eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › II POSTĘPOWANIE NA PRZEBUDOWĘ PODDASZA NADLEŚNICZÓWKI W DZIEWOKLUCZU NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE - DOKOŃCZENIE ZADANIA ORAZ BUDOWĘ BUDYNKU GOSPODARCZEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZESTRZENNYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Chodzież: II POSTĘPOWANIE NA PRZEBUDOWĘ PODDASZA NADLEŚNICZÓWKI W DZIEWOKLUCZU NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE - DOKOŃCZENIE ZADANIA ORAZ BUDOWĘ BUDYNKU GOSPODARCZEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZESTRZENNYM
Numer ogłoszenia: 370994 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307272 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II POSTĘPOWANIE NA PRZEBUDOWĘ PODDASZA NADLEŚNICZÓWKI W DZIEWOKLUCZU NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE - DOKOŃCZENIE ZADANIA ORAZ BUDOWĘ BUDYNKU GOSPODARCZEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZESTRZENNYM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: II postępowanie na dokończenie zadania pn. Przebudowa poddasza Nadleśniczówki w Dziewokluczu na pomieszczenia mieszkalne oraz budowę budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem przestrzennym. 2. W 2012 roku zostały rozpoczęte roboty budowlane związane z adaptacją poddasza na pomieszczenia mieszkalne, zmianą konstrukcji i pokrycia dachu, ociepleniem ścian zewnętrznych i wykonaniem nowej elewacji. Roboty zostały przerwane z powodu rozwiązania umowy z Wykonawcą. 3. Zakres przebudowy poddasza nadleśniczówki został opisany w dokumentacji projektowej z 2012 r. oraz w uzupełnieniu do opisu technicznego z 2013 r. 4. Budowa budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu jest nowym zadaniem inwestycyjnym - nie były przedmiotem umowy w 2012 r. 5. Nadleśniczówka zlokalizowana jest w miejscowości Dziewoklucz nr 1, gmina Budzyń, powiat chodzieski, na działce nr 8289/2. 6. Powyższa nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe w zarządzie Nadleśnictwa Podanin. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji. 8. Zamawiający informuje, że posiada: a. ważną decyzję nr 128/2012 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą Nadleśnictwu Podanin pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania poddasza budynku mieszkalnego na mieszkanie ze zmianą konstrukcji dachu, b. ważną decyzję nr 260/2013 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą Nadleśnictwu Podanin pozwolenia na budowę budynku garażowo - gospodarczego. 9. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i uwzględnić w ofercie cenowej dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót w warunkach utrudnionych. 10. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 11. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); d. ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., nr 47 poz. 401); f. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126); g. przepisy i wytyczne branżowe. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają projekty budowlane oraz uzupełnienie, STWiOR, kosztorysy ofertowe branż architektoniczno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego oraz zagospodarowania terenu, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ 12. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo odbiorczym. 14. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej Operat kolaudacyjny stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: a. Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego, b. Wykaz wad i usterek z odbioru technicznego, c. Protokoły odbioru robót branżowych, d. Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę Zamawiającemu, e. Oświadczenia osób funkcyjnych na budowie wymagane Prawem Budowlanym, f. Dziennik budowy jako dokument prawny obowiązujący Zamawiającego i Wykonawcę w trakcie trwania budowy, g. Dokumenty gwarancyjne, h. Dokumentację projektową powykonawczą z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w czasie realizacji robót we wszystkich branżach, i. Inwentaryzację powykonawczą sporządzoną przez geodetę wraz z mapą zasadniczą - operat geodezyjny powykonawczy, j. Protokół przekazania terenu budowy przez Wykonawcę z zapisami o przywróceniu do stanu pierwotnego terenu zaplecza, odczyty z poboru wody, energii elektrycznej itp., k. Atesty materiałów, l. Orzeczenia o jakości materiałów - jeśli posiada, m. Odporność ogniową zastosowanych materiałów - jeśli posiada, n. Deklarację zgodności na wbudowane materiały, o. Aprobaty techniczne wbudowanych materiałów, p. Program BIOZ budowy, q. Dokumentację fotograficzną robót, r. Świadectwa legalizacji zamontowanych urządzeń, s. Instrukcje bezpieczeństwa zamontowanych urządzeń, t. Instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, u. Dokumentację technologiczną zamontowanych urządzeń, v. Schematy montażowe z opisem. 15. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz kosztorysach ofertowych. 16. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm. 17. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę, typ i parametry proponowanego produktu równoważnego. 18. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ. 20. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 22. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 23. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. 24. Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia: a. z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych zamówienia i STWiOR. b. Wynagrodzenie wykonawcy ustala się w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu zamówienia i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego. d. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonany przedmiot umowy na podstawie: Dwóch faktur częściowych: I - w wysokości zaoferowanej ceny za remont budynku mieszkalnego - dokończenie zadania, wystawionej po realizacji zakresu prac związanych z remontem budynku mieszkalnego i podpisaniu bezusterkowego protokołu częściowego odbioru robót , II - w wysokości do 80.000,00 zł netto wystawionej po realizacji min. zakresu prac związanego z budową budynku gospodarczego do etapu wykonania pokrycia dachowego oraz montażem podłogi z płyty OSB na poddaszu, po podpisaniu bezusterkowego protokołu częściowego odbioru robót. faktury końcowej po wykonaniu pozostałego zakresu prac związanego z dokończeniem budowy budynku gospodarczego i zagospodarowania przestrzennego, po bezusterkowym końcowym odbiorze zakresu ww. prac podpisanym przez obie strony. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. f. Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa, niniejsza SIWZ i STWiOR. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, a nie zasadniczymi dla dokonania wyceny oferty. g. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiOR. h. Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Handlowo - Usługowy SEKUTERSKA Elżbieta Sekuterska, ul. Jana Pawła II 21/3, 64-730 Wieleń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471526,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383908,30

  • Oferta z najniższą ceną: 383908,30 / Oferta z najwyższą ceną: 509967,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.