eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363821 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Sierpc: Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piastowska  , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. , e-mail zp@sierpc.um.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.sierpc.pl/bipkod/004

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.sierpc.pl/bipkod/004


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.sierpc.pl/bipkod/004


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miejski w Sierpcu, ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg
Numer referencyjny: WIF.271.16.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu działki o numerze ewidencyjnym 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg. 2. Ilość odpadów niebezpiecznych objętych zamówieniem ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 3. Zamówienie obejmuje gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi tj. zbieranie, transport, unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów w procesie D10 zgodnie z zapisami ustawy o odpadach (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 4. Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie z terenu działki o nr ew. 4128/2 na czas prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie siedmiu dni od dnia zawarcia umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne zezwolenia, wydane w formie decyzji zezwalające na prowadzenie działalności objętej zamówieniem, stosownie do danej grupy odpadów, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 7. Wykonawca będzie prowadził nadzorowanie wpływów swoich działań na środowisko oraz przekazywał Zamawiającemu w razie potrzeby wszelkie informacje niezbędne do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 8. Z chwilą przejęcia odpadów z terenu działki o nr ew. 4128/2 Wykonawca staje się posiadaczem odpadów oraz przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu i podczas gospodarowania (podstawa prawna art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odebraniem , transportem i termicznym przekształceniem odpadów w instalacji prowadzącej działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu podpisania umowy harmonogram działań, zawierający: wykaz planowanych do podjęcia czynności od chwili załadunku do unieszkodliwienia, daty podejmowanych czynności, osoby odpowiedzialne za wykonanie poszczególnych czynności wraz z ich numerami telefonów. 11. Harmonogram, o którym mowa wyżej, Wykonawca musi przekazać służbom ratunkowym tj.: Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu, Państwowa Straż Pożarna w Sierpcu oraz Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, Oddział Sierpc, na minimum 2 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi, w celu zapewnienia gotowości tych służb. 12. Zamawiający wymaga wystawienia przez Wykonawcę i przekazania w ciągu 7 dni po zakończeniu procesu unieszkodliwienia odpadów objętych zamówieniem, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w instalacji do termicznego przetworzenia odpadów. 13. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tj.: usługi unieszkodliwienia odpadów objętych zamówieniem poprzez ich termiczne przekształcenie. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie innych niż kluczowe części zamówienia podwykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 15. W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia pełnej odpowiedzialności za wszelkie skutki związane z nieprzestrzeganiem lub naruszeniem przez niego obowiązujących przepisów w zakresie gospodarowania odpadami, 2) pokrycia w całości strat materialnych powstałych na skutek niewłaściwie lub nieprawidłowo wykonywanych usług, 3) odpowiedzialności przed organami kontrolnymi: Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Państwową Inspekcją Pracy i innymi, 4) pełnej dyspozycyjności w zakresie wykonywania przedmiotu umowy. 16. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy realizującemu przedmiot zamówienia: 1) Wymogi dotyczące załadunku: a) przed wykonaniem usługi Wykonawca zapozna się z miejscami magazynowania odpadów i dostosuje odpowiednio środki i warunki do ich odbioru i transportu, b) odpady ładowane będą na samochody Wykonawcy lub zamiennie do kontenerów różnego typu, podstawionych przez Wykonawcę w zależności od potrzeb, c) załadunek odpadów przez Wykonawcę, w tym odpadów w ciekłym stanie skupienia odbywał się będzie w taki sposób, aby nie dochodziło do wycieków i zanieczyszczenia podłoża, d) w przypadku jakiegokolwiek zanieczyszczenia środowiska powstałego na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest zminimalizować ewentualne straty w środowisku poprzez usunięcie i unieszkodliwienie zanieczyszczeń oraz rekultywację miejsca zdarzenia, e) teren prowadzenia prac objętych zamówieniem wyposażony zostanie przez Wykonawcę w zapas sorbentów oraz podstawowy sprzęt gaśniczy, f) załadunek odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, g) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania wagi oraz ważenie odpadów objętych zamówieniem na miejscu załadunku, w celu uniknięcia przeładowania pojazdów transportujących odpady, h) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz osób z podaniem imienia, nazwiska, wykonujących załadunek odpadów wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają doświadczenie i uprawnienia wymagane przepisami prawa do pracy z odpadami niebezpiecznymi, 2) Wymogi dotyczące transportu: a) transport odpadów dokonywany będzie środkami transportu posiadającymi wymagane dopuszczenia w zakresie transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). b) pojazdy wyznaczone do wykonania usługi transportu odpadów objętych zamówieniem powinny spełniać wymagania w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, c) transport odpadów objętych zamówieniem powinien odbywać się w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować przewożone odpady, d) Odpady będą musiały być tak zabezpieczone aby uniemożliwić ich rozprzestrzenianie poza środki transportu, w tym w szczególności wyciek oraz w sposób ograniczający do minimum uciążliwość zapachową, e) Zamawiający wymaga będzie pełnej sprawności technicznej taboru samochodowego Wykonawcy odbierającego odpady, wykluczającego m.in. wycieki płynów eksploatacyjnych (smary, oleje itp.). Wszelkie powstające w toku wykonywania usługi odpady (np. przepracowany olej, ogumienie z taboru samochodowego) stanowią własność Wykonawcy, który zobowiązany jest zagospodarować je na własny koszt, f) każda jednostka transportowa przewożąca odpady niebezpieczne powinna być wyposażona w co najmniej jedną gaśnicę g) Wykonawca zobowiązany jest przekazać osobom wykonującym transport odpadów objętych zamówieniem pisemne instrukcje tzw. instrukcje wypadkowe dla kierowcy, dotyczące przewożonego odpadu i sposobu postępowania w razie wypadku, f) Wykonawca usługi powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie transportu, tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR o ukończeniu właściwego kursu, f) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz z podaniem imienia, nazwiska osób wyznaczonych przez niego do wykonania transportu odpadów niebezpiecznych, g) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz osób wykonujących usługę transportu odpadów objętych zamówieniem dysponujących odpowiednimi, ważnymi zaświadczeniami ADR o ukończeniu kursu uprawniającego do wykonywania usługi przewozu odpadów niebezpiecznych wraz z kserokopiami tych zaświadczeń, h) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, a w szczególności numer rejestracyjny, ładowność, rodzaj skrzyni ładownej, sposób zabezpieczenia ładunku a także wykazać, że sposób transportu zabezpieczy przed mieszaniem się odpadów różnego rodzaju, rozprzestrzenianiem się odpadów oraz przed przenikaniem zanieczyszczeń z odpadów do środowiska), i) każdorazowy odbiór odpadów z terenu działki o nr ew. 4182/2 będzie potwierdzony kartą przekazania odpadów, sporządzoną przez Wykonawcę, opatrzoną datą wykonania usługi z wyszczególnieniem ilości odbieranych odpadów ustalonej na podstawie wagi, jeden egzemplarz karty przekazania odpadów otrzyma Zamawiający, j) karty przekazania odpadów musza być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. 2014 poz. 1973). k) Wykonawca wykonujący usługę transportu odpadów jest obowiązany dostarczyć odpady objęte zamówieniem do miejsca przetworzenia odpadów. 3) Wymogi dotyczące unieszkodliwienia odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwienia odpadów w instalacji termicznego przekształcania odpadów o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odebranych od Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych objętych zamówieniem na zasadach wynikających z ustawy o odpadach, c) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do termicznego przekształcenia odpadów w instalacji do której posiada tytuł prawny, która posiada aktualne decyzje-uprawnienie zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności utylizacji odpadów niebezpiecznych będących przedmiotem zamówienia, d) Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu, miejsca lokalizacji instalacji unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, w której realizowany będzie przedmiot zamówienia w tym zakresie, e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do wskazania rezerwowej spalarni odpadów niebezpiecznych w celu zapewnienia ciągłości usługi, w przypadku awarii spalarni wiodącej lub innych sytuacji losowych, f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ostatni protokół pokontrolny instalacji termicznego przekształcania odpadów sporządzony przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska (właściwego miejscowo dla spalarni), z którego treści powinno wynikać, że spalarnia w której będą unieszkodliwione odpady niebezpieczne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymane.

