eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej w Słupsku w ramach zadania Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej oraz budowa ul. Wczasowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Słupsk: Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej w Słupsku w ramach zadania Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej oraz budowa ul. Wczasowej
Numer ogłoszenia: 367345 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmslupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej w Słupsku w ramach zadania Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej oraz budowa ul. Wczasowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej w Słupsku w ramach zadania pn. Przebudowa ul. Sportowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Cienistej oraz budowa ul. Wczasowej. Łączna długość planowanej przebudowy ulicy wynosi ok. 1,3 km. 2. Zestawienie powierzchni objętych przebudową ulicy: 1) jezdnie bitumiczne - 8.271 m2, 2) jezdnie z polbruku - 1.183 m2, 3) chodniki - 3.069 m2, 4) zjazdy i parkingi - 2.066 m2, 5) zatoki autobusowe i postojowe - 630 m2, 3. Zakres przebudowy ulicy: 3.1. branża drogowa, obejmująca przebudowę nawierzchni wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: 1) przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej - wykonanie nowej konstrukcji jezdni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym stabilizowanym mechanicznie i warstwie wzmacniającej podłoże z gruntocementu, 2) budowę sięgacza ul. Sportowej z kostki betonowej typu polbruk, 3) przebudowę skrzyżowania ul. Sportowej z ul. Drzymały, 4) przebudowę istniejących chodników, 5) budowę i przebudowę zjazdów na posesję, 6) budowę i przebudowę zatok parkingowych, 7) wykonanie stałej i tymczasowej organizacji ruchu, 8) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu; 3.2. branża sanitarna: 1)Odcinek ul. Sportowej od ul. Kaszubskiej do ul. Drzymały: a) budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0 m wraz z przykanalikami z rur PVC SN8, b) demontaż istniejących wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, c)budowa wypustów do działek sąsiadujących z pasem drogowym z rur PVC SN8 zakończone studnią rewizyjną lub korkiem. 2) Odcinek ul. Sportowej od ul. Drzymały do końca opracowania: a) budowa kanału deszczowego z rur PVC SN8 o średnicy od 200 mm do 315 mm o łącznej długości 378,4 m, b) budowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z częścią osadnikową H=1,0m wraz z przykanalikami z rur PVC SN8, c) budowa wypustów do działek sąsiadujących z pasem drogowym z rur PVC SN8 zakończone studnią rewizyjną lub korkiem, d) budowa separatora piasku i ropopochodnych, e) budowa nowego wylotu do rowu; 3.3. branża elektryczna: 1) Usunięcie kolizji istniejących sieci elektroenergetycznych SN i nN z projektowaną geometrią ulicy: a) wykonanie przełożenia istniejącego kabla SN 3 x YHAKXS 1 x 120 mm2, b) wykonanie wstawek z kabla SN 3 x YHAKXS 1 x 120mm2 wraz z mufami POIJ 24/3x70-150 w istniejący kabel tego samego rodzaju, c) wykonanie wstawek z kabla SN 3 x YHAKXS 1 x 120mm2 w istniejący kabel HAKnFtA 3 x 120mm2 stosując mufy TRAJ, d) wykonanie przełożeń istniejących kabli nN, e) przestawienie istniejącego słupa linii 0,4kV w pobocze drogi z odtworzeniem występującego na nim okablowania, f) nałożenie na istniejące kable energetyczne rur osłonowych dwudzielnych w wymaganych ich zastosowania miejscach, g) demontaż istniejących opraw oświetleniowych oświetlenia ulicy występujących na słupach istniejącej linii napowietrznej nN, 2) Oświetlenie ulicy: a) na słupach stal. ocynk. typ Centaure P11 z wysięgnikiem o wysięgu 2,0m, b) słupy oświetleniowe posadowione na fundamentach F 120/43, c) oprawy oświetleniowe typ OUS ze źródłem światła sodowym o mocy 150W, d) na słupach typu SAL-5dz CO wkopywanych, e) oprawy oświetleniowe OPC-1-S-70 ze źródłem światła sodowym o mocy 70W, f) oświetlenie zasilane linią kablową nn YAKY 4 x 35mm2 z systemowej szafki oświetleniowej, g) napięcie zasilania 0,4kV, h) układ sieci zasilającej TN-C, i) ochrona od porażeń prądem elektrycznym w układzie TN-C - drut stalowy ocynkowany DFeZn o średnicy 7mm we wspólnym wykopie z kablem zasilającym, podłączony do zacisku uziemiającego słupa; 3) Opis szafki oświetleniowej: w jednej obudowie zintegrować część pomiarową, rozdzielczą, układ centralnej redukcji mocy oraz układ sterowania i zdalnego nadzoru (CPA); 4) Konstrukcja szafki wykonana w obudowie podzielonej na trzy sekcje z oddzielnymi drzwiami i zamknięciami: a) sekcja pomiarowa - zabezpieczenie przedlicznikowe, aparatura pomiarowa, b) sekcja rozdzielcza - cztery pola odpływowe z zabezpieczeniami obwodów oświetleniowych, stycznik, listwy zaciskowe, typowe elementy obwodów sterowania (załączanie ręczne i automatyczne, możliwość przyłączenia sygnału sterowniczego z sieci miejskiej Energa Operator), sterownik oświetlenia ulicznego CPA net, modem do zdalnej komunikacji przez sieć GSM, c) sekcja redukcji mocy: - moc przyłączeniowa - ok.10,0 kW (szczegóły do uzgodnienia z inwestorem na etapie wykonawstwa), - centralna redukcja mocy w zakresie (0-40%), - stabilizacja napięcia na poziomie nominalnym 230V, - praca przy zredukowanym napięciu Umin = 190V, - urządzenie redukcji mocy sterowane programatorem typu CPA net (automatyczne 5) System sterowania i monitoringi CPA net- zdalny monitoring i zarządzanie oświetleniem przez stronę internetową w czasie rzeczywistym z pozycji komputera oraz urządzenia mobilnego (inteligentne sterowanie oświetleniem, przeprowadzanie analiz dotyczących: poboru mocy, zużycia energii elektrycznej, sytuacji alarmowych oraz parametrów sieci); 3.4. branża teletechniczna: 1) usunięcie kolizji istniejących sieci teletechnicznych z projektowaną geometrią ulicy: a) budowa nowych studni kablowych typu SK, b) budowa odcinków kanalizacji teletechnicznej 1- otworowej, c) budowa przepustów kablowych z rury Arot DVK 110, d) przełożenie odcinków istniejącej kanalizacji teletechnicznej 3-otworowej, e) przełożenie kabli doziemnych, f) zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej rurami Arot typu A120PS, g) wykonanie złącz równoległych dla czynności bezprzerwowych przełączeń sieci, 2) wykonanie pomiarów kabli teletechnicznych przed i po przebudowie; 3.5. branża zieleni: 1) przygotowanie terenu: a) usunięcie 22 szt. drzew i 32 szt. krzewów, b) przesadzenie 1 szt. drzewa i 29,5 m2 krzewów ( Zamawiający posiada zezwolenie Prezydenta Miasta Słupska na usunięcie i przeniesienie w inne miejsce zieleni), c) zabezpieczenie zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem wg metod określonych w PT zieleni, 2) zagospodarowanie terenu: a) nowe nasadzenia w ilości 127 szt., b) wykonanie trawników na powierzchni 3.651 m2. c) zakupienie i zamontowanie 15 szt. koszy o poj. 60l i 3 szt. ławek parkowych. 3) pielęgnacja wykonanych nasadzeń nowych i przesadzonych egzemplarzy zieleni wysokiej i niskiej w okresie gwarancji. 4. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Usługi Inwestycyjne KNITTER, Karnieszewice 45b, 76-004 Sianów. Dokumenty powyższe stanowią integralną część SIWZ i szczegółowo opisane zostały na str. nr 2 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej: 1) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży drogowej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży drogowej; 2) kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży sanitarnej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży sanitarnej; 3) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży elektrycznej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży elektrycznej; 4) jedną osobą z branży zieleni, która posiada doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w zakresie przygotowania i zagospodarowania terenu (zabezpieczenie drzew na okres wykonania robot ziemnych, zakładanie zieleni, w tym nasadzenia drzew i krzewów) przy realizacji inwestycji drogowej; 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie: 1) posiadania własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN; 2) posiadania opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w oparciu o zapis zawarty w § 7 ust. 7 umowy; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego, w tym inspektorzy nadzoru, jak i po stronie Wykonawcy, w tym kierownik budowy/robót, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane w SIWZ; 4) zmiany zakresu prac, które Wykonawca będzie prowadził sam i przy pomocy podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmslupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk - pok. nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przebudowa będzie finansowana z dwóch źródeł tj. ze środków własnych Zamawiającego i Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.