eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa ubezpieczenia ZDW w Olsztynie z podziałem na 2 częściCzęść 1Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ZDW w Olsztynie z tytułu administrowania drogami wojewódzkimi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz posiadania mienia, a także ubezpieczenia mienia ZDW od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, szyb i elementów szklanych od stłuczenia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Część 2Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów ZDW w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 363378 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Olsztyn: Usługa ubezpieczenia ZDW w Olsztynie z podziałem na 2 części: Część 1: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ZDW w Olsztynie z tytułu administrowania drogami wojewódzkimi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz posiadania mienia, a także ubezpieczenia mienia ZDW od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, szyb i elementów szklanych od stłuczenia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Część 2: Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów ZDW w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 51075125000000, ul. ul. Pstrowskiego  , 10602   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5346265 w. 22, e-mail przetargi@zdw.olsztyn.pl, faks 895 399 876.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zdw.olszyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zdw.olsztyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
UL. PSTROWSKIEGO 28b, 10-602 OLSZTYN, POKÓJ NR 18 (KANCELARIA)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia ZDW w Olsztynie z podziałem na 2 części: Część 1: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ZDW w Olsztynie z tytułu administrowania drogami wojewódzkimi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz posiadania mienia, a także ubezpieczenia mienia ZDW od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, szyb i elementów szklanych od stłuczenia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Część 2: Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów ZDW w Olsztynie.
Numer referencyjny: ZDW/NZP.TDEA-2/PN/3220/134/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa ubezpieczenia ZDW w Olsztynie z podziałem na 2 części. Część 1: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ZDW w Olsztynie z tytułu administrowania drogami wojewódzkimi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz posiadania mienia, a także ubezpieczenia mienia ZDW od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, szyb i elementów szklanych od stłuczenia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Część 2: Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów ZDW w Olsztynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi. 4. Prawo opcji: Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia: 1.1 Dla Części nr 1 - od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki Zamawiającego. Wyjątkiem będzie polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wystawiana wspólnie dla wszystkich jednostek Zamawiającego. Polisy będą wystawiane na okresy roczne: od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. 1.2 Dla Części nr 2 - od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. z zastrzeżeniem, że okresy ochrony ubezpieczeniowej będą obejmowały 12 miesięczne okresy ubezpieczenia określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach nr 2a - 2e do SIWZ stanowiącym wykazy pojazdów, których data początkowa okresu ubezpieczenia przypada w okresie obowiązywania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla części 1 i 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015, poz. 1844), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dla Części nr 1 i 2: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku przesłanek do wykluczenia z postępowania określonych w punkcie 6.2 SIWZ na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - należy złożyć na żądanie Zamawiającego;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dla części nr 1 i 2: 1. Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III.1.1 ogłoszenia oraz pkt. 5.1.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedłożenia w szczególności: a) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór załącznik Nr 9 do SIWZ - należy złożyć do oferty. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert). Podstawa wykluczenia wykonawcy z postępowania, określona w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. 