eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Jeziorany: Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany
Numer ogłoszenia: 36989 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5 - Komputery osobiste, 30231300- 0 - Monitory ekranowe, 30213100-6 - Komputery przenośne, 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 80500000-9 Usługi szkoleniowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działania 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące urządzenia, sprzęt i oprogramowanie: a) Zakup licencji (1 kpl.): systemu elektronicznego obiegu dokumentów, E-odpady, E-szkoła, E-biuro obsługi interesanta, E-rada, E-konsultacje społeczne, E-zwiedzanie, E-deklaracje, E-Decyzje, E-podatki; b) Wdrożenie Elektronicznego obieg dokumentów wraz z e-usługami - 1 kpl. c) Zakup, dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie, migracja danych szkolenie pracowników oraz uruchomienia sprzętu oraz oprogramowania, w ramach którego przewiduje się zakup: zestawów komputerowych dla Urzędu Miejskiego oraz podległych jednostek (40 szt.); zasilaczy UPS do zestawów komputerowych (40 szt.); komputerów przenośnych dla radnych (15 szt.) oraz dla Urzędu Miejskiego (5 szt.); oprogramowania - system operacyjny i antywirusowe do komputerów (60 szt.); oprogramowania biurowego dla komputerów (45 szt.); Skanera dla EOD (4 szt.); urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.); drukarek kodów (4 szt.); czytników kodów (4 szt.); Serwera wraz z szafa Rack (1 kpl.); Firewall brzegowy (1 szt.); urządzenia do archiwizacji (1 szt.); UPS do serwera (1 szt.); systemu operacyjnego do serwera oraz licencji dostępowych dla użytkowników (1 szt.). Wymagania dotyczące oprogramowania 1.1. System musi zostać w pełni napisany za pomocą kodu otwartego, w technologiach Opensource. Preferowane wykorzystanie języka programowania PHP, baz danych MySQL oraz frameworków Zend Symfony2. 1.2. Wymaganym jest skorzystanie z istniejących zasobów: serwera Linux, portalu stworzonego w CMS Typo3. 1.3. Wszelkie połączenia z istniejącym portalem muszą odbywać się za pomocą pluginów do Typo3. 1.4. Wymogiem koniecznym jest przekazanie kodów źródłowych całego przedmiotu zamówienia, wraz z przekazaniem praw autorskich majątkowych oraz umożliwieniem przez zamawiającego dowolnych modyfikacji przedmiotu zamówienia. 1.5. Wyklucza się wykorzystania technologii zamkniętych, elementów systemu w których kod źródłowy nie podlega dowolnym modyfikacjom. 1.6. Aplikacja wdrożenie mają mieć charakter dedykowany : muszą zostać wykorzystane istniejące elementy graficzne, logotypy, czcionki. 1.7. Logowanie do następujących systemów: xxxx musi zostać wykonane za pomocą systemu zarządzania użytkownikami Typo3. 1.8. Integracja z istniejącymi rozwiązaniami opartymi na Typo3 1.9. wszystkie usługi dostępne jako subdomeny dla jeziorany.com.pl Wymagania w zakresie wdrożenia 2.1. Wykonawca przekaże prawa autorskie majątkowe wyspecyfikowanych modułów dla nieograniczonej liczby użytkowników. 2.2. Wykonawca skonfiguruje dostarczoną platformę serwerową pod kątem wdrożenia wyspecyfikowanych modułów. 2.3. Wykonawca zainstaluje wszystkie wymagane komponenty(w tym systemy operacyjne, bazodanowe) niezbędne do poprawnego funkcjonowania wyspecyfikowanych modułów. 2.4. Wykonawca dokona migracji danych w zakresie umożliwiającym generowanie wymiaru podatkowego w roku 2014. Zakres migracji opisany został poniżej. 2.5. Wykonawca przeszkoli użytkowników oraz administratora wdrażanych rozwiązań. 2.6. Wykonawca przeznaczy łącznie nie mniej niż 180 godzin wdrożeniowych/szkoleniowych na realizację projektu w zakresie opisanych modułów. Wymagania w zakresie migracji danych 3.1. Wykonawca dokona migracji danych podatkowych zarówno z systemu wymiarowego i księgowego (dotyczy wszystkich zamawianych modułów podatkowych). Obecnie wykorzystywanym jest system firmy ROMAD) Wymagania w zakresie szkoleń 4.1. Wykonawca przeszkoli użytkowników z zamawianych modułów. Szkolenia z systemów dziedzinowych muszą być realizowane w formie instruktarzy stanowiskowych bezpośrednio na stanowiskach pracy użytkowników. 4.2. Szkolenie z pozostałych modułów (w tym SOD) mogą być realizowane w grupach max 10 osobowych przy stanowiskach komputerowych dostarczonych przez Wykonawcę (w formie mobilnej sali szkoleniowej). Odpowiednie pomieszczenie zapewni Zamawiający. Poniższa tabela zawiera liczbę użytkowników do przeszkolenia (z podziałem na moduły) Lp. Nazwa modułu Liczba użytkowników Liczba administratorów 1. e-konsultacje 3 2 2. e-zwiedzanie 3 2 3. e-rada 20 2 4. e-boi 5 2 5. system obiegu dokumentów 30 2 6. e-szkoła 2 2 7. e-odpady, e-decyzje, e-podatki, e-deklaracje 4 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 i 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wyniki testów wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie mogą być osiągnięte poprzez tak zwany overclocking (przetaktowywanie) np. procesora, karty graficznej itp. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów może wezwać Wykonawcę do dostarczenia Zamawiającemu oprogramowania testującego wraz z testowanym urządzeniem oraz dokładnego opisu użytych testów. 5. Zamawiający nie tracąc gwarancji zastrzega sobie możliwość rozbudowy zestawów komputerowych bez konieczności wzywania serwisu Wykonawcy. W razie awarii dysku twardego i wymiany na nowy, Zamawiający zachowuje uszkodzony dysk twardy. 6. Sprzęt oraz urządzenia będące przedmiotem niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe tzn. są wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie podlegały refabrykacji oraz były nieużywane 7. Jeśli w zapisach SIWZ jest mowa o instalacji niezbędnego oprogramowania, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dostarczenia odpowiednich nośników do każdego zainstalowanego oprogramowania. Komputery muszą być gotowe do pracy (zainstalowany system operacyjny na dysku SSD z wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień składnia ofert), 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie naprawy gwarancyjne były odnotowane w karcie gwarancyjnej. Stosownych adnotacji będzie dokonywał Wykonawca lub serwis gwarancyjny po dokonaniu naprawy. W przypadku wymiany urządzenia lub sprzętu na nowe, gwarancja biegnie od początku. 