eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369778 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Wrocław: Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341996 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ  42377, 50141   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 717 779 229, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/92/2016/BPM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem badania jest ocena wizerunku Wrocławia oraz sprawdzenie rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców wśród wrocławian, a w szczególności: - w odniesieniu do badania wizerunku miasta: oskojarzenia z miastem; oocena na tle innych miast; ounikatowe cechy miasta; ooczekiwania wobec miasta; outożsamianie się z miastem; oznajomość elementów SIW (logo, slogany, kolorystyka itp.); oocena działań promocyjnych na wizerunek miasta. - w odniesieniu do badania rozpoznawalności kampanii i imprez organizowanych dla mieszkańców celem jest sprawdzenie jak postrzegane są one przez mieszkańców Wrocławia oraz ustalenie jak respondenci oceniają ich jakość oraz ich elementy wizerunkowe (nazwę, logo, sposób promocji), a następnie określenie jak poprzez te elementy postrzegane są poszczególne imprezy (Europa na Widelcu, Festiwal Krasnali, Dzień Życzliwości) i kampania "Rozlicz PIT we Wrocławiu". W wyniku badań należy uzyskać odpowiedzi na pytania: ojaka jest świadomość istnienia wspomnianych imprez i kampanii? ojakie skojarzenia z nimi mają respondenci? ojaki jest ich stosunek emocjonalny do nich? ojaką mają wiedzę na ich temat? oskąd czerpią informacje? ojak oceniają je na tle innych imprez organizowanych przez miasto lub podobnych imprez organizowanych w innych miastach? / jak oceniają kampanię PIT na tle innych miast organizujących takie kampanie? oczy regularnie biorą udział w tych imprezach? / czy na skutek kampanii PIT zaczęli rozliczać podatek we Wrocławiu? oczy mają oczekiwania, propozycje, pomysły odnośnie wspomnianych imprez i kampanii? ojaki jest wizerunek imprez i kampanii w ich oczach (do jakich grup docelowych - według nich - są kierowane, jakie dostrzegają w nich korzyści, unikatowe cechy itp.)? ojakie motywy kierują nimi w przypadku uczestniczenia we wspomnianych imprezach czy podjęcia decyzji o rozliczaniu podatku we Wrocławiu? oczy dostrzegają przeszkody, które uniemożliwiają im uczestnictwo lub rozliczenie tu podatku? oczy znają elementu systemów identyfikacji wizualnej imprez i kampanii (logotypy, kolorystyka itp.)? ojak oceniają wpływ działań promocyjnych na wizerunek imprez i kampanii? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził i dołączył do swojej oferty "Propozycję sposobu wykonania przedmiotu zamówienia", która będzie oceniana na zasadach wskazanych w dziale XV niniejszej SIWZ - wzór załącznik nr 2.3 do SIWZ. Badania powinny zostać przeprowadzone za pomocą następujących metod: - badania jakościowe metodą grupowych wywiadów zogniskowanych (FGI) z mieszkańcami Wrocławia - 4 grupy zróżnicowane pod względem wieku i statusu zawodowego; - badania ilościowe metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI) na 1000-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Wrocławia, dobranej ze względu na wiek, płeć i wykształcenie; dobór próby powinien uwzględniać abonentów telefonii stacjonarnej i komórkowej; kwestionariusz badania powinien zawierać min. 20 pytań zamkniętych i metryczkę. Zamawiający wymaga, aby wszelkie usługi wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zostały wykonane zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami praktyki zawodowej, opisanymi w dokumencie ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice (Międzynarodowy kodeks praktyki badań rynkowych i społecznych) oraz w zgodzie z wszelkimi zaleceniami i regulacjami wydanymi przez krajową organizację firm badania rynku Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44715.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Beeline &Consulting Sobolewska Bujko Mostowska - Zybura Spółka Jawna,  ,  ul. Rydygiera 2A lok. 17 ,  50-249,  Wrpocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44772
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30750
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77300
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.