2015 poz. 184 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III. 4) ogłoszenia oraz punkcie 7.2.2. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w sekcji III.7) pkt 3 ogłoszenia oraz punkcie 7.2.4. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa sekcji III.7) pkt 3 ogłoszenia oraz w punkcie 7.2.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis sekcji III.7) pkt 4 ogłoszenia oraz punktu 7.2.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty składane w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty jakie ma dostarczyć Wykonawca: Dla Części nr 1 i 2: 7.1 Formularz ofertowy należy złożyć do oferty - ODRĘBNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a lub 5b do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną). 7.2 Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie ze wzorem załącznika nr 8 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp - należy złożyć do oferty. 7.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. 7.4.1 SIWZ) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - należy złożyć do oferty; 7.4 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - należy złożyć do oferty; 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) muszą spełniać następujące wymogi: 8.1.1. wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 8.1.2. pełnomocnictwo - w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - powinno być złożone wraz z ofertą i zawierać także wskazania: przedmiotu zamówienia, którego dotyczy oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby. 8.1.3. pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane przez osoby uprawnione. 8.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złożą: 8.2.1. oświadczenia wymienione w sekcji III.3 ogłoszenia oraz punkcie 7.1.1. i 7.2.1. SIWZ - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 8.2.2. dokument wymieniony w sekcji III.4) ogłoszenia oraz punkcie 7.2.2. SIWZ - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - na żądanie Zamawiającego; 8.2.3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w sekji III.7) pkt 2 oraz pkt. 7.2.3. SIWZ - musi być złożona przez każdego Wykonawcę, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 8.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
część 1: cena 60
część 1: warunki ubezpieczenia - klauzule 15
część 1: warunki ubezpieczenia - limity i sumy 25
część 2: cena 60
część 2: warunki ubezpieczenia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy wskazane zostały we wzorach umowy - załącznik nr 7a i 7b do SIWZ. Część 1: 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie (aneks), pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ; 4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. 7) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 - 6; b) w przypadku objęcia Wykonawcy przez ustawodawcę podatkiem od towarów i usług VAT lub zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, w taki sposób, że do wynagrodzenia netto wskazanego w ust. 1, pozostałego do zapłaty, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku; c) w przypadku niezastosowania prawa opcji, o którym mowa w § 5, z zastrzeżeniem § 4 ust. 2. 3. Zmiany umowy, poza przypadkami wskazanymi w ust. 2, mogą być dokonywane w trybie i na zasadach przewidzianych w art. 144 ust.1 pkt.2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych. część 2: 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie (aneks), pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ; 3) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2018r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2019r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ. 4) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w SIWZ, 5) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 6) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 7) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. 8) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 - 7; b) w przypadku objęcia Wykonawcy przez ustawodawcę podatkiem od towarów i usług VAT lub zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, w taki sposób, że do wynagrodzenia netto wskazanego w ust. 1, pozostałego do zapłaty, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku; c) w przypadku niezastosowania prawa opcji, o którym mowa w § 5, z zastrzeżeniem § 4 ust. 2. 