9. Wszystkie urządzenia, sprzęt i oprogramowanie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (min. parametry i funkcje techniczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących sprzęt i urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W przypadku gdy parametry lub funkcje techniczne oferowanego sprzętu lub urządzenia są takie same jak wymagane przez Zamawiającego, w załączniku nr 7 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia - część sprzętowa dopuszcza się zapis: zgodnie z opisem oraz podanie typu i modelu, ew. producenta oferowanego sprzętu lub urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje sprzęt lub urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ i model, ew. producenta oraz istotne parametry i funkcje techniczne sprzętu lub urządzenia, które podwyższają jakość i funkcjonalność oferowanego sprzętu lub urządzenia. W przypadku gdy opis wymagania oprogramowania jest taki sam jak wymagany przez Zamawiającego, w załączniku nr 8 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia - część programowa dopuszcza się zapis: zgodnie z opisem, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wymagania lepsze niż wymagane, należy podać istotny opis wymagań, które podwyższają jakość i funkcjonalność oferowanego oprogramowania. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był uprawniony do udzielania licencji na terenie RP oraz Zamawiający otrzyma prawo do korzystania z oprogramowania, w zakresie umożliwiającym eksploatację oprogramowania dla jego potrzeb, bez żadnych ograniczeń. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 12. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: 1) Kierownik Projektu (1 osoba), spełniający następujące wymagania: a. wykształcenie wyższe, b. minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami związanymi z informatyzacją w jednostkach administracji publicznej, 2) Architekt systemów informatycznych (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe informatyczne, b. posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży związanej z informatyzacją jednostek administracji publicznej. 3) Specjalista ds. integracji systemów informatycznych (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe informatyczne, b. posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży związanej z informatyzacją jednostek administracji publicznej 4) Kierownik zespołu wdrożeniowego (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp i wykazaniu się dysponowania osobami do wykonania zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku i wykazaniu osób do wykonania zamówienia, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 (pięćset tysięcy złotych) i będą ubezpieczeni w tym zakresie przez okres realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC) Nie złożenie polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC), spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.W przypadku gdy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. gdy firma Wykonawcy nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 3a do siwz). lub 7.Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - zał. nr 3b do siwz). 8.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 9 do siwz). 9.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). 10.Kalkulację zamówienia - zał. nr 4 do siwz. 11.Wykaz urządzeń oraz e-usług oferowanych przez Wykonawcę sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do siwz - opis przedmiotu zamówienia - sprzęt i nr 8 do siwz - opis przedmiotu zamówienia - oprogramowanie, z których musi wynikać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może do oferty dołączyć katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy. 12. Oświadczenie o Podwykonawcach. Do oferty należy załączyć informację o częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonać przy pomocy podwykonawców - zał. nr 6 do siwz. 13.Wadium - do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium stanowiącego jej zabezpieczenie, w wysokości 20 000,00 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w niniejszej siwz. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie aneksów, za zgodą Stron. 4. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: a) Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp. Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. b) Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności, uniemożliwiające Wykonawcy terminowe Wykonanie przedmiotu zamówienia, na które Strony nie miały wpływu. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. c) Wystąpi brak możliwości wykonania zadania ze względu na to, iż Zamawiający nie umożliwi realizacji zamówienia w danym okresie z przyczyn organizacyjnych. d) W przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania prac, we wszystkich przypadkach określonych w punkcie a), termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności e) Wystąpią opóźnienia wynikające z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności f) Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy. g) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 6. W zakresie zmiany osób nadzorujących/koordynujących wykonanie przedmiotu zamówienia - jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę z powodu: - choroby lub innych zdarzeń losowych, - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, - jeżeli zmiana stanie się konieczną z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób nadzorujących wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że: - nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownej zmiany zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Nowe osoby nadzorujące wykonanie robót branżowych muszą spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób. 7. W zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art.149 ust.1ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). 8. Niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy. 9. Powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające Wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemu lub wyższej użyteczności. 10. Braku na rynku lub w zasobach producenta dostępnego sprzętu lub urządzeń, oferowanych przez Wykonawcę, jednak przez okres nie dłuższy niż do 30 dni. 11. Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż brak jest na rynku lub w zasobach producenta dostępnego sprzętu lub urządzeń oferowanych w ofercie Wykonawcy, lub o parametrach równoważnych, spełniających wymagania Zamawiającego określonych w siwz, lub wystąpią inne istotne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy przedmiotu zamówienia określonego w umowie. 12. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 13. W zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT 14. W przypadku wstrzymania przez Zamawiającego realizacji dostaw, oraz we wszystkich wymienionych w punktach 1 - 13 okolicznościach, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 15. Każda zmiana w umowie musi być potwierdzony protokołem konieczności, zatwierdzonym przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej Zamawiającego i w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy urzędu 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w godzinach pracy Urzędu,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działania 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.