eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › II POSTĘPOWANIE NA BUDOWĘ PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LEŚNICTWIE LIPINY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Chodzież: II POSTĘPOWANIE NA BUDOWĘ PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LEŚNICTWIE LIPINY
Numer ogłoszenia: 365748 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326506 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II POSTĘPOWANIE NA BUDOWĘ PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LEŚNICTWIE LIPINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z filtrem żwirowym dla budynku mieszkalnego Leśnictwa Lipiny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w opisie technicznym, załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót. 3. Nieruchomość na której prowadzone będą roboty budowlane znajduje się w Lipinach 83 gmina Margonin, powiat chodzieski, na działce nr 8234_6. 4. Powyższa nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe w zarządzie Nadleśnictwa Podanin. 5. Zamawiający informuje, że roboty zostały zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Chodzieży jako nie wymagające pozwolenia na budowę. 6. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji. 8. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); d. ustawa Prawo Wodne z dnia 18.07.2001 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) - dotyczy zwykłego korzystania z wód, wykorzystania ścieków oczyszczonych oraz stosowania lokalnych systemów oczyszczania, e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 z późn. zm.) - dotyczy lokalizacji zbiorników na ścieki i innych elementów budowlanych, f. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 26.07.2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 r., nr 137, poz. 984 z późn. zm.), g. przepisy i wytyczne branżowe. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają opis techniczny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ i przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ 9. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego protokołem zdawczo odbiorczym. 11. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej Operat kolaudacyjny stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: a. Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego, b. Wykaz wad i usterek z odbioru technicznego, c. Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę Zamawiającemu, d. Oświadczenia osób funkcyjnych na budowie wymagane Prawem Budowlanym, e. Dziennik budowy jako dokument prawny obowiązujący Zamawiającego i Wykonawcę w trakcie trwania budowy - jeśli dotyczy, f. Dokumenty gwarancyjne, g. Dokumentację projektową powykonawczą z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w czasie realizacji robót, h. Inwentaryzację powykonawczą sporządzoną przez geodetę wraz z mapą zasadniczą - operat geodezyjny powykonawczy - jeśli dotyczy, i. Protokół przekazania terenu budowy przez Wykonawcę z zapisami o przywróceniu do stanu pierwotnego terenu zaplecza, odczyty z poboru wody, energii elektrycznej itp., j. Atesty materiałów, k. Orzeczenia o jakości materiałów - jeśli posiada, l. Deklarację zgodności na wbudowane materiały, m. Aprobaty techniczne wbudowanych materiałów, n. Dokumentację fotograficzną robót, o. Świadectwa legalizacji zamontowanych urządzeń, p. Instrukcje bezpieczeństwa zamontowanych urządzeń, q. Instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, r. Dokumentację technologiczną zamontowanych urządzeń, s. Schematy montażowe z opisem. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w opisie technicznym oraz przedmiarze robót. 13. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm. 14. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w opisie technicznym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę, typ i parametry proponowanego produktu równoważnego. 15. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ. 17. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 18. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 20. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. 21. Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia: a. z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w opisie technicznym. b. Wynagrodzenie wykonawcy ustala się w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu zamówienia i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego. d. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonany przedmiot umowy na podstawie faktury końcowej po wykonaniu całego zakresu prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz bezusterkowym odbiorze zakresu ww. prac podpisanym przez obie strony. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. f. Podstawą wyceny oferty jest opis techniczny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, niniejsza SIWZ. Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, a nie zasadniczymi dla dokonania wyceny oferty. g. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiOR. h. Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy Usługi Sprzętem Budowlanym Wojciech Kaczmarek, ul. Rolna 23, 64-820 Szamocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11933,96

  • Oferta z najniższą ceną: 11933,96 / Oferta z najwyższą ceną: 16789,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.