Ogłoszenie nr 369971 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Poznań: Usługa polegającą na sukcesywnym odbiorze, transporcie, przetworzeniu odpadów problemowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30214486300000, ul.
al. Marcinkowskiego
11,
61827
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 530 813, e-mail
mag.pio@odpady.poznan.pl, faks
618 530 842.
Adres strony internetowej (URL): http://odpady.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.odpady.poznan.pl/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą, osobiście, kurierem
Adres:
al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegającą na sukcesywnym odbiorze, transporcie, przetworzeniu odpadów problemowych
Numer referencyjny: ZZO/ZZ-341-18/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podział na zadania: 1. Zadanie nr 1 - Leki 2. Zadanie nr 2 - Farby 3. Zadanie nr 3 - Pozostałe Szczegółowy opis przedmiotu wspólny dla każdej części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ W zakresie zadania nr 1: Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami* dla Części pierwszej zamówienia, czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów Leków pod kodem 20 01 32 (leki inne niż wymienione w 20 01 31) oraz 20 01 31*(leki cytoksyczne i cytostatyczne), w ilości do 35 000 kg, z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 34 900 ODPADY NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 100 SUMA 35 000 * z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów. W zakresie zadania nr 2: Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami * dla Części drugiej zamówienia czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów farb, klei, lepiszczy i żywic pod kodem 20 01 27*, 20 01 28 w ilości do 87 000 kg, z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. . ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 40 000 ODPADY NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne 47 000 SUMA 87 000 * z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów. W zakresie zadania nr 3: Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami * dla Części trzeciej zamówienia czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ w ilości do 28 000 kg, z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 08 01 12 Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 08 01 11 100 2. 08 03 13 Odpady farb drukarskich inne niż wymienione w 08 03 12 250 3. 09 01 99 Inne niewymienione odpady 100 4. Ex 15 02 03 Sorbenty 650 5. 16 01 15 Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16 01 14 200 6. 16 01 16 Zbiorniki na gaz skroplony 100 7. 16 10 02 Uwodnione odpady ciekłe inne niż wymienione w 16 10 01 100 8. 16 80 02 Odpady inne niż wymienione w 16 81 01 50 9. 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 100 10. 20 01 80 Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 200 ODPADY NIEBEZPIECZNE L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r. [kg] 1. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne 100 2. 08 03 12* Odpady farb drukarskich zawierające substancje niebezpieczne 50 3. 08 03 17* Odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne 100 4. 09 01 80* Przeterminowane odczynniki fotograficzne 100 5. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) 10 000 6. Ex 15 01 11* Puste pojemniki ciśnieniowe 500 7. Ex 15 02 02* Sorbenty 250 8. 16 01 08* Elementy zawierające rtęć 50 9. 16 01 13* Płyny hamulcowe 100 10. 16 01 14* Płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje 100 11. 16 01 21* Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14 200 12. 16 03 03* Nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 100 13. 16 03 05* Organiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 100 14. 16 05 04* Gazy w pojemnikach ( w tym halony ) zawierające substancje niebezpieczne 200 15. 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych 600 16. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 200 17. 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 200 18. 16 10 01* Uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne 200 19. 16 81 01* Odpady wykazujące właściwości niebezpieczne 100 20. 17 03 03* Smoła i produkty smołowe 400 21. 20 01 13* Rozpuszczalniki 4 000 22. 20 01 14* Kwasy 1 500 23. 20 01 15* Alkalia 1 000 24. 20 01 17* Odczynniki fotograficzne 150 25. 20 01 19* Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) 600 26. Ex 20 01 21* Odpady zawierające rtęć (termometry) 250 27. 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne 5 000 SUMA 28 000 * z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów.
II.5) Główny kod CPV: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca posiada uprawnienia lub zezwolenia, tj. odpowiednie zezwolenia na zbieranie, transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca dysponuje co najmniej: dwoma środkami transportu, tj. pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych (a w szczególności odpadów niebezpiecznych i problemowych).
Wykonawca dysponuje co najmniej: dwoma kierowcami, którzy będą odbierać odpady od Zamawiającego, posiadającymi zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne.