3. Zmiany umowy, poza przypadkami wskazanymi w ust. 2, mogą być dokonywane w trybie i na zasadach przewidzianych w art. 144 ust.1 pkt.2)-4) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ZDW w Olsztynie z tytułu administrowania drogami wojewódzkimi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz posiadania mienia, a także ubezpieczenia mienia ZDW od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, szyb i elementów szklanych od stłuczenia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem. Przedmiot i Zakres ubezpieczenia: odpowiedzialność cywilna Zamawiającego za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością - administrowaniem drogami wojewódzkimi województwa warmińsko-mazurskiego i posiadanym mieniem, z rozszerzeniami wynikającymi z warunków szczególnych i klauzul. Ochroną ubezpieczeniową objęte są również utracone korzyści i inne straty wynikające z wypadku. Zakresem ubezpieczenia objęte są szkody wyrządzone nieumyślnie, będące następstwem czynu niedozwolonego w granicach odpowiedzialności ustawowej (OC deliktowa). Miejsce realizacji zamówienia: miejsca prowadzonej działalności (w tym siedziby Zarządu Dróg, Rejonów Dróg i Obwodów Drogowych) oraz sieć dróg wojewódzkich o łącznej długości 1872,41 km na obszarze woj. warmińsko-mazurskiego (obowiązujące standardy i zakresy zimowego utrzymania oraz wykazy dróg zostaną udostępnione wykonawcy na jego prośbę, a wykonawcy, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zostaną dostarczone przy zawieraniu umowy ubezpieczenia. II.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: Zakres ubezpieczenia: pełny, obejmujący co najmniej: pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, huragan*, deszcz nawalny, powódź, grad, lawina, napór śniegu lub lodu**, trzęsienie ziemi, osuwanie i zapadanie się ziemi, uderzenie pojazdu, huk ponaddźwiękowy, dym i sadza***, upadek drzew i konarów, budynków lub budowli, zalanie****. Miejsca ubezpieczenia: siedziby Zarządu Dróg, Rejonów Dróg i Obwodów Drogowych. III. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku: Zakres ubezpieczenia: - dokonana lub usiłowana kradzież z włamaniem z lokalu, - dokonany lub usiłowany rabunek w lokalu, - dokonany lub usiłowany rabunek podczas przenoszenia lub przewożenia gotówki. Miejsca ubezpieczenia: - siedziby Zarządu Dróg, Rejonów Dróg i Obwodów Drogowych. IV. Ubezpieczenie szyb, elementów szklanych oraz wykładzin szklanych, ceramicznych lub kamiennych od pęknięcia i stłuczenia: Przedmiot i zakres ubezpieczenia: a) stałe oszklenie zewnętrzne i wewnętrzne budynków, lokali i pomieszczeń użytkowych, zainstalowane zgodnie z przeznaczeniem b)elementy szklane stanowiące składowe części mebli, stołów, gablot, boksów i kabin, c)lustra wiszące, stojące i wmontowane w ścianach, d)wykładziny szklane, ceramiczne lub kamienne (z wyłączeniem wykładzin znajdujących się na podłodze)od szkód powstałych wskutek ich pęknięcia i stłuczenia (rozbicia). Ubezpieczyciel pokrywa koszty obejmujące wartość ubezpieczonych przedmiotów łącznie z kosztami ich zamontowania bądź zainstalowania. Ponadto Ubezpieczyciel pokrywa również koszty związane z: 1) wykonaniem naprawy w trybie pilnym (ekspresowym); 3) ustawieniem rusztowań lub użyciem dźwigu; 4) pokryciem oszkleń folią; 5) transportem (dojazdem) związanym z naprawą szkody. Miejsca ubezpieczenia: - siedziby Zarządu Dróg, Rejonów Dróg i Obwodów Drogowych. V.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk: Zakres ubezpieczenia: pełny - od wszystkich ryzyk; ubezpieczenie obejmuje utratę przedmiotu ubezpieczenia, jego uszkodzenie lub zniszczenie wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od Ubezpieczającego/Ubezpieczonego przyczyny. Miejsca ubezpieczenia: - siedziby Zarządu Dróg, Rejonów Dróg i Obwodów Drogowych oraz teren RP. Prawo opcji: Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (Część 1), przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji: - Prawo opcji nr 1 - przedmiotem prawa opcji będzie ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - ubezpieczenie mienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rozdział X. ust. 3) pkt 2 do wysokości 3 202 176,00 zł, w przypadku zakupu wskazanych nieruchomości. - Prawo opcji nr 2 - przedmiotem prawa opcji będzie ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych o wartości do 5 mln zł - ubezpieczenie mienia ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia, w przypadku zwiększenia się wartości ubezpieczonego majątku na skutek poniesienia nakładów adaptacyjnych, wydatków na remonty i modernizacje ubezpieczonego mienia oraz nowe inwestycje tj. rzeczy nabywane przez Zamawiającego podczas trwania umowy ubezpieczenia, na podstawie umów sprzedaży bądź innych umów, na mocy których powstaje po stronie Zamawiającego prawo do używania rzeczy (leasing, okresowe przekazanie do testów, najem, użytkowanie itp. Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy ubezpieczenia do wysokości określonej w poszczególnych rodzajach ubezpieczenia w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 w następujących wysokościach i okolicznościach:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wrunki ubezpieczenia - klauzule15
