eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371339 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Racibórz: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", krajowy numer identyfikacyjny 125504400000, ul. ul. Grzonki  1, 47400   Racibórz, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 152 001, faks 324 152 001, e-mail dps.zlota.jesien@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.252.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa , świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1. Chleb 1000g szt 8.500 2. Chleb razowy 500g szt 5.000 3. Francuz 500g szt 17.000 4. Bułka zwykła 100g szt 800 5. Bułka grahamka 100 g szt 2.000 6. Rogal maślany, bułka maślana 100g szt 3.500 7. Kołacz 100g ( z serem, jabłkiem, makiem, budyniem) szt 400 8. Pączek z marmoladą szt 400 9. Bułeczka drożdżowa z cynamonem 50g szt 4.000 10. Kołacz z blachy ( z serem, makiem, jabłkiem, budyniem) kg 500 11. Bułka tarta kg 150 3.2.W/w asortyment i ilości określone są szacunkowo i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności do potrzeb zamawiającego. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie sześć razy w tygodniu z wyjątkiem niedziel oraz dni świątecznych. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Pieczywo dostawca będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem rano w godzinach od 6:00- 6:45 . 3.3.Miejscem dostawy jest DPS "Złota Jesień" ul. Grzonki 1 w Raciborzu. 3.4 Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień Główny przedmiot: 15.81.00.00-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 3.5 Zamówienie nie zostało podzielone na części i musi być realizowane w całości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15810000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT42311.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska,  ,  ul. Rybnicka 10,  44350,  Gorzyce,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41996.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41996.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90130.89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest towarem łatwo dostępnym, masowym, na rynku istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować zmówienie. Do złożenia oferty zaproszono piekarnie, których wyroby są popularne i znane na rynku oraz piekarnie zainteresowane dostawą pieczywa dla naszej jednostki. Zaproszono 6 Piekarni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.