eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Warszawa: Dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL
Numer ogłoszenia: 367038 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242020 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL Zadanie nr 1: Dostawa i montaż mebli biurowych do budynku nr 36 dla ZAiUL: Biurko, kontenerek, szafka, szafa, nadstawka, komoda, wieszak, stół, blat, cokół, regał itd. Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL: Zegar, lampa, tablica, fotel, kosz, sejf, krzesło, godło itd. Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3A do SIWZ. Wykonawca musi przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonać pomiaru pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby krzesła z zad. 2 poz. 7 SOPZ spełniały wymagania określone normą PN-EN 16139:2013. Zamawiający wymaga, aby krzesła z zad. 2 poz. 2 i 3 SOPZ spełniały wymagania określone normami PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 oraz PN-EN 1022:2007. Proponowany w ofercie asortyment musi posiadać niezbędne i wymagane atesty. Wszystkie aktualne na dzień podpisania protokołu odbioru atesty i pozostałe dokumenty wymagane obowiązującym prawem Wykonawca musi dołączyć do protokołu odbioru przy każdej dostawie. Brak tych dokumentów skutkować będzie nie podpisaniem protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza kopie atestów potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dostarczone atesty muszą być wydane w oparciu o przepisy obowiązujące w przedmiotowym zakresie, a ich termin ważności musi obejmować co najmniej dzień bezusterkowej dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.25.41.20 - Zegary ścienne 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 44.42.13.00 - Sejfy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego projekt POIS.13.01.00.00-048/08 pt. Przebudowa budynku nr 36 na cele dydaktyczne Wydziału Mechatroniki i Lotnictwa Wojskowej Akademii Technicznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFIL WM SP. Z O. O., Ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30465,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28449,90

  • Oferta z najniższą ceną: 25139,97 / Oferta z najwyższą ceną: 38778,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.