eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnegobudowa ulicy Chopina w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Tomaszów Mazowiecki: Budowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego: budowa ulicy Chopina w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 36541 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10221 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego: budowa ulicy Chopina w Tomaszowie Mazowieckim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim, w ramach zadania inwestycyjnego: budowa ulicy Chopina w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Zadanie realizowane będzie na podstawie: 1) decyzji nr 2/11 z dnia 31.05.2011r. (znak: WAB.6740.1.1.2011) Starosty Tomaszowskiego na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej - ulicy Chopina łączącej drogę wojewódzką nr 713 - ulicę Warszawską z drogą powiatową nr 4338E - ulicą Dworcową w Tomaszowie Mazowieckim wraz z odwodnieniem, kanalizacją deszczową, kanalizacją sanitarną, siecią wodociągową, oświetleniem ulicznym, przebudową przyłączy telekomunikacyjnych oraz przebudową sieci gazowej. 2) decyzji z dnia 24.04.2013r. (znak: WAB.6740.1.1.2011) uchylającej decyzję nr 2/11 z dnia 31.05.2011r. (znak: WAB.6740.1.1.2011) w części dotyczącej wyłączenia z planowanej inwestycji nw. zakresu robót: - kanalizacji sanitarnej w ulicy Chopina na odcinku od skrzyżowania ulicy Chopina z ulicami Sierakowskiego i Gdyńską do skrzyżowania ulic Chopina i Traugutta, obejmującej działki nr ewid. 534/1 obręb 3; - kanalizacji sanitarnej w ulicy Traugutta na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do ulicy Garbarskiej, obejmującej działki o nr. ewid. 512/1, 512/2 i 533 obręb 3. 3) decyzji Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego o środowiskowych uwarunkowaniach z dn. 9 lipca 210r. (znak: BAM.7624-7/d/2010). 3. Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia: 1) Zabezpieczenie ciągłości ruchu kołowego, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas robót, wdrożenie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas budowy. 2) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 3) Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją. 4) Roboty ziemne. 5) Budowa i przebudowa skrzyżowań w tym jednego ronda. 6) Budowa konstrukcji nawierzchni jezdni. 7) Przebudowa nawierzchni placu postojowego. 8) Budowa ścieżek rowerowych. 9) Budowa, przebudowa zjazdów. 10) Budowa, przebudowa chodników. 11) Budowa zatok autobusowych. 12) Budowa, przebudowa oświetlenia drogowego. 13) Przebudowa sieci energetycznej, teletechnicznej i gazowej. 14) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej. 15) Budowa sieci wodociągowej. 16) Budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia. 17) Wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego. 18) Roboty wykończeniowe i porządkowe. 19) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 20) Przygotowanie materiałów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 4. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in: 1) Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów - do czasu uzyskania decyzji na użytkowanie; 2) w razie konieczności dokonanie zmiany projektu stałej organizacji ruchu drogowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, uwzględniającej brak ronda na ulicy Warszawskiej; 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i otrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 8) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 11) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 12) naprawy ewentualnych uszkodzeń istniejących instalacji i urządzeń nad i podziemnych, punktów poligonowych itp. elementów, lub wykonanie odpowiednich zabezpieczeń, pokrycie kosztów ewentualnych wyłączeń linii energetycznych i innych sieci na czas robót; 13) przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików; 14) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 15) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 16) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 17) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania przez zamawiającego, wykonawca odwiezie na swój koszt na wskazane miejsce - odległość transportu do 6 km (załadunek, transport, rozładunek). 18) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 4 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana), geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym branża drogowa w wersji analogowej i numerycznej 2 egz. na płycie CD-R), oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 4 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, książkę obmiaru, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 5. Zamawiający wymaga by obramowanie jezdni ulic na długości zjazdów bramowych było wykonane z krawężnika najazdowego (bez względu na rodzaj krawężnika wskazanego w projekcie); 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnemu podmiotowi prób, badań lub ekspertyz w zakresie przedmiotu zamówienia. Jeżeli potwierdzą one, iż jest on realizowany niezgodnie z dokumentacją projektową, przepisami, normami, należytą starannością czy zaleceniami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie doprowadzić przedmiot zamówienia do stanu właściwego (na własny koszt) oraz pokryć koszty wykonanych prób, badań lub ekspertyz. 7. Zamawiający wymaga, ażeby wszystkie wskazane powyżej prace wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Szczegółowy zakres zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Zamawiający umożliwi na wniosek zainteresowanego wykonawcy wizję lokalną na terenie inwestycji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6265756,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6265756,52 / Oferta z najwyższą ceną: 8234571,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.