To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Łódź: Nadzór inwestorski nad budową Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 365815 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302967 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Tymienieckiego 5, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, faks 042 6384747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Centrum Dialogu, dostawą i montażem elementów pierwszego wyposażenia budynku a także nad zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku, na nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Centrum Dialogu, a w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora - Miasta Łódź - na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami i zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, przygotowywanych do wbudowania lub montażu urządzeń i elementów wyposażenia obiektu, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów etapowych i odbiorze końcowym, a także w przekazaniu obiektu do użytkowania; d) powiadomienie stosownych organów o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenie na użytkowanie obiektu; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w tym potwierdzanie gotowości wykonawcy do odbioru robót (na wniosek wykonawcy inwestycji); f) kontrolowanie rozliczeń prac oraz dostaw urządzeń i wyposażenia budynku Centrum Dialogu, objętych umową z wykonawcą inwestycji, pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym; g) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów. 2. Szczegółowy zakres prac i obowiązków Wykonawcy określony został w § 2 i 3 projektu umowy, stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych wraz z dostawą i montażem pierwszego wyposażenia budynku Centrum Dialogu oraz zagospodarowaniem terenu przyległego, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, zawarty jest w: - Projekcie budowlanym i wykonawczym budowy i wyposażenia budynku Centrum Dialogu, opracowanym we wrześniu 2008 r. przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego, z siedzibą w Łodzi; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - Przedmiarze robót. 4. Realizacja prac budowlanych wraz z dostawą i montażem pierwszego wyposażenia budynku Centrum Dialogu i zagospodarowaniem terenu przyległego, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego nastąpi z podziałem na cztery etapy: - etap I: ok. 5% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 15 grudnia 2008 r.; - etap II: ok. 30% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 20 sierpnia 2009 r.; - etap III: ok. 50% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 31 czerwca 2010 r. - etap IV: ok. 15% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 30 listopada 2010 r. Uwaga: Wysokość wynagrodzenia za poszczególne etapy czynności nadzoru inwestorskiego zostanie ustalona przed podpisaniem umowy, proporcjonalnie do zakresów robót określonych w punkcie 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 145200.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUD-INVENT Sp. z o.o., ul. Filtrowa 67 D lok. 111, 02-055 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 145200.00
- Oferta z najniższą ceną: 145200.00 oferta z najwyższą ceną: 160000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa medali pamiątkowych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o. o. "
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
- DZP.26.77.2024 na zawarcie umowy ramowej na konserwacje w branży elektrycznej w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fizycznych lub współwłasność Miasta Łodzi lub Skarbu Państwa i osób fiz.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kamieniec
- Nadzór inwestorski - Remont drogi gminnej nr DG 143010N Redaki - Babięty Wielkie
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją."
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.