eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z dokonaniem wpisów o wykonanych kontrolach do książek obiektu budowlanego położonych na terenie województwa pomorskiego z możliwością składania ofert częściowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Pruszcz Gdański: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z dokonaniem wpisów o wykonanych kontrolach do książek obiektu budowlanego położonych na terenie województwa pomorskiego z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 370214 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z dokonaniem wpisów o wykonanych kontrolach do książek obiektu budowlanego położonych na terenie województwa pomorskiego z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych obejmującej: przegląd roczny i pięcioletni budowlany, roczny gazowy, pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) wraz z dokonaniem wpisów o wykonanych kontrolach do książek obiektu budowlanego budynków i lokali mieszkalnych wskazanych w załącznikach A, B, C i D do SIWZ i dostarczenie protokołów przeglądów na nośniku CD. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części w następujący sposób: Zadanie nr 1 - wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: nowodworskiego, malborskiego, sztumskiego i kwidzyńskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 100 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 100 obiektów, 3) przegląd roczny gazowy - 3 obiekty, 4) przegląd techniczny pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 99 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 2 - wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kościerskiego, kartuskiego, gdańskiego, puckiego, wejherowskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 66 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 8 obiektów, 3) przegląd roczny gazowy - 4 obiekty, 4) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 11 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr B do SIWZ. Zadanie nr 3 - wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: człuchowskiego i bytowskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 29 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 27 obiektów, 3) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 29 obiektów, 4) założenie książki obiektu budowlanego - 1 obiekt. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr C do SIWZ. Zadanie nr 4 - wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: słupskiego i lęborskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 13 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 13 obiektów, 3) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 13 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr D do SIWZ. 3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części od 1 do 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania. 4.Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) dla zadania nr 1, 2, 3, 4 - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie, b) dla zadania nr 1 i 2 - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie lub posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji oraz sieci gazowych, c) dla zadania nr 1, 2, 3, 4 - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie lub posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji oraz sieci energetycznych. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia tego warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie dozłożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3). Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w przypadku: zmiany terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, np. w przypadku braku najemcy przez okres dłuższy niż 14 dni. W takich przypadkach Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji usługi, odpowiedni do zaistniałej okoliczności. 3. Pisemna prośba Wykonawcy winna zawierać opis okoliczności mających wpływ na zmianę terminu wykonania usługi wraz z opisem szczegółowym przyczyn uzasadniających prośbę o przedłużenie terminu wykonania usługi, z której jednoznacznie będzie wynikało, że termin wykonania usługi ulega zmianie z przyczyn, o których mowa w ust. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium TERMIN WYKONANIA wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. 1) w przypadku zaoferowania wykonania zlecenia: do 10.12.2004 r. ,Wykonawca otrzyma 10 pkt; 2) w przypadku zaoferowania wykonania zlecenia: do 15.12.2004 r. Wykonawca otrzyma 5 pkt; 3) w przypadku zaoferowania wykonania zlecenia: do 20.12.2004 r. Wykonawca otrzyma 0 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: nowodworskiego, malborskiego, sztumskiego i kwidzyńskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 100 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 100 obiektów, 3) przegląd roczny gazowy - 3 obiekty, 4) przegląd techniczny pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 99 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kościerskiego, kartuskiego, gdańskiego, puckiego, wejherowskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 66 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 8 obiektów, 3) przegląd roczny gazowy - 4 obiekty, 4) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 11 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: człuchowskiego i bytowskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 29 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 27 obiektów, 3) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 29 obiektów, 4) założenie książki obiektu budowlanego - 1 obiekt. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatów: słupskiego i lęborskiego obejmujący: 1) przegląd roczny budowlany - 13 obiektów, 2) przegląd pięcioletni budowlany - 13 obiektów, 3) przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 13 obiektów. Wykaz zbiorczy obiektów stanowi załącznik nr D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.