Ogłoszenie nr 363739 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Olsztyn: Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2017 roku, z podziałem na zadania:
- ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku;
- ZDANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie;
- ZADANIE NR 3- dostawa paliw dl obwodu drogowego w Dobrym Mieście;
- ZADANIE NR 4- dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
51086673300000, ul.
ul. Cementowa
3,
10429
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 535 66 30, e-mail
psd@powiat-olsztynski.pl, faks
89 535 66 40.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.powiat-olsztynski.pl, załadka zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.powiat-olsztynski.pl, zakładka zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pomocą opratora pocztowego, osobiście, za pśrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2017 roku, z podziałem na zadania:
- ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku;
- ZDANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie;
- ZADANIE NR 3- dostawa paliw dl obwodu drogowego w Dobrym Mieście;
- ZADANIE NR 4- dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie.
Numer referencyjny: UD.262.40.2016.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw oraz innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn, użytkowanych przez Obwód Drogowy w Olsztynku, Obwód Drogowy w Barczewie oraz Obwód Drogowy w Dobrym Mieście i biuro PSD w Olsztynie, w 2017 roku, rozliczanych bezgotówkowo.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa
Dodatkowe kody CPV:09134100-8, 09211100-2, 09211600-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień - koncesji, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową, olejem napędowym.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi posiadać koncesję w zakresie obrotu paliwami.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek zdolności technicznej, musi wykazać (dla każdego zadania), iż posiada do dyspozycji:
stację z: minimum jednym dystrybutorem paliwa umożliwiającym sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb 95 i minimum jednym dystrybutorem paliwa umożliwiającym zakup oleju napędowego ON, oraz prowadzącą sprzedaż innych produktów naftowych będących przedmiotem zamówienia, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od:
-bazy Obwodu Drogowego w Olsztynku, ul Sielska - dla ZADANIA NR 1
-bazy Obwodu Drogowego w Barczewie, ul Kościuszki - dla ZADANIA NR 2
-bazy Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście, ul Fabryczna - dla ZADANIA NR 3
-biura Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, ul. Cementowa 3 - dla ZADANIA NR 4
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek (oddzielnie dla każdej z czterech części zamówienia) spełnia w całości co najmniej jeden z nich.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek (oddzielnie dla każdej z czterech części zamówienia) spełniają w całości samodzielnie - lub - w całości jest on spełniany przez podmiot trzeci, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.),
b)wykaz urządzeń technicznych (wykaz stacji paliw, zawierający co najmniej: nazwę stacji paliw, adres stacji i jej odległość od miejsca odpowiednio dla każdego zadania), dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym odpowiednio dla każdego zadania. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. Zobowiązanie, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rabat cenowy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: dostawa paliw do obwodu drogowego w Olsztynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.ZADANIE NR 1- Dostawa paliw dla Obwodu Drogowego w Olsztynku.
Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 1 w Olsztynku, tj.:
a)benzyny bezołowiowej 95 oktanów - prognozowana ilość - 1 350 litrów;
b)oleju napędowego - prognozowana ilość -10 850 litrów;
c)innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 1 000 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb
1.1.1.Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa.
1.1.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany między asortymentem przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy poszczególnych rodzajów paliw w ilości większej lub mniejszej niż wskazana w pkt 1.1 (wg aktualnych potrzeb), z tym jednak ograniczeniem, że maksymalna łączna ilość zakupionych litrów paliwa nie może przekroczyć 12 200 litrów.
1.1.3.Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2,09211600-7.
1.1.4.Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1.1 łącznej ilości paliwa.
1.1.5.Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm).
1.1.6.Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili tankowania pomniejszona o rabat zaoferowany przez Wykonawcę (w ofercie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rabat cenowy | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: dostawa paliw dla obwodu drgowego w Barczewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2.ZADANIE NR 2 -Dostawa paliw dla Obwodu Drogowego w Barczewie.
Przedmiotem zadania Nr 2 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 2 w Barczewie, tj.:
a)benzyny bezołowiowej 95 oktanów - prognozowana ilość 1 350,00 litrów;
b)oleju napędowego - prognozowana ilość 10 850 litrów;
c)innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 1 300 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
1.2.1.Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa.
1.2.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany między asortymentem przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy poszczególnych rodzajów paliw w ilości większej lub mniejszej niż wskazana w pkt 1.1 (wg aktualnych potrzeb), z tym jednak ograniczeniem, że maksymalna łączna ilość zakupionych litrów paliwa nie może przekroczyć 12 200 litrów.
1.2.3.Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2,09211600-7.
1.2.4.Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1.1 łącznej ilości paliwa.
1.2.5.Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm).
1.2.6.Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili tankowania pomniejszona o rabat zaoferowany przez Wykonawcę (w ofercie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rabat cenowy | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: dostawa pali dla obu drogowgo w Dobrymście
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.3.ZADANIE NR 3 - Dostawa paliw dla pojazdów Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście.
Przedmiotem zadania Nr 3 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, tj.:
a)benzyny bezołowiowej 95 oktanów - prognozowana ilość 2 600 litrów;
b)oleju napędowego - prognozowana ilość 8 050 litrów;
c)innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 1 800 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
1.3.1.Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa.
1.3.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany między asortymentem przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy poszczególnych rodzajów paliw w ilości większej lub mniejszej niż wskazana w pkt 1.1 (wg aktualnych potrzeb), z tym jednak ograniczeniem, że maksymalna łączna ilość zakupionych litrów paliwa nie może przekroczyć 10 650 litrów.
1.3.3.Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2,09211600-7.
1.3.4.Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania , jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1.1 łącznej ilości paliwa.
1.3.5.Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualna koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm).
1.3.6.Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili tankowania pomniejszona o rabat zaoferowany przez Wykonawcę (w ofercie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rabat cenowy | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.4.ZADANIE NR 4 - Dostawa paliw dla pojazdów biura Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie
Przedmiotem zadania Nr 4 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów użytkowanych przez biuro PSD w Olsztynie tj.:
a)benzyny bezołowiowej 95 oktanów - prognozowana ilość 2 000 litrów;
b)innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 200 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
1.4.1.Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa.
1.4.2.Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych: 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2,09211600-7.
1.4.3.Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1.1 ilości paliwa.
1.4.4. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualna koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm).
1.4.5.Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili tankowania pomniejszona o rabat zaoferowany przez Wykonawcę (w ofercie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rabat cenowy | 40 |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc- Jeziorany, od 0+560 do km 0+660
- Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3).
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawa hybrydowej łodzi motorowej kategorii R-2 z przyczepą transportową i wyposażeniem prewencyjno-ratowniczym II postępowanie
- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy budynku CKS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2024/2025 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej p5.
- Zakup paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego, oraz płynów do spryskiwaczy na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.