eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa kanalizacji sanitarnej jako I etap realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzezince".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364962 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Oświęcim: Budowa kanalizacji sanitarnej jako I etap realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzezince".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321672-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321744-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny 54046900000, ul. ul. Zamkowa  12, 32600   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 33 849 500, faks 338 449 510, e-mail gmina@oswiencim-gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaoswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej jako I etap realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzezince".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.2712.13.2016.GK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej jako I etap realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzezince". Roboty będą prowadzone na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja Starosty Oświęcimskiego nr 675/15 z dnia 3 listopada 2015 r. Dokumentacja zawiera budowę kanalizacji sanitarnej dla całej miejscowości Brzezinka. Przedmiotem zamówienia jest wyodrębniona część dotycząca budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Szkolnej na dł. ok. 840 m. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Szkolnej w zakresie: - Tłocznie ścieków T11 i T12 wraz z ogrodzeniem i utwardzeniem - rurociągi tłoczne o dł. 133,18 mb i 33,72 mb z rur śred. 110 mm PE 100SDR 11 PN 16 ( odcinki wg projektu T11 - W1 - T11Sr; T12 - W1 - T14Sr - Sist.) - rurociągi grawitacyjne o dł. 493,23 mb z rur śred. 250 mm PVC - U SDR 34 SN 12 ( odcinki wg projektu T-12-S1-S23) - rurociągi grawitacyjne o dł. 9,87 i 167,41 mb z rur śred. 200 mm PVC-U SDR 34 SN 12 (odcinki wg projektu T11 S1-S4; T11 S1-S36-S44; T12S1-S61) - studnia o śred. 800 mm z tworzywa - 21 szt - studnia o śred. 800 mm z tworzywa kaskadowa - 14 szt - studnia o śred. 400 mm z tworzywa - 2 szt - studnia rozprężna 800 mm z tworzywa - 2 szt - przykanaliki o śred. 160 mm z rur PVC-U T11-K1; T11 - K27-K34; T12 - K1 - K10; T12 - K14 - K16; T12 -K18-K24; T12 - K53 - przykanaliki o śred. 200 mm z rur PVC-U T12-K11-K13; T12-K17 2. Wykonanie robót w zakresie branży elektrycznej dot. zabudowy tłoczni ścieków T11 i T12 3. Wykonanie odtworzenia drogi w pasie ułożonych rurociągów w zakresie wykonania podbudowy bez odtworzenia nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt, następnie specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi dodatkowe: 1) Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys na wykonanie przedmiotu umowy, który spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji 2) Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 3) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5) Zakłada się, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 6) Projekt organizacji ruchu zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy jest wprowadzenie oznakowania wynikającego z zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż ul. Szkolnej i ulic bocznych w trakcie prowadzonych robót . 8) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 8 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 7. 10) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 11) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 12) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne wykopy kontrolne w celu uniknięcia kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w drodze na własny koszt 13) Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 14) Rozliczenie ryczałtowe. Dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania robót do wysokości 90% wartości przedmiotu zamówienia, 10% wartości przedmiotu zamówienia zostanie rozliczone fakturą końcową po odbiorze końcowym robót . 15) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2015.poz. 2164 z póź. zm.) wskazane przez Wykonawcę na etapie składania ofert, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 17) Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia opisanych powyżej w pkt. 1-3. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownik świadczący usługę o której mowa wyżej będzie w okresie realizacji umowy zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu listę osób wraz z kserokopiami umów o pracę zatrudnionych osób potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej z pracownikiem w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz naliczeniem kar określonych w umowie. 18) Zadanie jest dofinansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Oświęcimski Strategiczny Program Rządowy - Etap V 2016-2020" podjętego Uchwałą Rady Ministrów Nr 146/2015 z dnia 18 sierpnia 2015 r. Zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie Zamawiający dysponuje środkami finansowymi tylko w roku 2016 do rozliczenia w nieprzekraczalnym terminie -15.12.2016 r. W związku z powyższym w przypadku nie wykonania robót w terminie umożliwiającym rozliczenie się przez Zamawiającego z otrzymanego dofinansowania do dnia 15.12.2016r. Zamawiający ma prawo, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy, odstąpić od dalszej niezakończonej części umowy w terminie do 3 dni od upływu terminu z wezwania. W takim przypadku Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości opisanej w par. 10 ust. 1 pkt. 1 umowy. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Budowanych DĘBOWSKI Sp. J.,  ,  Zaborze ul. Polna 8,  32-600,  Oświęcim,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1476000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1476000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.