W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na sukcesywnym odbiorze, transporcie i unieszkodliwianie/poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych o następujących kodach: 20 01 32 oraz 20 01 31 o łącznej masie 26000 kg każde,
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na sukcesywnym odbiorze, transporcie i unieszkodliwianie/poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych o następujących kodach: 20 01 28 oraz 20 01 27 o łącznej masie 65000 kg każde,
W zakresie zadania nr 3:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na sukcesywnym odbiorze, transporcie i unieszkodliwianie/poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych o następujących kodach innych niż: 20 01 28, 20 01 27, 20 01 32 oraz 20 01 31 o łącznej masie 21000 kg każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień
b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
d) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
9.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- 1.000,00 zł w zakresie zadania nr 1
- 1.000,00 zł w zakresie zadania nr 2
- 1.000,00 zł w zakresie zadania nr 3
9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.
9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
9.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
9.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
9.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Leki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu wspólny dla każdej części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
W zakresie zadania nr 1:
Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami* dla Części pierwszej zamówienia, czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów Leków pod kodem
20 01 32 (leki inne niż wymienione w 20 01 31) oraz 20 01 31*(leki cytoksyczne i cytostatyczne), w ilości do 35 000 kg, z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 34 900
ODPADY NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 100
SUMA 35 000
* z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Farby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu wspólny dla każdej części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
W zakresie zadania nr 2:
Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami * dla Części drugiej zamówienia czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów farb, klei, lepiszczy i żywic pod kodem 20 01 27*, 20 01 28 w ilości do 87 000 kg, z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. .
ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 40 000
ODPADY NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice
zawierające substancje niebezpieczne 47 000
SUMA 87 000
* z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: Pozostałe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu wspólny dla każdej części został określony w załączniku nr 1 do SIWZW zakresie zadania nr 3:
Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami * dla Części trzeciej zamówienia czyli dla usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu/ poddaniu odzyskowi lub przekazaniu do unieszkodliwienia/odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ w ilości do 28 000 kg,
z terenów trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych w dalszej części PSZOK) należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
ODPADY INNE NIŻ NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 08 01 12 Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 08 01 11 100
2. 08 03 13 Odpady farb drukarskich inne niż wymienione w 08 03 12 250
3. 09 01 99 Inne niewymienione odpady 100
4. Ex 15 02 03 Sorbenty
650
5. 16 01 15 Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16 01 14
200
6. 16 01 16 Zbiorniki na gaz skroplony 100
7. 16 10 02 Uwodnione odpady ciekłe inne niż wymienione w 16 10 01 100
8. 16 80 02 Odpady inne niż wymienione w 16 81 01 50
9. 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 100
10. 20 01 80 Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 200
ODPADY NIEBEZPIECZNE
L.p. Kod odpadu Rodzaj odpadu Przewidywana ilość od 2.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
[kg]
1. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne 100
2. 08 03 12* Odpady farb drukarskich zawierające substancje niebezpieczne 50
3. 08 03 17* Odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne 100
4. 09 01 80* Przeterminowane odczynniki fotograficzne 100
5. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) 10 000
6. Ex 15 01 11* Puste pojemniki ciśnieniowe 500
7. Ex 15 02 02* Sorbenty
250
8. 16 01 08* Elementy zawierające rtęć 50
9. 16 01 13* Płyny hamulcowe 100
10. 16 01 14* Płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje 100
11. 16 01 21* Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14 200
12. 16 03 03* Nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 100
13. 16 03 05* Organiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 100
14. 16 05 04* Gazy w pojemnikach ( w tym halony ) zawierające substancje niebezpieczne 200
15. 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych 600
16. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 200
17. 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 200
18. 16 10 01* Uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne 200
19. 16 81 01* Odpady wykazujące właściwości niebezpieczne 100
20. 17 03 03* Smoła i produkty smołowe 400
21. 20 01 13* Rozpuszczalniki 4 000
22. 20 01 14* Kwasy 1 500
23. 20 01 15* Alkalia 1 000
24. 20 01 17* Odczynniki fotograficzne 150
25. 20 01 19* Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) 600
26. Ex 20 01 21* Odpady zawierające rtęć (termometry) 250
27. 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne 5 000
SUMA 28 000
* z możliwością zmian ilościowych poszczególnych odpadów, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy lub maksymalna łączna ilość odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.