eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Korczew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Korczew: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Korczew
Numer ogłoszenia: 369410 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.korczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Korczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) na terenie gminy Korczew w ilości 89 szt. będących indywidualnym systemem oczyszczania ścieków do 50 OLM (RLM) Wykaz ilości oczyszczalni objętych zamówieniem w zależności od przepływu: Typ A: 1 - 4 RLM o przepustowości do 0,6 m3d - 62 szt. Typ B: 5 - 8 RLM o przepustowości do 1,2 m3d - 27szt. Zakres robót zawarty został w projekcie budowlanym i w przedmiarach. 1.2.Przydomowe oczyszczalnie ścieków zlokalizowane będą w następujących miejscowościach : - Stary Bartków - 6 szt. - Nowy Bartków - 20 szt. - Knychówek - 2 szt. - Laskowice - 10 szt. - Drażniew - 5 szt. - Góry - 4 szt. - Czaple Górne - 5 szt - Mogielnica - 3 szt - Starczewice - 5 szt - Szczeglacin - 6 szt. - Korczew - 17 szt. - Ruda - 3 szt. - Tokary - 3 szt. 1.3. Na każdą z przydomowych oczyszczalni opracowany został odrębny projekt budowlany, spełniający wymogi dla dokumentacji projektowej, ustalone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.Nr 202, poz. 2072 z późn.zm.) 1.4.Do oczyszczalni doprowadzony zostanie przykanalikami ściek surowy z budynków mieszkalnych. Ściek oczyszczony zostanie odprowadzony do gruntu poprzez tunele (komory) filtracyjne lub studnie chłonne. W przypadkach braku możliwości grawitacyjnego doprowadzenia lub odprowadzenia ścieków z przydomowej oczyszczalni ścieków Wykonawca zastosuje studnie przepompową do ścieków surowych lub oczyszczonych. Wykonawca zobligowany jest do przeprowadzenia rozruchu technologicznego. Przed zakończeniem robót. Wykonawca przeprowadzi badania parametrów ścieków oczyszczonych w ilości 20 % wykonanych oczyszczalni. Badania dotyczą stopnia redukcji: BZT5, ChZT i zawiesiny ogólnej. Ściek oczyszczony musi odpowiadać Rozporządzeniu MŚ z dnia 24.07.2006 (Dz.U. nr 137; poz. 984) w sprawie klasyfikacji wód oraz warunków jakim powinny odpowiadać ścieki odprowadzane do wód lub ziemi wraz ze zmianami Dz. U. z 19.02. 2009r. 1.5. Podstawowe wymaganie dotyczące PBOŚ: PBOŚ muszą spełniać wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A1:2009 oraz oznakowane znakiem CE na podstawie pełnych raportów z badań wykonanych w laboratorium notyfikowanym. Wymaga się załączenia do oferty (kompletnych) pełnych raportów z badań wydanych dla konkretnego typoszeregu urządzeń potwierdzających zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009. Raporty muszą być wystawione przez laboratorium notyfikowane, których wykaz umieszczony jest na stronie Komisji Europejskiej. 1.Technologia oczyszczania ścieków - niskoobciążony osad czynny z zanurzonym złożem biologicznym, złoża biologiczne, SBR. Nie dopuszcza się zmiany technologii oczyszczania ścieków. 2.Proces oczyszczania ścieku musi zachodzić w dwóch zbiornikach, osadniku wstępnym i bioreaktorze. Nie dopuszcza się, aby procesy oczyszczania zachodziły w jednym zbiorniku. 4.Dopuszcza się zbiorniki PBOŚ wykonane z włókna szklanego GRP, PEHD metodą rozdmuchu lub rotomuldingu. Zbiorniki muszą być monolityczne. Z uwagi na możliwość niekontrolowanego rozszczelnienia w gruncie nie dopuszcza się zastosowania zbiorników z PEHD spawanych, zgrzewanych lub skręcanych śrubami. 5.Zbiorniki oczyszczalni muszą posiadać fabrycznie wykonane uchwyty umożliwiające przytwierdzenie kotwami do płyty żelbetowej bez konieczności stosowania łańcuchów i lin kotwiących narażonych na korozję. Kotwienie zabezpieczy zbiornik przed wyparciem przez dynamicznie zmienny poziom wód gruntowych. 6. Oczyszczalnia musi posiadać system sekwencyjnego dozowania ścieku surowego z osadnika wstępnego do bioreaktora oraz recyrkulację osadu z bioreaktora do osadnika. 7. Osadnik wstępny musi gwarantować pojemność buforową gwarantującą przyjęcie nie normatywnych zrzutów ścieku surowego o minimalnej pojemności 600 l. 8. Minimalna powierzchnia złoża biologicznego w bioreaktorze oczyszczalni ścieków - 150 m2. 9. Oczyszczalnia musi posiadać sterowanie w pełni automatyczne. 10.Sterownik zapewniający automatyczne zarządzanie pracą oczyszczalni. Podstawowe parametry sterownika : odporność na zaniki prądu, funkcja zarządzania dozowaniem ścieku i recyrkulacją osadu. Funkcja urlopowa. Licznik czasu pracy. Opcja dołączenia pompy dozowania koagulantu strącającego fosfor jest bezwzględnie wymagana z uwagi na zmieniające się w wielu krajach UE przepisy dotyczące normowania ilości fosforu wprowadzanego do gruntu w ścieku oczyszczonym. 11. Oczyszczalnia musi posiadać system alarmowy - powiadomienie o awarii. 12. Dmuchawa, elektrozawory oraz sterownik muszą być ulokowane w szafie sterowniczej o stopniu ochrony IP 55 zamykanej na klucz. 