eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Długoterminowy wynajem samochodów - osobowego i osobowo-dostawczego na okres trzech lat.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Bolesławiec: Długoterminowy wynajem samochodów - osobowego i osobowo-dostawczego na okres trzech lat.
Numer ogłoszenia: 36627 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bolesławiec, Rynek-Ratusz 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, fax 0-75 645 64 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Długoterminowy wynajem samochodów - osobowego i osobowo-dostawczego na okres trzech lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest: 1. Długoterminowy najem na okres 36 miesięcy dwóch nowych samochodów o roku produkcji 2008 lub 2007 dopuszczonych do ruchu drogowego, tj.: 1) limuzyny typu sedan - samochodu osobowego klasy wyższej/średniej, z przewidywanym łącznym limitem przebiegu do 120 tysięcy kilometrów dla Zamawiającego, 2) lekkiego samochodu osobowo-dostawczego, z łącznym limitem przebiegu do 100 tysięcy kilometrów dla Zamawiającego, 3) wynajmowane samochody powinny być dopuszczone do ruchu drogowego, wolne od wad i zdolne do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem opisanym w ofercie i instrukcji obsługi. 2. Sprawowanie pełnej obsługi serwisowej nad wynajmowanymi samochodami, w zakresie: 2.1Sprawowanie przez Wykonawcę pełnej obsługi serwisowej nad wynajmowanymi samochodami, obejmuje swym zakresem: 1) przeglądy techniczne i okresowe, 2) naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, 3) wymianę części eksploatacyjnych i zużytego ogumienia, 4) sezonowe wymiany opon (lato/zima) wraz z kosztami przechowywania - wymiana opon następować będzie w miejscu dogodnym dla najemcy pojazdu, 5) koordynację wszelkich czynności serwisowych przez określone Centrum Techniczne, służące pomocą kierowcy w przypadku zdarzeń losowych, 6) wydanie Kart serwisowych umożliwiających identyfikację samochodu w stacji serwisowej. 2.2Przeglądy techniczne oraz okresowe odbywają się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z Zamawiającym, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy. 3.Szkolenie wybranych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania wynajmowanych samochodów oraz dostarczenie instrukcji obsługi w jęz. polskim. 4. Ubezpieczenia samochodów będących przedmiotem najmu w zakresie AC, OC, NW przez cały okres trwania umowy najmu, wraz z likwidacją szkód komunikacyjnych. 5. Zapewnienie o takich samych lub podobnych parametrach technicznych oraz przy zachowaniu dotychczasowego Wynagrodzenia, samochodu zastępczego w przypadku wycofania wynajmowanego samochodu z eksploatacji wskutek wypadku, awarii lub czynności serwisowych; dotyczy to również przeglądów technicznych i okresowych. 6. Zapewnienie 24-godzinnego Assistance na terenie całego kraju i za granicą, obejmujący dojazd do uszkodzonego lub zepsutego samochodu, naprawę na miejscu zdarzenia, holowanie, nocleg dla kierowcy i pasażerów lub transport z/i do miejsca podróży. 7. Każdorazowe dołączanie do faktury raportów w wersji papierowej i elektronicznej, umożliwiających analizę struktury kosztów, precyzyjnie przyporządkowanych określonemu samochodowi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 1.2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Doświadczenie zawodowe. 2.1.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w należyty sposób potwierdzoną przez zamawiających usługę polegającą na wynajmie długoterminowym aut co najmniej dwóm zamawiającym. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a warunki udziału muszą spełniać następująco: 3.1. Każdy z wykonawców z osobna, musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , art.22 ustawy Pzp. oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 3.2. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, mogą spełniać łącznie. 3.3. Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy. 4. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia i zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców spełniających warunki określone w pkt 1, 2 i 3. 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, zamawiający ustali kolejność pierwszych pięciu wykonawców na podstawie ilości wynajmowanych aut zamawiającym w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za każde auto wykonawca otrzyma jeden punkt. Pięciu wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, zostanie zaproszonych do złożenia ofert. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, o kolejności wykonawców decydować będzie ilość zamawiających, którym wykonawca wynajmował bądź wynajmuje długoterminowo auta . 5.1. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełni mniej niż 5-ciu wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich, którzy spełnili te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Do wniosku należy dołączyć: 1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 1. 1.1.3 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. 1.1.4 Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzach zgodnych z treścią Załącznika Nr 3. Do informacji winny być dołączone dokumenty, np. referencje potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 1.1.4.1 Zamawiający będzie brał do oceny doświadczenia zawodowego tylko te zamówienia, które są potwierdzone np. referencjami przez zamawiających jako należycie wykonane lub wykonywane. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w punktach 1.1.1 i 1.1.2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt. 1.1.3 i 1.1.4 winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek i załączniki można uzyskać pod w/w adresem strony internetowej. Zamawiający przekaże specyfikacje istotnych warunków zamówienia oraz wzór umowy, wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat) Rynek 41-Ratusz 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.