eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek PW; nr postępowania ZP/D/MP/19/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Warszawa: Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek PW; nr postępowania ZP/D/MP/19/2014
Numer ogłoszenia: 368756 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek PW; nr postępowania ZP/D/MP/19/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej - w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku 1 Specyfikacja asortymentowa/Formularz cenowy. 2. Od Wykonawcy wymagany jest transport mebli do Politechniki Warszawskiej w wyznaczone miejsce, rozładunek oraz montaż. Dokładne miejsca rozładunku oraz numery pokoi do których należy wnieść meble znajdują się w Załączniku 1 Specyfikacja asortymentowa/Formularz cenowy. 3. Przedmiot zamówienia musi być produktem wysokiej jakości, fabrycznie nowym, wolnym od wad materiałowych i prawnych. 4. Dostawa musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Krzesła oraz fotele muszą posiadać atesty na trudnozapalność oraz wytrzymałość i trwałość. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych [zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)] pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe (wymiary, jakość wykonania). Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i załącznikach do SIWZ, wskazano jakiekolwiek znaki towarowe lub oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, należy przyjąć, że wskazane oznaczenia lub znaki towarowe określają wymagania minimalne parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 8. Nadstawki na szafy oraz wszystkie elementy drewniane winne być wyprodukowane z drewna pozyskanego legalnie i wytworzonego w sposób przyjazny środowisku naturalnemu. 9. Gwarancja. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji za wady przedmiotu zamówienia: - fotele i krzesła - gwarancja fabryczna producenta; - pozostałe meble - 2 lata; od daty podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru danej partii przedmiotu zamówienia. 10. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje sie do dokonania na własny koszt naprawy wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania i potwierdzenia otrzymania informacji o wadliwym przedmiocie zamówienia. 11. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania na własny koszt wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad (jeśli naprawa nie będzie skuteczna) w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania informacji o wadliwym przedmiocie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOBO Datczuk Sp. J., Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16615,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16285,20

  • Oferta z najniższą ceną: 16285,20 / Oferta z najwyższą ceną: 33852,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.