eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe z podziałem na zadaniaZadanie nr 1Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Rybnik: Roboty remontowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy.
Numer ogłoszenia: 368692 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie. Zadanie nr 2: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące. Zadanie nr 3: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości minimum 25.000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie nowych lub remont istniejących podłóg drewnianych (parkiet-klepka lub mozaikowy, panel podłogowy, deska, itp.) - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty o wartości minimum 50.000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem budowę nowych lub remont istniejących pomieszczeń sanitarno-higienicznych (łazienki, wc., prysznice, itp.) - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości minimum 10.000 PLN (dziesięć tysięcy PLN) brutto każda, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie nowej lub remont istniejącej izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej - dotyczy zadania nr 3. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy zadania nr 1). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, wzoru umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji przetargowej, uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wydane decyzje lub postanowienia wstrzymujących realizację robót przez instytucje niezależne, takie jak: PINB, Policja, PSP, Sanepid, Konserwator Zabytków, itp. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rodzinny Dom nr 1 w dzielnicy Zamysłów - roboty remontowe, w tym remont podłóg i ogrodzenia oraz roboty malarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót 1) wymiana istniejącego zdewastowanego ogrodzenia zewnętrznego z siatki stalowej oraz fragmentu ogrodzenia z przęseł metalowych na ogrodzenie nowe z paneli z prętów zgrzewanych z cokołem żelbetowym, 2) wymiana zużytej i zaatakowanej biologicznie (przez larwy owadów) podłogi z desek iglastych na podłogę z mozaiki parkietowej na podłożu z płyt OSB na ruszcie (w pokoju mieszkalnym od strony zachodniej w parterze), 3) wymiana części stolarki okiennej na okna PCV oraz części zewnętrznej stolarki drzwiowej (nieszczelnej i zdewastowanej) na drzwi Aluminiowe dostosowane do obecnych wymogów technicznych, 4) roboty murarskie, tynkarskie i malarskie w obrębie remontowanych pomieszczeń- w tym wymiana zmurszałych i uszkodzonych fragmentów tynku z odmalowaniem całości remontowanego pomieszczenia w parterze, 5) towarzyszące roboty zewnętrzne w tym naprawa tynków kominów i obróbek dekarskich przy kominach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.34.20.00-6, 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo im. Jana Pawła II w dzielnicy Maroko-Nowiny - remont sanitariatów i remontowe roboty towarzyszące..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót Branża elektryczna: 1) wymiana opraw i instalacji elektrycznej oświetleniowej w obrębie: sanitariatów (4 w parterze +1 w piwnicy); sal pobytu dziennego (4 sale w parterze); sal terapeutycznych i pom. biurowych (14 pomieszczeń); jadalni oraz korytarza w parterze, 2) pomiary powykonawcze branży elektrycznej w tym pomiar natężenia oświetlenia; Branża instalacyjno sanitarna: 1) wymiana instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej (w tym pionów i poziomów) i wentylacyjnej w obrębie 5 sanitariatów ( w tym 4 przy salach pobytu dziennego w parterze oraz 1 w piwnicy), 2) wymiana przyborów sanitarnych w sanitariatach jw., 3) montaż wentylatorów mechanicznych i kratek nawiewnych drzwiowych (w 4 sanitariatach) Branża ogólnobudowlana: 1) wymiana ceramicznych okładzin ściennych (glazury) i podłogowych z wykonaniem remontu podłóż, w tym izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w 5 sanitariach (4 w parterze +1 w piwnicy), 2) wymiana części stolarki drzwiowej na stolarkę dostosowaną do obecnych wymogów technicznych oraz wymiana szklenia skrzydeł drzwiowych na bezpieczne (szkłem organicznym), 3) roboty murarskie, tynkarskie i malarskie w obrębie remontowanych pomieszczeń, 4) towarzyszące roboty zewnętrzne w tym wymiana fragmentu ogrodzenia zewnętrznego oraz obróbki dekarskie przy wymienianych wywiewnych rurach dachowych remontowanej kanalizacji sanitarnej, 5) dostawa wraz z montażem drobnego wyposażenia oraz mebli łazienkowych na przybory sanitarne w 5 remontowanych sanitariatach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Orzepowice - roboty posadzkowe w piwnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót 1) regulacja wysokościowa ościeżnic drzwiowych z przełożeniem i uzupełnieniem nadproży prefabrykowanych, 2) skucie nierówności istniejącego podłoża betonowego (podbetonu) z wyrównaniem zaprawą cem., 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z papy termozgrzewalnej typu SBS z wywinięciem na ściany, 4) ułożenie ocieplenia z płyt z twardego styropianu (na przekładce oddzielającej z folii PE), 5) wykonanie wylewki cementowej podposadzkowej zbrojonej siatką stalową cięto-ciągnioną, wraz z wykonaniem dylatacji i zatarciem na gładko, 6) zawieszenie nowych skrzydeł drzwiowych na uprzednio wyregulowanych ościeżnicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.