabierzów), g) Wykonawca zapewni sprzęt niezbędny do realizacji szkolenia. h) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz przygotowania stosownej liczby kopii materiałów edukacyjnych i przekazania ich uczestnikom szkolenia. i) Wykonawca zobowiązany jest opracować, wydrukować i rozdysponować pomiędzy uczestników zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie musi zawierać co najmniej następujące dane: nazwa Wykonawcy, nazwa szkolenia, termin szkolenia, miejsce szkolenia, imię i nazwisko uczestnika, podpis Wykonawcy, podpisy osób szkolących.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia określonego rodzaju działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani wykonawcy, którzy: wykażą wykonanie lub wykonywanie minimum pięciu szkoleń lub warsztatów w zakresie odpowiadającym przedmiotowi szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych usług, - dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobą/osobami, z których każda musi spełniać łącznie poniższe wymagania: 1) posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) posiadać doświadczenie w pracy z dziećmi wykorzystywanymi seksualnie w wymiarze min. 20 godzin, 3) posiadać doświadczenie w pracy z osobami wykorzystywanymi seksualnie w wymiarze min. 20 godzin, 4) posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dotyczących przemocy seksualnej w wymiarze min. 20 godzin.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli zmiany będą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Kolejowa 30 32-080 Zabierzów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabierzowie ul. Kolejowa 30, 32-080 Zabierzów - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.