To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364797 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Katowice: Wymiana drzwi wejściowych do budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.(11 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328472-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329682-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny
24103162000000, ul.
ul. Grażyńskiego
5,
40126
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 258 20 21-25, faks
32 258 20 25, 41 63 167, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana drzwi wejściowych do budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.(11 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ.231.133.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych do budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 11 części. Części od 1 do 6 obejmują wymianę drzwi standardowych do lokali mieszkalnych. Części od 7 do 9 obejmują wymianę drzwi do budynków. Część 10 obejmuje wymianę drzwi zabytkowych. Część 11 obejmuje wymianę drzwi do lokalu użytkowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45421131-1
Dodatkowe kody CPV:
45211341-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 1 - ul. Misjonarzy Oblatów 23a/5, ul. Katowicka 48b/1, ul. Szczecińska 16c/34, ul. Górnika 5a/14, ul. Kotlarza 11/14, ul. Katowicka 31a/8, ul. Misjonarzy Oblatów 31/2, ul. Mikusińskiego 14/6. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 18.437,50 zł. Zamawiający na część 1 przeznaczył kwotę 13.467,60 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11686.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 2 - ul. 9 Maja 4/15, ul. Działkowa 32/3, ul. Strzelców Bytomskich 51/13 (drzwi w kolorze brązowym, znajdują się na I piętrze na wprost schodów), ul. Wiosny Ludów 28/3. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęły 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 6.563,42 zł. Zamawiający na część 2 przeznaczył kwotę 4.422,47 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4094.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 3 - Al. Korfantego 8/19, Al. Korfantego 8/71, ul. Kozielska 8/8, ul. Św. Pawła 7/1, ul. Sokolska 14/11, ul. Teatralna 9a/7, ul. Piastowska 2/23, ul. Piastowska 2/52, ul. Piastowska 2/77, ul. Reja 6/12, ul. Hałubki 1/3, ul. Mariacka 5a/15. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 20.875,84 zł. Zamawiający na część 3 przeznaczył kwotę 14.056,68 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13015.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 4 - ul. Bugli 2/1, ul. Sienkiewicza 6/6. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęły 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta P.H.U. "KUMBUD" mgr inż. Zbigniew Bramowicz, ul. Wyzwolenia 8c/9, 41-103 Siemianowice Śląskie, wynosiła 8.590,09 zł. Zamawiający na część 4 przeznaczył kwotę 5.993,89 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5640.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 5 - ul. Kossak - Szczuckiej 45a/3, ul. Słupska 4/18, ul. Panewnicka 98/3, ul. Kijowska 30/2, ul. Koszalińska 1b/37. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3463.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5599.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w rejonie EB 6 - ul. Mieszka I 9/11, ul. Mieszka I 5/190, ul. Mieszka I 5/79, ul. Tysiąclecia 80/171, ul. Tysiąclecia 86b/174, ul. Piastów 7/7, ul. Gliwicka 99/3. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9383.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14663.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Drzwi wejściowe do budynków w rejonie EB 1 -ul. Gnieźnieńska 4, ul. Katowicka 3, ul. Markiefki 80, ul. Gnieźnieńska 2. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 15.986,84 zł. Zamawiający na część 7 przeznaczył kwotę 11.512,20 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9876.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Drzwi wejściowe do budynków w rejonie EB 3 - ul. Czarnieckiego 3, ul. Kozielska 1, ul. Kozielska 1a. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 5.579,86 zł. Zamawiający na część 8 przeznaczył kwotę 3.735,59 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3458.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Drzwi wejściowe do budynków w rejonie EB 5 - ul. Szenwalda 61, ul. Bronisławy 27b, ul. Małachowskiego 17, ul. Grunwaldzka 6a, ul. Grunwaldzka 7, ul. Franciszkańska 22. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 33.673,32 zł. Zamawiający na część 9 przeznaczył kwotę 20.411,31 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20870.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Drzwi wejściowe zabytkowe do mieszkań w rejonie EB 3, 4 - Mikołowska 11/2, ul. Batorego 5/1, ul. Jagielońska 19/5, ul. Jagielońska 27/10, ul. Konopnickiej 2/13, ul. Podgórna 5/1, ul. Sienkiewicza 14/6, ul. Skłodowskiej 27/24, ul. Wita Stwosza 4a/1. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 112.427,40 zł. Zamawiający na część 10 przeznaczył kwotę 74.923,03 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69467.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Drzwi wejściowe do lokalu użytkowego w rejonie EB 3 - ul. Mariacka 26. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2016r. do godziny 08:45 wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą, zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "SEBMARK" S. C. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Makowska 18, 62-800 Kalisz, wynosiła 20.283,22 zł. Zamawiający na część 11 przeznaczył kwotę 13.630,53 zł | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11081.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup i dostarczenie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centru Onkologii.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.