eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzezdostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365252 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Zgorzelec: Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie z projektów unijnych: Roboty budowlane obejmujące zaprojektowanie, dostawę i montaż windy zewnętrznej : Poprawa dostępu kobiet aktywnych zawodowo z subregionu jeleniogórskiego do "Populacyjnego programu wczesnego wykrywania raka piersi" w celu wydłużenia aktywności zawodowej na rynku pracy" Roboty budowlane obejmujące modernizację pracowni endoskopii : Poprawa dostępu do programu profilaktyki i wczesnego wykrywania raka jelita grubego dla osób aktywnych zawodowo z subregionu jeleniogórskiego w celu wydłużenia aktywności zawodowej na rynku pracy"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341213


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345800;346771


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, krajowy numer identyfikacyjny 23116144800000, ul. ul. Lubańska  42686, 59900   Zgorzelec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 722 858, faks 757 722 858, e-mail zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz.zgorzelec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

48/ZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: o Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wymaganego pozwolenia na budowę, o wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej, o demontaż istniejących okien oraz parapetów na wszystkich poziomach, o rozbiórka części ścian z cegły w celu wykonania otworów dla drzwi windy, o dostawa , montaż , rozruch windy wraz z koniecznymi robotami elektrycznymi w podpiwniczeniu budynku szpitala (przyłącz z istniejącej wewnętrznej skrzynki elektrycznej), dokonanie koniecznych odbiorów i pomiarów, o roboty budowlane na elewacji budynku mające na celu uszczelnienie oraz scalenie kolorystyczne i architektoniczne na styku konstrukcji szybu windowego ze ścianą budynku. Technologia wykonania robót musi uwzględniać wykonanie połączenia w sposób gwarantujący niepowstanie mostka cieplnego, o położenie kamienia granitowego na posadzkach i ścianach, na szpaletach powstałych po wykuciu otworów drzwiowych, o wykonanie malowania o uzupełnienie tynków oraz malowania ścian. oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego (roboty wyburzeniowe i demontażowe; roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki, tynkowanie, roboty malarskie, kładzenie wykładzin elastycznych, kładzenie wykładzin elastycznych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 42416100-6, 45111211-0, 45410000-4, 45112100-8, 45311200-2, 42416100-6, 71320000-7, 45432111-5, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT483597.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane Strykowski Spółka z o.o. Spółka komandytowa,  strykowski.info@poczta.onet.pl,  Radzimów Dolny 26,  59-975,  Sulików,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 594000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 594000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.