13.Częstotliwość usuwania osadu z oczyszczalni maksymalnie 1 raz na rok. 14.Wymagana minimalna gwarancja producenta na oczyszczalnię ścieków - 10 lat. 15. Kompletna oczyszczalnia ścieków musi być znakowana CE i odpowiadać normie PN-EN 12566-3+A1:2009. 1.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych pod warunkiem zachowania opisanych powyżej parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych jako obowiązujących. 1.Zgodnie z art. 30 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 2.Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, aby były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 1.7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonanie robót na okres 5 lat. W ramach gwarancji Wykonawca dokona 5 corocznych przeglądów serwisowych każdej zamontowanej oczyszczalni. Pierwszy przegląd odbędzie się po 12 miesiącach od dnia protokolarnego odbioru robót. Kolejne przeglądy muszą się odbyć po 24, 36, 48 i 60 miesiącach. Zakres wymaganych czynności w ramach przeglądów serwisowych zawarty jest w umowie. Przegląd musi być udokumentowany protokołem. 1.8. Wymagana gwarancja na zbiorniki oczyszczalni musi wynosić min. 10 lat. Na pozostałe materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z gwarancją na wykonane roboty - 5 lat. 1.9. Parametry równoważności: -Dopuszcza się oczyszczalnie ścieków posiadające zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009. -Technologia oczyszczania ścieków - niskoobciążony osad czynny z zanurzonym złożem biologicznym, złoża biologiczne, SBR. Nie dopuszcza się zmiany technologii oczyszczania ścieków oraz oczyszczalni przepływowych. -Dopuszcza się tylko zbiorniki monolityczne z GRP, PEHD wykonane metodą rozdmuchu lub rotomuldingu. Nie dopuszcza się zbiorników spawanych, zgrzewanych i skręcanych. -Pojemność osadnika wstępnego min. 2000 l. Objętość robocza całego systemu (osadnik wstępny + bioreaktor) min. 4000 l. -Minimalna powierzchnia złoża biologicznego w oczyszczalni ścieków musi wynosić 150 m2. Nie dopuszcza się oczyszczalni o mniejszej powierzchni złoża biologicznego w zbiorniku. -Oczyszczalnia ścieków musi posiadać system dozowania ścieku z osadnika do bioreaktora oraz system recyrkulacji osadu z bioreaktora do osadnika wstępnego. - Minimalna pojemność buforowa w osadniku wstępnym - 600 l. -Sterownik zapewniający automatyczne zarządzanie pracą oczyszczalni. Podstawowe parametry sterownika : odporność na zaniki prądu, funkcja zarządzania dozowaniem ścieku i recyrkulacją osadu. Funkcja urlopowa. Opcja dołączenia pompy dozowania koagulantu strącającego fosfor jest bezwzględnie wymagana z uwagi na zmieniające się w wielu krajach UE przepisy dotyczące normowania ilości fosforu wprowadzanego do gruntu w ścieku oczyszczonym. Funkcja alarmowa - powiadomienie o awarii. -Oczyszczalnia musi posiadać system alarmowy - powiadomienie o awarii. -Dmuchawa, elektrozawory oraz sterownik muszą być ulokowane w szafie sterowniczej o stopniu ochrony IP 55 zamykanej na klucz. 2.0. W zakresie przedmiotu zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi dokument nadrzędny nad dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Projekt oraz STWiOR należy traktować jako dokumentację służącą realizacji robót. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej. ( wytyczenie , sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej). 2.2. wykonawca zobowiązany jest przeszkolić użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków, dostarczyć instrukcję obsługi 2.3. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 2.0. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w.w dokumentach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siedlcach O/Korczew nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Korczew, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale w oddzielnej kopercie oznakowanej i opisanej w następujący sposób: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Korczew. Kopia dokumentu powinna być dołączona do oferty przetargowej. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości minimum 70 szt. każde. Za wykonane zamówienia rozumie się takie, które zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub ma dostęp do podstawowego wyposażenia w sprzęt umożliwiający wykonanie zamówienia : samochód skrzyniowy szt. 1, koparka przedsiębierna do 0,60m3 szt.1, spycharka kołowa szt.1 (lub koparko-spycharkę) Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, (posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,. 2. jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie wykonywania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Odnośnie do wymogów posiadania ww. uprawnień budowlanych, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że: a) ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi w wys. minimum 1.000.000,0 zł b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 złotych słownie: jeden milion zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku w oparciu o złożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Deklarację Właściwości Użytkowych wystawioną przez producenta PBOŚ zgodną z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 z późniejszymi zmianami oraz udokumentowane oznakowanie CE. 6. Kompletne (pełne) raporty z badań wykonanych przez laboratorium notyfikowane ze wszystkimi załącznikami: - badanie wodoszczelności dla wszystkich oferowanych oczyszczalni, a nie poszczególnych zbiorników lub oczyszczalni z innego typoszeregu, wykonanego przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem A normy PN EN 12566-3+A1:2009, a w szczególności tablicą 1 przedmiotowej normy, - badanie wytrzymałości konstrukcyjnej dla oferowanych oczyszczalni (największa oczyszczalnia, a nie największy pojedynczy zbiornik). W tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu wytrzymałości konstrukcyjnej wykonanej przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem C normy PN EN 12566-3+A1:2009 dla warunków suchych i mokrych lub metodą obliczeniową obejmującą najbardziej niekorzystne warunki pracy urządzenia wykonanej przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN EN 12566-3+A1:2009, - badanie efektywności oczyszczania dla parametrów: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna. W badaniach zgodnie z rozporządzeniem trzeba podawać stężenia zanieczyszczeń ścieków surowych i oczyszczonych oraz wartość procentową. Zamawiający wymaga (zgodnie z normą PN EN 12566-3+A1:2009), aby badanie efektywności oczyszczania było wykonane przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem B normy PN EN 12566-3+A1:2009 (dla najmniejszej oczyszczalni z typoszeregu), - badanie trwałości materiału (badanie materiału) - badanie wykonane zgodnie z rozdziałem 6.5 normy PN EN 12566-3+A1:2009 określające właściwość materiału, z którego wykonana jest oczyszczalnia, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, wystawione przez jednostkę notyfikowaną w Komisji Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania badań przez laboratorium akredytowane lub przez osobę prywatną, a jedynie potwierdzonych przez laboratorium notyfikowane. Wszystkie badania na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 muszą być wykonane wyłącznie w laboratorium notyfikowanym przez Komisję Europejską lub zlecone innej jednostce przez laboratorium notyfikowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający nie dopuszcza utajniania części lub wszystkich raportów z badań wykonanych przez laboratorium notyfikowane. Są to dokumenty ogólnie udostępniane przez producentów i nie zawierające treści mogących stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Gwarancję producenta na bioreaktor oczyszczalni (min. 10 lat). 8. Certyfikat ISO 14001/PN-EN ISO14001 lub równoważny np. EMAS wystawiony przez uprawnioną jednostkę certyfikującą dotyczącą producenta PBOŚ. 9. Rysunki z wymiarami zbiorników oczyszczalni, opisy, karty katalogowe proponowanych przez Wykonawcę urządzeń. 10.Instrukcję montażu i obsługi oczyszczalni lub DTR wystawioną przez producenta, parafowaną na każdej stronie przez laboratorium notyfikowane. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty instrukcji montażu PBOŚ parafowanej przez producenta urządzeń na każdej stronie oraz oświadczenie na piśmie producenta, że ww dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi do laboratorium z oczyszczalnią ścieków do przeprowadzenia procedury badawczej. 11. Aprobatę techniczną potwierdzającą możliwość zastosowania komór drenażowych do zastosowania w budownictwie w zakresie odprowadzenia ścieku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do laboratorium notyfikowanego o udostępnienie kopii dokumentów złożonych przez producenta PBOŚ do procedury badawczej zgodności z normą PN-EN 12566-3 w celu potwierdzenia autentyczności złożonych załączników. 12. Referencje wystawione dla wykonawcy lub producenta oczyszczalni dla min. 100 szt. PBOŚ oferowanych w zamówieniu publicznym, potwierdzające poprawność działania- dotyczy przypadku urządzeń prototypowych i nie sprawdzonych w użytkowaniu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji budowlanej, STWiOR i przedmiaru robót 3. Dowód wpłaty wadium. 4. w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy - wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- Oryginał lub poświadczona kopia pełnomocnictwa jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - serwis fabryczny - 4
  • 3 - energochłonność oczyszczalni - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie oraz określa następujące warunki takiej zmiany : a) zmiany w zakresie formy i wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiany personalne jak : zmiana Kierownika budowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany przy udziale środków z programu Rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.