To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369778 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Wrocław: Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341996 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/92/2016/BPM
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem badania jest ocena wizerunku Wrocławia oraz sprawdzenie rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców wśród wrocławian, a w szczególności: - w odniesieniu do badania wizerunku miasta: oskojarzenia z miastem; oocena na tle innych miast; ounikatowe cechy miasta; ooczekiwania wobec miasta; outożsamianie się z miastem; oznajomość elementów SIW (logo, slogany, kolorystyka itp.); oocena działań promocyjnych na wizerunek miasta. - w odniesieniu do badania rozpoznawalności kampanii i imprez organizowanych dla mieszkańców celem jest sprawdzenie jak postrzegane są one przez mieszkańców Wrocławia oraz ustalenie jak respondenci oceniają ich jakość oraz ich elementy wizerunkowe (nazwę, logo, sposób promocji), a następnie określenie jak poprzez te elementy postrzegane są poszczególne imprezy (Europa na Widelcu, Festiwal Krasnali, Dzień Życzliwości) i kampania "Rozlicz PIT we Wrocławiu". W wyniku badań należy uzyskać odpowiedzi na pytania: ojaka jest świadomość istnienia wspomnianych imprez i kampanii? ojakie skojarzenia z nimi mają respondenci? ojaki jest ich stosunek emocjonalny do nich? ojaką mają wiedzę na ich temat? oskąd czerpią informacje? ojak oceniają je na tle innych imprez organizowanych przez miasto lub podobnych imprez organizowanych w innych miastach? / jak oceniają kampanię PIT na tle innych miast organizujących takie kampanie? oczy regularnie biorą udział w tych imprezach? / czy na skutek kampanii PIT zaczęli rozliczać podatek we Wrocławiu? oczy mają oczekiwania, propozycje, pomysły odnośnie wspomnianych imprez i kampanii? ojaki jest wizerunek imprez i kampanii w ich oczach (do jakich grup docelowych - według nich - są kierowane, jakie dostrzegają w nich korzyści, unikatowe cechy itp.)? ojakie motywy kierują nimi w przypadku uczestniczenia we wspomnianych imprezach czy podjęcia decyzji o rozliczaniu podatku we Wrocławiu? oczy dostrzegają przeszkody, które uniemożliwiają im uczestnictwo lub rozliczenie tu podatku? oczy znają elementu systemów identyfikacji wizualnej imprez i kampanii (logotypy, kolorystyka itp.)? ojak oceniają wpływ działań promocyjnych na wizerunek imprez i kampanii? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził i dołączył do swojej oferty "Propozycję sposobu wykonania przedmiotu zamówienia", która będzie oceniana na zasadach wskazanych w dziale XV niniejszej SIWZ - wzór załącznik nr 2.3 do SIWZ. Badania powinny zostać przeprowadzone za pomocą następujących metod: - badania jakościowe metodą grupowych wywiadów zogniskowanych (FGI) z mieszkańcami Wrocławia - 4 grupy zróżnicowane pod względem wieku i statusu zawodowego; - badania ilościowe metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI) na 1000-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Wrocławia, dobranej ze względu na wiek, płeć i wykształcenie; dobór próby powinien uwzględniać abonentów telefonii stacjonarnej i komórkowej; kwestionariusz badania powinien zawierać min. 20 pytań zamkniętych i metryczkę. Zamawiający wymaga, aby wszelkie usługi wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zostały wykonane zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami praktyki zawodowej, opisanymi w dokumencie ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice (Międzynarodowy kodeks praktyki badań rynkowych i społecznych) oraz w zgodzie z wszelkimi zaleceniami i regulacjami wydanymi przez krajową organizację firm badania rynku Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79300000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44715.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44772 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa implantów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
- Oklejenie połaci dachu szklanego w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina Dzierżoniów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.