eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Zamość i organów gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-01

Zamość: Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Zamość i organów gminy
Numer ogłoszenia: 36844 - 2014; data zamieszczenia: 01.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532964 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Zamość i organów gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Gminy Zamość i organów gminy obejmująca w szczególności: 1. Udzielanie bieżących wyjaśnień, konsultacji, porad prawnych pracownikom Urzędu i radnym w zakresie wykonywanych przez nich zadań. 2. Interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 3. Uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, 4. Sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych i innych opracowań w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia na piśmie wniosku o wydanie opinii lub sporządzenie opracowania, 5. Uczestnictwo w opracowywaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu Gminy Zamość w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia przekazania projektu dokumentu do analizy, chyba że ze względu na potrzebę Zamawiającego zachodzi konieczność pilnego zaopiniowania dokumentu, 6. Obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo i ekspertyzy w ramach prac komisji przetargowych, 7. Opiniowanie dokumentów Zamawiającego przygotowanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 8. Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych w tym związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 9. Opiniowanie pod względem, prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w dokumentów), 10. Opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 11. Przygotowywanie projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej, 12. Podejmowanie wszelkich wymaganych prawem czynności, niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, 13. Zastępstwo procesowe w postępowaniu administracyjnym, cywilnym i karnym. 14. Obsługa prawna projektów finansowych/współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz innych funduszy i dotacji, 15. Bieżące doradztwo w sprawach dotyczących: podatków, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, spraw dotyczących gospodarki finansowej gminy, rachunkowości oraz inwentaryzacji, a także spraw z zakresu: wynagrodzeń, świadczeń socjalnych, świadczeń emerytalnych i rentowych itp. 16. Zamawiający oczekuje świadczenia obsługi prawnej w: 1) w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 10 godzin tygodniowo. Przed zawarciem umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym czas i dni tygodnia świadczenia obsługi prawnej. 2) poza siedzibą Urzędu, mogą być realizowane, zgodnie z potrzebą Zamawiającego zadania wymienione w pkt 1-2, 4-12, 14-16 po przez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. 3) osobiście przez radcę prawnego lub adwokata winny być realizowane zadania wymienione w pkt 3 i 13..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Kostrubiec Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Klech, ul. Chabrowa 11a/1, 20-834 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66297,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.