eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Łowicza.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Łowicz: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Łowicza.
Numer ogłoszenia: 363724 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263358 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Łowicza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. kamer zintegrowanych z głowicą obrotowo-uchylną, dzienno/nocna z kpl. obudów i wysięgników dostosowanych do miejsc instalacji, wraz z zasilaczem i innymi elementami niezbędnymi do prawidłowej pracy kamery. 2. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. pulpitu sterującego kompatybilnego z oferowanymi kamerami, mogącego obsłużyć minimum do 30 kamer. 3. Dostawa, montaż, uruchomienie cyfrowego rejestratora wizji. 4. Dostawa oprogramowania kompatybilnego z systemem rejestratora, niezbędnego do odtwarzania materiału nagranego na płycie CD lub DVD na innym komputerze. 5. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. pulpitu sterowania rejestratorem kompatybilnego z oferowanym urządzeniem rejestrującym. 6. Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. modemów światłowodowych. 7. Dostawa, montaż, uruchomienie 13 szt. monitorów 17 calowych LCD kolor z wejściami przelotowymi. 8.Dostawa, montaż, uruchomienie 1 szt. monitora 19 cali LCD kolor. 9.Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. zasilaczy UPS -dla kamer miejskich. 10. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. zasilacza UPS z dodatkowym modułem akumulatorów w obudowie RACK do zasilania urządzeń stacji monitorującej przez czas min. 30 minut od zaniku napięcia. 11. Dostawa, montaż szafy RACK z wymuszonym obiegiem powietrza dostosowanej rozmiarami do urządzeń stacji monitorującej. 12. Podłączenia zasilania do przyłączy elektrycznych wszystkich punktów kamer, zgodnie z warunkami Zakładu Energetycznego, dokumentacją i wymogami administratorów obiektów, do kamer i urządzeń stacji monitorującej. 13.Wykonanie przyłączy sygnałowych pomiędzy doprowadzeniami sieci transmisji sygnałów, a punktami montażu kamer zgodnie z wytycznymi wykonawcy systemu sieci światłowodowej. 14. Dostawa, montaż, uruchomienie innych urządzeń i elementów oraz materiałów i osprzętu instalacyjnego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu w tym również elementów wyposażenia stanowiska monitorującego, zgodnie z załączoną dokumentacją. - Krzesło obrotowe z podłokietnikiem - 1 szt. - biurko komputerowe o wymiarach - 140 x 70 x 75- 1 szt. - szafa ubraniowa jednodrzwiowa o wymiarach - 180 x 50 x 40 - 1 szt. - w kolorze wiśnia). 15. Montaż konfiguracji i oprogramowanie systemu. 16. Pełne szkolenie personelu z zakresu obsługi użytkownika oraz podstawowej diagnostyki systemu. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone podpisanym przez uczestników oświadczeniem. 17. Opracowanie i przedstawienie Inwestorowi szczegółowego harmonogramu prac. 18. Odbiór techniczny przedmiotu zamówienia poprzedzony niezbędnymi odbiorami cząstkowymi i testami akceptacyjnymi. 19. Prowadzenie serwisu i konserwacji systemu w okresie obowiązywania gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO M.Staniewski, T. Wojewoda Sp.J., ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218994,89

  • Oferta z najniższą ceną: 218994,89 / Oferta z najwyższą ceną: 294668,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.