Łódź: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w: ul. Prusa 32, ul. Narcyzowej 24, ul. Kłosowej 16/18, ul. Azotowej 4, ul. Biegańskiego 5, ul. Zyndrama 52a, ul. Książka 12, ul. Namiotowej 16 (z możliwością składania ofert częściowych - 8 części)
Numer ogłoszenia: 367838 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6778202, 6781879, faks 42 6788761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w: ul. Prusa 32, ul. Narcyzowej 24, ul. Kłosowej 16/18, ul. Azotowej 4, ul. Biegańskiego 5, ul. Zyndrama 52a, ul. Książka 12, ul. Namiotowej 16 (z możliwością składania ofert częściowych - 8 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w: ul. Prusa 32, ul. Narcyzowej 24, ul. Kłosowej 16/18, ul. Azotowej 4, ul. Biegańskiego 5, ul. Zyndrama 52a, ul. Książka 12, ul. Namiotowej 16 (z możliwością składania ofert częściowych - 8 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium od Wykonawców nie jest żądane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli osoba - osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to winno w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Wymagane pełnomocnictwo winno być złożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty winni dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VI p. 6.1. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: 1.1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub Inwestora zewnętrznego lub okolicznościami niezależnymi od Inwestora zewnętrznego lub od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np.: uniemożliwienie przez Inwestora zewnętrznego lub osoby trzecie prowadzenia robót, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 1.2)zmiany zakresu przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy -zał. nr 5 do SIWZ oraz sposobu (technologii) wykonania przedmiotu umowy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistniałe warunki faktyczne na terenie robót, wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, 1.3) zmiany wynagrodzenia brutto, wyszczególnionego w § 5 ust. 1 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadku zmiany stawki procentowej podatku od towarów i usług VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, 1.4) zmiany osób, o których mowa w § 6 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadkach: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się tych osób z obowiązków wynikających z umowy oraz gdy konieczność zmiany wynika z przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja), 1.5) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 2. Zmiany, o których mowa powyżej w pkt.1 muszą być udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 (siedmiu) dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 159,00 PLN + koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Prusa 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: -budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 3,43 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, -wykonaniu studni inspekcyjnej fi 425 mm - 1 szt., -budowie odcinka od studzienki fi 425 mm do studzienki fi 425 mm o długości projektowanej L = 5,51 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej fi 425 mm szt. 1, - przebudowie odcinka od studzienki fi 425 mm do połączenia z istniejącą instalacją o długości projektowanej L = 2,5 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Narcyzowej 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego kanału sanitarnego ks 200 do studni rewizyjnej o długości projektowanej L = 6,67 m z rur PVC SN8 średnicy fi 160 mm, - adaptacji istniejącego szamba o średnicy fi 1000 mm na studzienkę rewizyjną , - wykonaniu przepadu wewnętrznego o średnicy fi 100 mm PVC SN8 w proj. studzience rewizyjnej , - budowie odcinka od studni rewizyjnej do połączenia z istniejącą instalacją o długości projektowanej L = 2,12 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm. Włączenie do istniejącego kanału ks200 poprzez oprawienie trójnika wykona ZWiK Sp. z o.o. na zlecenie i koszt Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Kłosowej 16/18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 2,14 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej - przepadowej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studzienki fi 425 mm do studzienki O 425 mm o długości projektowanej L = 7,40 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej 425 mm szt. 1, - budowie odcinka od studzienki 425 mm do połączenia z instalacja przy zewnętrznej ścianie budynku o długości projektowanej L = 2,00 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Azotowej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 4,72 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - budowie studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm w miejscu istniejącego szamba szt. 1, budowie odcinka od studzienki fi 425 mm do połączenia z istniejącą instalacją o długości projektowanej L = 1,0 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm. - z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Biegańskiego 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 7,30 m z rur kamionkowych o średnicy fi 150 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej fi 425 mm w miejscu istniejącego zbiornika ścieków wraz z połączeniem z istniejącą instalacją , - adaptacji istniejącego szamba na studzienkę przelotową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Zyndrama 52a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego trójnika do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 10,40 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studzienki fi 425 mm do studzienki fi 315 mm o długości projektowanej - L = 28,27 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - wykonaniu studni inspekcyjnej O 315 mm szt. 1, - budowie odcinka od studzienki O 315 mm do połączenia z instalacją przy zewnętrznej ścianie budynku o długości projektowanej L=3,09 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Książka 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej o długości projektowanej L = 3,25 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - budowie studni rewizyjnej fi 1000 mm w miejscu istniejącego szamba , - budowie odcinka od studni o średnicy fi 1000 mm do połączenia z istniejącą instalacją o długości projektowanej L = 1,0 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - likwidacji istniejącego zbiornika ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się w ul. Namiotowej 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na: - budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej L = 2,39 m z rur PVC SN8 o średnicy fi 160 mm, - budowie studni inspekcyjnej fi 425 mm - 1 szt., - budowie odcinka od studni inspekcyjnej fi 425 mm do istniejącego szamba o długości projektowanej L= 6,51 m z rur PVC SN8 o średnicy O 160 mm, - adaptacji istniejącego szamba o średnicy O 1000 mm na studzienkę rewizyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sieroszewice ul. Wspólna.
- "Budowa sieci kanalizacyjnej na odcinku Sokolniki-Łagiewniki wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Jaźwina, Słupice i Młynica" w formule Zaprojektuj - Wybuduj
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.