eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przebudowadrogi powiatowej Nr 1519L, drogi powiatowej Nr 2501L, drogi powiatowej Nr 2502L na terenie Gminy Żyrzyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368609 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Puławy: Przebudowa: drogi powiatowej Nr 1519L, drogi powiatowej Nr 2501L, drogi powiatowej Nr 2502L na terenie Gminy Żyrzyn
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318888

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 344822

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, krajowy numer identyfikacyjny 43102930000000, ul. ul. Składowa  , 24100   Puławy, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 818 884 160, faks 818 880 388, e-mail pzd.pulawy@hot.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa: drogi powiatowej Nr 1519L, drogi powiatowej Nr 2501L, drogi powiatowej Nr 2502L na terenie Gminy Żyrzyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

18/PZD/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa: drogi powiatowej nr 1519L, drogi powiatowej Nr 2501L, drogi powiatowej Nr 2502L na terenie Gminy Żyrzyn". Zamówienie składa się z 3 części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a zakres poszczególnych części opisano poniżej: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1519L Żyrzyn - Kotliny - Dębiny na odcinku od km 0+030,00 do km 0+609,00. ODCINEK I ul. Tysiąclecia w msc. Żyrzyn. Inwestycja jest zlokalizowana jest na działce ew. nr 1732, która stanowi pas drogowy drogi powiatowej i obejmuje: orozbiórkę lewostronnych krawężników ograniczających jezdnię i wykonanie nowych krawężników betonowych 20x30cm na ławie betonowej; orozbiórkę istniejących nawierzchni zjazdów i chodnika po lewej stronie jezdni; obudowę nowego chodnika lewostronnego o szerokości 1,5 - 2,0m na odcinku od km 0+533,00 wraz z wykonaniem nowych zjazdów do posesji z kostki brukowej; oregulację sytuacyjno - wysokościową istniejącego chodnika i zjazdów z kostki brukowej na odcinku od km 0+533,00 do km 0+595,00 po lewej stronie jezdni; oregulację wysokościową istniejących zjazdów z kostki brukowej po prawej stronie jezdni; ofrezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni asfaltowej; owykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej o szerokości 7,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie w-wy wyrównawczej z bet. asfaltowego i w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm; oobsianie trawą zieleńców pomiędzy krawężnikiem a chodnikiem lewostronnym; oodtworzenie oznakowania poziomego i uzupełnienie oznakowania pionowego; Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1519L Żyrzyn - Kotliny - Dębiny na odcinku od km 4+600,00 do km 4+940,00. ODCINEK II w m. Kotliny. Inwestycja jest zlokalizowana na działce nr ew. 949, która stanowi pas drogi powiatowej Nr 1519L i obejmuje: owykonanie nowej nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0m na całym projektowanym odcinku poprzez wykonanie w-wy wyrównawczej z bet. asfaltowego o śr. gr. 4cm, następnie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm; omechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy ziemnych na szerokości 0,75m wraz z wykonaniem utwardzonych poboczy kruszywem łamanym na szerokości 0,75; Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zadanie 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2502L na odcinku od km 1+498,00 do km 1+952,00 w miejscowości Borysów. Inwestycja jest zlokalizowana na działce nr ew. 780, która stanowi pas drogi powiatowej Nr 2502L i obejmuje: oroboty rozbiórkowe krawężników betonowych i chodnika z płyt betonowych chodnikowych; owykonanie poszerzenia jezdni do 5,5m na łuku poziomym od km 1+754,16 do km 1+809,36; owykonanie nowej nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0 - 5,5m na całym projektowanym odcinku poprzez wykonanie w-wy wyrównawczej z bet. asfaltowego o śr. gr. 4cm, następnie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm; omechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy ziemnych wraz z wykonaniem utwardzonych poboczy kruszywem łamanym na szerokości 0,75-1,0m; oregulację wysokościową istniejących zjazdów z kostki brukowej; ouzupełnienie oznakowania pionowego; Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia dotyczący każdej części określony został za pomocą dokumentacji projektowej - pkt. XXXII SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - pkt. XXXI SIWZ i przedmiaru robót - pkt. XXX SIWZ. 3.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji. 4.Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5.Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga w każdej części zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: okierownik robót drogowych; owszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu;jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 6.Obowiązek określony w pkt. III.5 SIWZ dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących funkcję kierownika robót i majstra, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami).. 7.Wykonawca do każdej części zamówienia składa wykaz osób, które realizują zamówienie, o których mowa w pkt III 5 i 6 SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 8.Każdorazowa zmiana wykazu osób, o których mowa w pkt III.5 SIWZ nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia do wiadomości Zamawiającego najpóźniej z chwilą objęcia przez nową osobę pełnionej funkcji, korektę do wykazu, o którym mowa w pkt. III.7 SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę). 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. III.7 SIWZ. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy Zamawiający wzywa kierownika robót do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego. 10.Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. III.7 SIWZ - jeżeli Zamawiający o to wystąpi. 11.Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. III.7 SIWZ na podstawie umowy o pracę. 12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. nr 25 poz. 133). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienia zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjną powykonawczą w wersji elektronicznej w formacie dxf i pdf. 14.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 15.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 16.Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. 17.Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych Szczegółowych specyfikacji technicznych wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Umowy. 18. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. 19.Za zabezpieczenie robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w inny sposób niż przewidział to Zamawiający w swoim projekcie organizacji ruchu oraz oznakowanie na czas prowadzenia robót) - odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy. 20.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 21.Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 12.12.2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dr. pow. Nr 1519L ul. Tysiąclecia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jerzy Podgórski działajacy jako Przedsiębiorstwo IGORD Jerzy Podgórski,  ,  ul. Tatiany 4,  20-711,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 336273.98 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana terminu wykonania umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na pismo Wykonawcy z dnia 07.12.2016 r. informujące o wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych pod koniec listopada i w pierwszej połowie grudnia 2016 r. tj. ciągłych i intensywnych opadów deszczu i śniegu, które uniemożliwiły prowadzenie prac drogowych, za zgodą stron, na podstawie § 17 ust. 1 umowy wprowadza się zmianę terminu wykonania z dnia 12.12.2016 r. na dzień 21.12.2016 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.