eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Wrocław: Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 370378 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień: 72250000-2 - usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów. 2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemu komputerowego Oddziału Terenowego ANR we Wrocławiu w następujących lokalizacjach: a) Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, b) Siedzibie Archiwum zakładowym we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, c) Siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul.Kunickiego4 d) Siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Legnicy, przy ul. Jaworzyńskiej 199, e) Siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Świdnicy, przy ul. Kliczkowskiej 28, f) Siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich 15 g) Biurze w Górze zlokalizowanym przy ul. Hirszfelda 6, 56-200 Góra 3. Na system składają się następujące elementy: 3.1 Centralna domena obejmująca Oddział Terenowy, Biura Terenowe oraz Archiwum Zakładowe i Sekcje Zamiejscowe Gospodarowania Zasobem. Centralna domena jest zbudowana na bazie serwerów Microsoft Windows 2012 i składa się z dwóch kontrolerów domeny w siedzibie Oddziału Terenowego, głównego i zapasowego, oraz czterech replik w poszczególnych Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem i Archiwum Zakładowym. 3.2 Sieć LAN i WAN -Okablowanie (elementy bierne) w każdej z lokalizacji, -Urządzenia aktywne: koncentratory i huby , switche, routery w każdej z lokalizacji 3.3 Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Oddziału Terenowego -Stacje robocze -Terminale bezdyskowe -Intel Modular Server (5 serwerów, macierze) -Serwery PC z zainstalowanym systemem -Drukarki igłowe heavy duty -Drukarki igłowe -Drukarki laserowe -Kolorowe drukarki laserowe -Przenośne drukarki atramentowe -Zasilacze awaryjny UPS o mocy 5000 VA -Zasilacze awaryjne UPS o mocy do 2000 VA -Urządzenia do kopii bezpieczeństwa SonicWALL CDP -Serwery NAS Synology -Ploter atramentowe HP -Skaner wielkoformatowy 3.4 Sprzęt komputerowy zainstalowany w Archiwum zakładowym -Stacje robocze -Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach -Drukarki laserowe -Kolorowa drukarka laserowa -Serwer NAS Synology 3.5 Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Legnicy -Stacje robocze -Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnej maszynie -Drukarki laserowe -Kolorowa drukarka laserowa -Serwery NAS Synology 3.6 Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Świdnicy -Stacje robocze -Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach -Drukarki laserowe -Kolorowa drukarka laserowa -Serwery NAS Synology 3.7 Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich -Stacje robocze -Serwer PC z zainstalowanym oprogramowanie VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach -Drukarki laserowe -Kolorowa drukarka laserowa -Serwery NAS Synology 3.8 Oprogramowanie zainstalowane w Oddziale Terenowym 3 host-y VMware (ver. 4 i 5) z następującymi maszynami wirtualnymi: -10 serwerów Microsoft Windows -2 serwery SUSE LINUX Microsoft -5 serwery Microsoft Windows 2012 pracujących w strukturze Active Directory -1 serwery Microsoft Windows 2012 z usługą terminalową MS Windows -2 serwery Microsoft Windows 2003 -2 serwery Microsoft Windows 2008 -157 stacji roboczych Microsoft Windows XP,VISTA,7,8 Novell -Novell Netware 5.1 (stare aplikacje na dbf-ach) SUSE LINUX -serwer SUSE LINUX 11 z zainstalowanym serwerem bazy danych ORACLE 11 -serwer SUSE LINUX 11 ( WWW,ftp ) - intranetowy serwer Oddziału Terenowego w oparciu o skrypt Joomla inne -serwer Mediator OTC pod Windows -oprogramowanie ProPublico -system EMIKS - oprogramowanie wspierające Archiwum zakładowe -serwer WSUS -serwer ochrony antywirusowej Kasperski z konsolą sieciową -oprogramowanie STATLOOK 3.9 Oprogramowanie zainstalowane w poszczególnych Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem i Archiwum Zakładowym Host VMware z następującymi maszynami wirtualnymi - Dwie maszyny wirtualne Windows Microsoft - serwer 2012 - stacje robocze Microsoft Windows XP,VISTA,7 -lokalne aplikacje WUSUS i KASPERSKI pobierające sygnatury z serwera we Wrocławiu 4. W ramach obsługi technicznej Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu sprzętu, w szczególności do wykonywania następujących zadań: 4.1 Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej -stała gotowość serwisowa od godziny 7:00 do godziny 20:00 -konieczność przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy minimum 6 godzin dziennie w godzina pomiędzy 7:00 a 16:00 (w dniach pracy Zamawiającego) na terenie siedziby Oddziału Terenowego. Osoby tę będą pełniły funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem, wykonawca może podać w ofercie dłuższy czas przebywania jednak nie więcej niż 9 godzin dziennie. Czas ponad 6 godzin będzie liczony jako dodatkowe punkty przy ocenie ofert w kryterium serwisu. -W razie braku możliwości zdalnego wykonania usługi dla Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jego siedzibie jednak z zachowaniem bezpośredniej obsługi w siedzibie Oddziału Terenowego -Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia, okresy sprawozdawcze itp.) 4.2 Stosowanie okresowych konserwacji, drobnych napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych gospodarowania Zasobem. W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności: -Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym, -Zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia, -Diagnostyka działania komputera i innych urządzeń 4.3 Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności: -Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego, -Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci, routerów, -Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych, -Instalacje i konfiguracje UPS-ów (serwery), -Podłączanie i konfiguracja urządzeń terminalowych (udostępnianie, prawa dostępu do zasobów dla Biur Terenowych) przez VPN, -Konfiguracja drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, -Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch, router, -Usługi związane z migracją systemów operacyjnych, aplikacji i danych na nowe serwery, 4.4 Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Novell, Windows 2012,XP,Vista,7,8 i nowsze, SUSE Linux z bazą danych Oracle. -Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu, -Uaktualnienia poprawek systemowych, -Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych, -Utrzymywanie ochrony antywirusowej i uaktualnianie sygnatur antywirusowych, -Kopie bezpieczeństwa systemów serwerowych - codzienne zgodnie z procedurą obowiązującą w Oddziale Terenowym we Wrocławiu (dotyczy wszystkich systemów w OT ANR). -Utrzymywanie adresacji IP, -Tworzenie i administracja kont użytkowników oraz prawami dostępu do katalogów i plików, -Przydział praw do wydruków sieciowych, -Zarządzanie zasilaczami awaryjnymi za pomocą oprogramowania PowerChute APC, -Parametryzacja i instalacja klientów sieciowych i aplikacji terminalowych na stacjach roboczych klienta 4.5 Współpraca z firmami autoryzowanymi w zakresie obsługi programów Granit, 4.6 Prowadzenie ewidencji czynności wykonanych w ramach technicznej w module HelpDesk systemu Statlook. 4.7 Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie): -Komputerów - 1 raz w roku -Drukarek - 1 raz w roku -UPS - ów i innych urządzeń - 1 raz w roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi wykonywane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegające na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmującą co najmniej 50 stanowisk komputerowych każda Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2. wykaz wykonanych usług polegających na obsłudze technicznej systemu komputerowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wg wzoru formularza ofertowego, 2.3. Dowody potwierdzające, że usługi z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługa została wykonana należycie są: -poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2.4. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.7 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2.6. Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane certyfikaty/szkolenia i doświadczenie. Wymagane jest aby: 1) co najmniej jedna osoba świadcząca usługę posiadała następujące certyfikaty/szkolenia: - Certyfikowany Inżynier/Administrator systemu Novell (CNE 5), - Ukończone szkolenie dla Administratora co najmniej MS Windows 2012 serwer, - Certyfikaty lub szkolenia z bazy danych Oracle (wersja 8 lub 9) oraz urządzeń Cisco 2) co najmniej jedna osoba świadcząca usługę posiadała następujące doświadczenie: - min. 5-latnie doświadczenie na stanowisku serwisanta sieci komputerowej, - min. 5-latnie doświadczenie w administracji serwerami MS Windows, - min. 5-latnie doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows. 2.7 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - Kryterium serwisu ilości godzin pełnionego dyżuru - 0.3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.