eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, świadczone w listopadzie i w grudniu 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370099 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Krosno: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, świadczone w listopadzie i w grudniu 2016r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny 37045288200000, ul. ul. Bieszczadzka  1, 38400   Krosno, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 13 437 57 96, faks 13 436 60 27, e-mail pzdkrosno@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, świadczone w listopadzie i w grudniu 2016r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone zostało na 10 części, tj.: Część 1: Rejon Dukla/Miejsce Piastowe Część 2: Rejon Chorkówka/Dukla Część 3: Rejon Chorkówka Część 4: Rejon Miejsce Piastowe Część 5: Rejon Iwonicz Część 6: Rejon Dukla Część 7: Rejon Wojaszówka Część 8: Rejon Jaśliska Część 9: Rejon Puławy Część 10: Załadunek posypywarek na placu składowym w m. Zboiska 1. Zakres świadczenia usług obejmuje: - Odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg na zadaniu objętym umową (z zastrzeżeniem pkt 8) wg obowiązujących standardów. - Zwalczanie śliskości na odcinkach wyznaczonych do posypywania dróg na zadaniu objętym umową. - Ręczne rozsypywanie materiałów na kratach wsypowych piaskarek podczas załadunku jest w zakresie Wykonawcy. - Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki, na części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 odbywał się będzie na placu składowym w miejscowości Zboiska. Wykonawca winien podstawić do załadunku własny sprzęt (dotyczy części 10 - Załadunek posypywarek ...). Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki, na części Nr 7, 8 i 9 odbywał się będzie na placu składowym Wykonawcy, realizującego zadanie na danej Części zamówienia. W związku z tym, do ceny ofertowej, Wykonawcy w/w Części zamówienia, winni doliczyć koszt załadunku. W przypadku części nr 7, 8 i 9 przy ocenie II kryterium pod uwagę brana będzie ładowność posypywarki. 2. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości, na wszystkie części zamówienia, zapewni Zamawiający. Transport materiałów uszorstniajacych z placu składowego w m. Zboiska na place składowe, zlokalizowane odpowiednio na terenie Rejonów: Wojaszówka, Jaśliska i Puławy, zapewni Wykonawca. 3. Place składowe do prowadzenia akcji zimowej znajdowały się będą w czterech punktach, tj.: jeden - w miejscowości Zboiska (obejmuje części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6) oraz trzy place składowe na terenie danego Rejonu, odpowiednio na daną część zamówienia (dotyczy części Nr 7, 8 i 9). 4. Wykonawca winien zapewnić stałą łączność pomiędzy Dyżurnym Zimowego Utrzymania Dróg a pozostałymi osobami biorącymi udział w akcji zimowej (m. in. z kierowcami i operatorami sprzętu). 5. Akcją zimową kieruje Dyżurny Zimowego Utrzymania Dróg z Obwodu Drogowo Mostowego w Dukli. 6.Wykonawca, w czasie obowiązywania umowy, zobowiązany jest do świadczenia usług na polecenie Dyżurnego, o każdej porze w ciągu doby i w każdy dzień tygodnia. 7. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu i zakończeniu terminu prowadzenia akcji zimowej. 8. W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nieujęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nieobjętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek, jak na drogach objętych umową. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia gotowości sprzętu przed rozpoczęciem akcji zimowej. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia wymogów określonych w SIWZ lub jest nie sprawny technicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy podpisania z Oferentem umowy, do czasu usunięcia nieprawidłowości. 10.Na okres trwania umowy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część 1:Rejon Dukla/Miejsce Piastowe, umowa od dnia 14.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 2:Rejon Chorkówka/Dukla, umowa od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 3:Rejon Chorkówka umowa, od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 4:Rejon Miejsce Piastowe, umowa od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 5:Rejon Iwonicz, umowa od dnia 14.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 6:Rejon Dukla, umowa od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 7:Rejon Wojaszówka, umowa od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. Część 8:Rejon Jaśliska Część 9:Rejon Puławy Część 10:Załadunek posypywarek na placu składowym w m. Zboiska, umowa od dnia 8.11.2016r. do dnia 31.12.2016r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część 1: Rejon Dukla/Miejsce Piastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Transportowe,  ,  Wrocanka, ul. Nadrzeczna 24,  38-455,  Głowienka,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8820.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część 2: Rejon Chorkówka/Dukla
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Transport i Sprzęt,  magnum01@vp.pl,  Wrocanka, ul. Nadrzeczna 32,  38-455,  Głowienka,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18525.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część 3: Rejon Chorkówka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Wieloczynnościowa Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mechanika-Handel Pojazdami Transport,  Stachursky1@op.pl,  Pielgrzymka 75,  38-223,  Osiek Jasielski,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 11340.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Część 4: Rejon Miejsce Piastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Transportowo - Handlowa ZYG-TRANS ,  zygtrans.dukla@wp.pl,  ul. Łukasiewicza 14,  38-450,  Dukla,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18960.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Część 5: Rejon Iwonicz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Transportowe ,  ,  Wrocanka, ul. Nadrzeczna 24,  38-455,  Głowienka,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 12600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Część 6: Rejon Dukla
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Transportowo-Handlowa ZYG-TRANS ,  zygtrans.dukla@wp.pl,  ul. Łukasiewicza 14,  38-450,  Dukla,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25480.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Część 7: Rejon Wojaszówka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Transportowo-Sprzętowa TRANSGEO ,  transgeo@op.pl,  Ustrobna 258,  38-406,  Odrzyoń ,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 17640.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10   NAZWA: Część 10: Załadunek posypywarek na placu składowym w m. Zboiska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Rolnicze KACPER,  pniszczak123@interia.pl,  Równe, ul. Długa 13,  38-450,  Duka,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: wartość umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający dokonał obliczeń szacunkowej wartości zamówienia z należytą starannością na podstawie art.34 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, jakie będą panować warunki pogodowe w danym okresie. Poprzednie zimy były łagodne, natomiast obecna zima jest dość ostra: występują obfite opady śniegu lub deszczu, co przy temperaturze ujemnej powoduje gołoledź a tym samym stwarza niebezpieczeństwo dla użytkowników drogi. Jeżeli warunki atmosferyczne nie ulegną poprawie, to przewidziana ilość godzin pracy sprzętu oraz wartość umowy zostaną wkrótce zrealizowane. W celu dalszego prowadzenia akcji zimowej, Zamawiający zwiększył kwotę na zimowe utrzymanie dróg powiatowych dla zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.