To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368753 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Polkowice: "Wycinka topól z terenu miasta i gminy Polkowice" w ramach zadania "Pielęgnacja, wymiana i wycinka drzew i krzewów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346222-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
1,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
076 84 74 121, faks
076 72 46 780, e-mail
zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wycinka topól z terenu miasta i gminy Polkowice" w ramach zadania "Pielęgnacja, wymiana i wycinka drzew i krzewów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.74.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie dotyczy usunięcia topól rosnących w pasach drogowych przy ulicy: Kolejowej. Kominka, Topolowej, 3 Maja i Ogrodowej oraz na terenie parku w miejscowości Sobin. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: usunięcie drzew wraz z karczowaniem karpiny, w tym: odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody oraz opuszczenie ich na liniach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu na ok. 1-1,2 , długości oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i ułożenie przewiezionego drewna w stosy; wywiezienie i zagospodarowanie drobnych konarów, gałęzi i pędów, odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu oraz wywiezienie i zagospodarowanie wydobytej karpiny w RIPOK; uzupełnienie dołów ziemią urodzajną wraz z posianiem mieszkanki traw, w razie potrzeby odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej. Przewiduje się usunięcie następujących ilości drzew: - o średnicy pnia do 20 cm - 1 szt. - o średnicy pnia 21 - cm - 4 szt. - o średnicy pnia 31 - 40 cm - 5 szt. - o średnicy pnia 41 -65 cm - 26 szt. - o średnicy pnia powyżej 65 cm - 9 szt. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem umowy w terenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający ZASTRZEGA obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia zgodnie z pkt. III.4 SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust 3a ( oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 3 osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w tracie realizacji przedmiotu zamówienia: - usuwanie drzew metodą alpinistyczną - min. 1 osoba, - usuwanie drzewa i cięcie drewna za pomocą pilarki - min. 1 osoba, - kierowanie ruchem drogowym na obszarze prowadzonych robót - min. 1 osoba. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 7 wzoru umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32302.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
- "Zakup samochodu dostawczego 7 os. z zabudową typu wywrotka"
- Wyposażenie dziedzińca Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach w urządzenia komunalne
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.