Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Rybnik: Roboty remontowe z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie.
Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo
i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów
i remontowe roboty towarzyszące.
Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy.
Numer ogłoszenia: 368692 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości minimum 25.000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie nowych lub remont istniejących podłóg drewnianych (parkiet-klepka lub mozaikowy, panel podłogowy, deska, itp.) - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty o wartości minimum 50.000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem budowę nowych lub remont istniejących pomieszczeń sanitarno-higienicznych (łazienki, wc., prysznice, itp.) - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości minimum 10.000 PLN (dziesięć tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie nowej lub remont istniejącej izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej - dotyczy zadania nr 3. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy zadania nr 1). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, wzoru umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji przetargowej, uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wydane decyzje lub postanowienia wstrzymujących realizację robót przez instytucje niezależne, takie jak: PINB, Policja, PSP, Sanepid, Konserwator Zabytków, itp. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót 1) wymiana istniejącego zdewastowanego ogrodzenia zewnętrznego z siatki stalowej oraz fragmentu ogrodzenia z przęseł metalowych na ogrodzenie nowe z paneli z prętów zgrzewanych z cokołem żelbetowym, 2) wymiana zużytej i zaatakowanej biologicznie (przez larwy owadów) podłogi z desek iglastych na podłogę z mozaiki parkietowej na podłożu z płyt OSB na ruszcie (w pokoju mieszkalnym od strony zachodniej w parterze), 3) wymiana części stolarki okiennej na okna PCV oraz części zewnętrznej stolarki drzwiowej (nieszczelnej i zdewastowanej) na drzwi Aluminiowe dostosowane do obecnych wymogów technicznych, 4) roboty murarskie, tynkarskie i malarskie w obrębie remontowanych pomieszczeń- w tym wymiana zmurszałych i uszkodzonych fragmentów tynku z odmalowaniem całości remontowanego pomieszczenia w parterze, 5) towarzyszące roboty zewnętrzne w tym naprawa tynków kominów i obróbek dekarskich przy kominach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.34.20.00-6, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót Branża elektryczna: 1) wymiana opraw i instalacji elektrycznej oświetleniowej w obrębie: sanitariatów (4 w parterze +1 w piwnicy); sal pobytu dziennego (4 sale w parterze); sal terapeutycznych i pom. biurowych (14 pomieszczeń); jadalni oraz korytarza w parterze, 2) pomiary powykonawcze branży elektrycznej w tym pomiar natężenia oświetlenia; Branża instalacyjno sanitarna: 1) wymiana instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej (w tym pionów i poziomów) i wentylacyjnej w obrębie 5 sanitariatów ( w tym 4 przy salach pobytu dziennego w parterze oraz 1 w piwnicy), 2) wymiana przyborów sanitarnych w sanitariatach jw., 3) montaż wentylatorów mechanicznych i kratek nawiewnych drzwiowych (w 4 sanitariatach) Branża ogólnobudowlana: 1) wymiana ceramicznych okładzin ściennych (glazury) i podłogowych z wykonaniem remontu podłóż, w tym izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w 5 sanitariach (4 w parterze +1 w piwnicy), 2) wymiana części stolarki drzwiowej na stolarkę dostosowaną do obecnych wymogów technicznych oraz wymiana szklenia skrzydeł drzwiowych na bezpieczne (szkłem organicznym), 3) roboty murarskie, tynkarskie i malarskie w obrębie remontowanych pomieszczeń, 4) towarzyszące roboty zewnętrzne w tym wymiana fragmentu ogrodzenia zewnętrznego oraz obróbki dekarskie przy wymienianych wywiewnych rurach dachowych remontowanej kanalizacji sanitarnej, 5) dostawa wraz z montażem drobnego wyposażenia oraz mebli łazienkowych na przybory sanitarne w 5 remontowanych sanitariatach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót 1) regulacja wysokościowa ościeżnic drzwiowych z przełożeniem i uzupełnieniem nadproży prefabrykowanych, 2) skucie nierówności istniejącego podłoża betonowego (podbetonu) z wyrównaniem zaprawą cem., 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z papy termozgrzewalnej typu SBS z wywinięciem na ściany, 4) ułożenie ocieplenia z płyt z twardego styropianu (na przekładce oddzielającej z folii PE), 5) wykonanie wylewki cementowej podposadzkowej zbrojonej siatką stalową cięto-ciągnioną, wraz z wykonaniem dylatacji i zatarciem na gładko, 6) zawieszenie nowych skrzydeł drzwiowych na uprzednio wyregulowanych ościeżnicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy włókien laserowych
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - powtórka
- Modernizacja pomieszczeń budynku nr XXXIII z przeznaczeniem na nowoczesną terapię dedykowaną głównie pacjentom z tzw. podwójną diagnozą - powtórka
- Badania lekarskie pracowników i kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Rybnika oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- Zaprojektowanie oraz wykonanie robót bud - instal. wraz z wyposażeniem (zaprojektuj, wybuduj, wyposaż) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Położniczo-Ginekologicznego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wentylacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych z podziałem na 4 zadania (Słoneczna, Mikołowska, Okulickiego, Paderewskiego, Hallera)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.