II.5) Główny kod CPV: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) posiadanie decyzji zezwalającej na wykonywanie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zezwolenia na przetwarzanie odpadów we wskazanym zakresie, wydanych na podstawie przepisów ustawy o odpadach - na pisemne wezwanie Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) posiadanie płaconej polisy na kwotę 400 000 złotych (czterysta tysięcy złotych) a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na pisemne wezwanie Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) sporządzenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz dokumentów potwierdzających wykonywanie jednej usługi odpowiadającej zakresem usłudze objętej zamówieniem, na kwotę łączną 400 000 złotych (czterysta tysięcy złotych) - na pisemne wezwanie Zamawiającego. c) dysponowanie pojazdami niezbędnymi do przewodu odpadów objętych zamówieniem tj. spełniającymi wymagania w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności umożliwiające transport odpadów niebezpiecznych w ciekłym stanie skupienia. d) dysponowanie sprawnym technicznie taborem samochodowym. e) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie transportu, tj. kierowcami z odpowiednimi aktualnymi zaświadczeniami ADR o ukończeniu kursu - na pisemne wezwanie Zamawiającego. f) posiadanie tytułu prawnego do dysponowania nieruchomością, na której usytuowana jest instalacja termicznego przekształcenia odpadów, która posiada aktualne decyzje - uprawnienie zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności przerobowej zapewniającej unieszkodliwienie odpadów objętych zamówieniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 1) warunek określony w ust. III.1.3) lit. f) musi spełniać Generalny Wykonawca składający ofertę wspólną; 2) warunek określony w ust. III.1.2) lit. b) muszą spełniać odrębnie Generalny Wykonawca oraz Podwykonawca; 3) warunek określony w ust. III.1.1) lit. a) i b), ust. III.1.2) lit. a) oraz ust. III.1.3) lit. a, b, c, d, e, muszą spełniać łącznie Wykonawcy (partnerzy) składający ofertę wspólną.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Na pisemne wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę: 1) kserokopię decyzji zezwalającej na wykonywanie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zezwolenia na przetwarzanie odpadów we wskazanym zakresie, wydanych na podstawie przepisów ustawy o odpadach. 2) kserokopię opłaconej polisy na kwotę 400 000 złotych (czterysta tysięcy złotych) a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na pisemne wezwanie Zamawiającego. Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność Wykonawca najpóźniej w dniu upływu terminu ważności zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego oraz zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §7 ust. 3. 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz dokumentów potwierdzających wykonywanie jednej usługi odpowiadającej zakresem usłudze objętej zamówieniem, na kwotę łączną 400 000 złotych (czterysta tysięcy złotych). 4) wykaz pojazdów posiadającymi wymagane dopuszczenia w zakresie transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.) z podaniem numerów rejestracyjnych, ładowności, rodzaju skrzyń ładownych, sposobu zabezpieczenia ładunku a także musi wykazać, że sposób transportu zabezpieczy przed mieszaniem się odpadów różnego rodzaju, rozprzestrzenianiem się odpadów oraz przed przenikaniem zanieczyszczeń z odpadów do środowiska), 5) wykazu dokumentów potwierdzających sprawność techniczną pojazdów przeznaczonych do wykonani usługi transportu odpadów objętych zamówieniem, 6) wykaz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie transportu, tj. kierowcami z odpowiednimi aktualnymi zaświadczeniami ADR o ukończeniu kursu oraz osobami posiadającymi uprawnienia do pracy z odpadami niebezpiecznymi. 7) kserokopię tytułu prawnego do dysponowania nieruchomością, na której usytuowana jest instalacja termicznego przekształcenia odpadów, która posiada aktualne decyzje - uprawnienie zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności przerobowej zapewniającej unieszkodliwienie odpadów objętych zamówieniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dowód wniesienia wadium; 2. Pełnomocnictwo/oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy. powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Korzystanie ze środowiska20
Kary20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust. 1. pkt 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu, e) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie usługi, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) gdy wystąpi konieczność wykonania usług zamiennych lub innych usług niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; g) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; h) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; i) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania usług z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 3) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 4) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 4. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone za pomocą pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.