eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › budowa kotłowni gazowej wraz z termomodernizacją budynków wielofunkcyjnych w Siennicy Nadolnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37071

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krasnystaw: budowa kotłowni gazowej wraz z termomodernizacją budynków wielofunkcyjnych w Siennicy Nadolnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Krasnystaw, do kontaktów: Dariusz Harmas, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5764464, fax 082 5763046, e-mail: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krasnystaw.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kotłowni gazowej wraz z termomodernizacją budynków wielofunkcyjnych w Siennicy Nadolnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siennica Nadolna, Gmina Krasnystaw, Powiat Krasnostawski, Województwo Lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kotłowni gazowej wraz z termomodernizacją budynków wielofunkcyjnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje temomodernizację budynku, która obejmuje wykonanie następujących elementów robót: -remont dachów (wraz z dociepleniem),-docieplenie ścian zewnętrznych,-wykonanie nowych posadzek na logiach,-wymiana drzwi stalowych na nowe drzwi aluminiowe,-wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej (okna drewniane zespolone) na stolarkę PVC,-izolacje ścian piwnic,- instalacja odgromowa, oraz modernizację sposobu ogrzewania, która obejmuje wykonanie następujących robót:-przyłącze ciepłownicze,-kotłownia gazowa, -wewnętrzna instalacja gazowa,-instalacja c.o. - grzejniki płytowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 06.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a)dla części I zamówienia: 9 000,00 PLN, (słownie: dziewięć tysięcy złotych), b)dla części II zamówienia: 3 000,00 PLN, (słownie: trzy tysiące złotych), c)w przypadku wykonawcy składającego ofertę na całość przedmiotu zamówienia (część I + II): 12 000,00 PLN, (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a)dla części I zamówienia - zrealizowali co najmniej 2 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia każdy o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 PLN, b)dla części II zamówienia - zrealizowali co najmniej 2 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia każdy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN, c)osoby, które będą wykonywać zmówienie (kierownicy budowy) posiadają wymagane uprawnienia, w tym zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dokumenty muszą potwierdzać niezbędne uprawnienia w specjalnościach: - dla części I zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej, - dla części II zamówienia: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 1.3.1.wykazują obroty w każdym roku obrotowym minimum: a)dla części I zamówienia: 900 000,00 PLN, b)dla części II zamówienia: 300 000,00 PLN, 1.3.2.oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do kwoty minimum: a)dla części I zamówienia: 100 000,00 PLN, b)dla części II zamówienia: 40 000,00 PLN. W przypadku wykonawcy składającego ofertę na całość przedmiotu zamówienia (część I + II) winien on wykazać obroty w każdym roku obrotowym minimum do kwoty 1 200 000,00 PLN oraz dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do kwoty minimum 140 000,00 PLN. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5.Wnieśli wymagane wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, punkty od 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg. Załącznika Nr 4) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), b/ stwierdzające, że kierownicy budowy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w odpowiednich specjalnościach: - dla części I zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej, - dla części II zamówienia: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, winny być przedłożone kopie uprawnień budowlanych osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy oraz kopie aktualnych zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2003, 2004, 2005r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, b/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw@ug.gov.pl , http://krasystawug.bip.e-zeto.com. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym lub na konto bankowe zamawiającego nr 05 8200 0008 2001 0000 2189 0002 przy odbiorze osobistym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Termomodernizacją budynków wielofunkcyjnych w Siennicy Nadolnej. 1) Krótki opis: Część pierwsza zamówienia obejmuje docieplenie budynku wielofunkcyjnego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 43.32.10.00, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje temomodernizację budynku, która obejmuje wykonanie następujących elementów robót: -remont dachów (wraz z dociepleniem), -docieplenie ścian zewnętrznych, -wykonanie nowych posadzek na logiach, -wymiana drzwi stalowych na nowe drzwi aluminiowe, -wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej (okna drewniane zespolone) na stolarkę PVC, -izolacje ścian piwnic, -instalacja odgromowa,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 06.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: nie dotyczy CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja sposobu ogrzewania. 1) Krótki opis: Część druga zamówienia obejmuje budowę kotłowni gazowej wraz z przyłączem ciepłowniczym, wewnętrzną instalacją gazową oraz wymianą instalacji c.o. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10, 45.33.11.10. 3) Wielkość lub zakres: Modernizacja sposobu ogrzewania, która obejmuje wykonanie następujących robót: -przyłącze ciepłownicze, -kotłownia gazowa, -wewnętrzna instalacja gazowa, -instalacja c.o. - grzejniki płytowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 06.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.