eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Liszki: Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki
Numer ogłoszenia: 365380 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania dla 3 jednostek organizacyjnych gminy, 3 punktów konsultacyjnych i 60 gospodarstw domowych z terenu Gminy Liszki, oraz serwisowanie sprzętu w ramach realizacji projektu pod nazwą (Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci) na obszarze Gminy Liszki w ramach działania 8.3 (Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion) osi Priorytetowej 8. (Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 1)Dostawa obejmuje: a)114 szt. zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, w tym: 107 szt. komputerów stacjonarnych i 7 szt. laptopów, b)66 szt. drukarek laserowych, c)60 szt. kamerek internetowych, d)107 szt. zasilaczy UPS. 2)Serwisowanie sprzętu komputerowego: należy założyć 165 godzin serwisowania w okresie od dostawy sprzętu, czas reakcji serwisu do 24 godz. od zgłoszenia, maksymalny okres gotowości serwisu do 31.12.2020 r. 2.W zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja wolnego od wad, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania we wskazanych przez Zamawiającego 3 jednostkach organizacyjnych: w Szkole Podstawowej w Kryspinowie, w Gimnazjum w Mnikowie i w Zespole Szkół w Liszkach, w 3 punktach konsultacyjnych w budynkach gminnych w Mnikowie, Chrosnej i Ściejowicach oraz we wskazanych 60 gospodarstwach domowych z terenu Gminy Liszki. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - specyfikacja techniczna. 4.Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę spełniało wymagania określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, oraz uwzględniało warunki licencjonowania odpowiadające specyfice projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe postępowanie, tj.: 1)Sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie dostarczane w ramach przedmiotowego zamówienia zostaną przekazane osobom trzecim (osobom fizycznym będącym użytkownikami końcowymi) do niekomercyjnego użytkowania w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Liszki, 2)Przekazanie sprzętu i oprogramowania nastąpi na podstawie nieodpłatnej umowy użyczenia zawieranej, na okres realizacji Projektu oraz 5 następnych lat, pomiędzy beneficjentami ostatecznymi projektu, a Gminą Liszki, 3)Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie użyczenie sprzętu i oprogramowania. 5.Dostarczany w ramach zamówienia sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w specyfikacji technicznej w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych przez Zamawiającego wymagań, w tym w szczególności w zakresie licencji oprogramowania oraz warunków gwarancji. Parametry i konfiguracja dostarczanego sprzętu i oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę nie mogą być niższe niż określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane produkty (sprzęt i urządzenia) oraz materiały, odpowiadają wymaganiom niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia, dokumenty i certyfikaty, o których mowa w specyfikacji technicznej. 7.Zamawiający wymaga, aby sprzęt, urządzenia oraz oprogramowanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, zakupiono w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, aby były fabrycznie nowe, nieużywane i posiadały stosowny pakiet usług gwarancyjnych i serwisowych, nie mniejszy niż określone przez producenta, kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 8.W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe, co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej części opisu przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Równoważność, o której mowa powyższej, przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą w przypadku gdy: -Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. -wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) i 5) ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego KBS O/Liszki 71 8591 0007 0210 0000 0068 0014 z adnotacją: Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, UPSów, drukarek i oprogramowania w ramach projektu pn. Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci Dokument przelewu należy dołączyć do oferty. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego). 9.Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 10.Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w rozdz. IX niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: d)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; e)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; f)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda z nich,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    b)posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda z nich,;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikaty i standardy wymienione w zał. nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2)Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zawarte w rozdz. IV i V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Oświadczenia, dokumenty, certyfikaty, licencje, gwarancje, wydruki raportów z testów oferowanych urządzeń, oraz inne dokumenty, o których mowa w zał. nr 2 do SIWZ - specyfikacji technicznej, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5)Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczeniach, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia, 6)Zaparafowany wzór umowy - zał. Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.60
  • 2 - okres gwarancji dla komputerów stacjonarnych - 0.10
  • 3 - okres gwarancji dla komputerów typu laptop - 0.10
  • 4 - okres gwarancji dla drukarek laserowych - 0.10
  • 5 - okres zapewnienia gotowości serwisu - 0.10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp, w formie aneksu do umowy. 2.Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1)przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a)zawieszenia dostaw oraz instalacji, uruchomień konfiguracji przez Zamawiającego, b)szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c)siły wyższej, a)braku wymaganej ilości beneficjentów ostatecznych (gospodarstw domowych). 1)zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia; 2)zmiany Harmonogramu w przypadku: a)uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień i konfiguracji, b)uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień i konfiguracji. 3.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynikną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny zespół Ekonomiczno-Administracyjny Liszki 94, pk. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy Urzedu gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi Priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.