Ogłoszenie nr 371151 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Biała Podlaska: Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 370673
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny
32296200000, ul.
ul. Brzeska
,
21500
Biała Podlaska, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
0-83 342 08 80, faks
0-83 343 55 24, e-mail
erychlinska@bialapodlaska.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialapodlaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na parterze i I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej (łazienki nr 5,6,7,8 w tym nr 5 dla niepełnosprawnych, 105, 106, 108 oraz 109). Zakres prac obejmuje: o Roboty obejmują roboty rozbiórkowe tj. skucie płytek na ścianach i podłogach, wraz z wywiezieniem odpadów i utylizacją. o Zamurowanie części otworów drzwiowych i wykucie nowych; o Rozebranie ścianek działowych w łazienkach i wykonanie nowych; Ścianki z płyt g-k wodoodpornej na ruszcie szer. 5 cm z wypełnieniem wełną mineralną; o Poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży na ścianach działowych; o Demontaż wyposażenia oraz skucie płytek i tynkowanie wraz z malowaniem pom. obecnej łazienki dla niepełnosprawnych; o Wymiana drzwi wewnątrz łazienek (drzwi wyposażone w samozamykacze) oraz wejściowych w łazience dla osób niepełnosprawnych - kolor dobrać do drzwi istniejących; okleina z CPL gr. min 0.5 mm; drzwi wyposażone w samozamykacze; ościeżnice regulowane; o Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, ułożeniem zaprawy; o Ułożenie posadzek z płyt gresowych 60x60 cm kolor jasny beż do ustalenia z Inwestorem (wykonawca ma zaproponować przynajmniej trzy rodzaje płytek spełniających wymagania do wyboru) niepolerowanych antypoślizgowych R10, na zaprawie klejowej o klasie ścieralności 5; o Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 60x60 cm w kolorze jasny beż, powierzchnia polerowana błyszcząca (klasa odporności na plamienie 5); o Wykonanie sufitów podwieszanych przeznaczonych do pomieszczeń mokrych - moduł 60x60cm; o Zabudowy z płyt g.-k. pionów wod. - kan oraz geberitów; o Wyposażenie łazienki w pochwyty dla osób niepełnosprawnych; elementy wyposażenia tj. lustra, pojemniki na mydło ze stali nierdzewnej, uchwyty na papier ze stali nierdzewnej, suszarki do rąk uruchamianej ręcznie ze stali nierdzewnej; o Malowanie ścian w łazienkach oraz na korytarzu przy łazience dla niepełnosprawnych. o Wykonanie instalacji wod.-kan i elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ, obejmujący: A. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, B. Przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą). 3. Realizacja robót: 1) Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym prowadzona będzie działalność. 2) Wykonywanie robót uciążliwych uniemożliwiających funkcjonowanie Sądu odbywać się musi poza godzinami pracy Sądu i w dniach wolnych od pracy Sądu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania niektórych robót uciążliwych w czasie godzin pracy Sądu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i zakresu tych prac. 3) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ. o Użyte materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom SIWZ. Użyte materiały powinny być wysokiej klasy (I gatunku) i mieć odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5) Wykonawca zobowiązuje się: a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejon u wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 ). 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SIWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującym i przepisami i normami, warunkami technicznym i wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 8) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na zasadach, o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunkiem przeprowadzenia odbioru robót jest przygotowanie na 3 dni przed jego rozpoczęciem wymaganych dokumentów. 9) przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 10) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, 4. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.r W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami niezwłocznie przed przystąpieniem tych osób do pracy.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45310000-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.11.2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: PW BIALBUD sp. j.,
,
ul. Kopernika 12,
21-+500,
Biała Podlaska, kraj/woj.
lubuskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zalanie łazienek wodą znajdującą się w stropie i konieczność osuszenia przed podjęciem dalszych prac.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
- Dostawa zaawansowanego symulatora do treningu badań ultrasonograficznych ginekologicznych oraz położniczych
- Wykonanie remontu pomieszczeń kawiarenki usytuowanej w budynku Domu Studenta oraz dwóch pokoi dydaktycznych usytuowanych w budynku Głównym Uczelni w AWF Filia w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.