warunki ubezpiezenia limity i sumy25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów ZDW w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych Przedmiot ubezpieczenia: pojazdy wg załączników nr 2a - 2e do SIWZ - wykazy pojazdów, Zakres ubezpieczenia i Suma gwarancyjna: zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz.U. 2013 poz. 392 z późn. zm.). II. Ubezpieczenie autocasco: Przedmiot ubezpieczenia: pojazdy wraz z wyposażeniem dodatkowym wg załączników nr 2a - 2e do SIWZ - wykazy pojazdów. Zakres ubezpieczenia: pełny - autocasco z ruchu i postoju + kradzież (AC+KR). III. Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów: Przedmiot i zakres ubezpieczenia - przedmiotem ubezpieczenia jest trwałe uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia lub śmierć ubezpieczonego powstałe w związku z ruchem pojazdów lub podczas jego używania (również podczas zatrzymania i postoju), w tym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, załadunku i rozładunku, naprawy pojazdu oraz upadku, pożaru lub wybuchu pojazdu. IV. Ubezpieczenie Assistance: Przedmiot ubezpieczenia: pojazdy wraz z wyposażeniem dodatkowym wg załączników nr 2a - 2e do SIWZ - wykazy pojazdów. Zakres ubezpieczenia: obejmuje co najmniej zdarzenia polegające na: 1) wystąpieniu w pojeździe zdarzenia objętego zakresem ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia (Autocasco), uniemożliwiającego kontynuowanie podróży lub powrót do siedziby Ubezpieczonego, 2) wystąpieniu w pojeździe awarii uniemożliwiającej kontynuowanie podróży lub powrót do siedziby Ubezpieczonego, 3) unieruchomieniu pojazdu na skutek rozładowania akumulatora, utraty lub uszkodzenia kluczy (fabrycznych urządzeń) służących do otwarcia i uruchomienia pojazdu, przebicia opony, jak również braku lub niewłaściwego paliwa w zbiorniku pojazdu. W przypadku wystąpienia któregoś z powyższych zdarzeń, Ubezpieczyciel co najmniej: W Wariancie Podstawowym - bez względu na odległość miejsca zdarzenia od siedziby firmy ubezpieczonego pojazdu: a) organizuje i pokrywa koszty naprawy pojazdu w miejscu wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową przez specjalistę uprawnionego do tego przez Ubezpieczyciela (z wyłączeniem kosztów paliwa i części zamiennych użytych do naprawy). Gdy dokonanie naprawy pojazdu nie jest możliwe w miejscu wystąpienia zdarzenia, Ubezpieczyciel organizuje holowanie pojazdu zgodnie z wyborem Ubezpieczonego do najbliższego punktu obsługi lub miejsca zamieszkania, lub siedziby firmy Ubezpieczonego. W Wariancie Rozszerzonym - obejmuje wariant podstawowy oraz dodatkowo w przypadku, gdy punkt naprawy lub miejsca zdarzenia jest położony w odległości nie mniejszej niż 50 km w linii prostej od siedziby firmy ubezpieczonego pojazdu: a) organizuje zakwaterowanie i pokrywa koszty zakwaterowania Ubezpieczonego oraz pasażerów pojazdu (w liczbie ograniczonej do liczby miejsc wpisanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu) w najbliższym hotelu średniej kategorii (dwu- lub trzygwiazdkowym) na okres naprawy pojazdu, jednak nie dłuższy niż 3 doby hotelowe, b) organizuje przejazd i pokrywa (w formie dokonania zakupu i dostarczenia Ubezpieczonemu biletu kolejowego pierwszej klasy lub biletu autobusowego) koszty przejazdu Ubezpieczonego oraz pasażerów pojazdu (w liczbie ograniczonej do liczby miejsc wpisanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu) do miejsca docelowego podroży lub siedziby firmy Ubezpieczonego, z zastrzeżeniem postanowień ppkt. c, c)zapewnia Ubezpieczonemu samochód zastępczy. Ubezpieczyciel pokrywa koszty wynajęcia pojazdu zastępczego (w przypadku wystąpienia zdarzeń z ust. 3 pkt 1 i 2), d)organizuje i pokrywa koszty parkingu strzeżonego (w przypadku wystąpienia zdarzeń z ust. 3 pkt 1 i 2), e)organizuje i pokrywa koszty odbioru naprawionego pojazdu i dostarczenia go do miejsca docelowego podroży lub miejsca zamieszkania lub siedziby firmy Ubezpieczonego, f)w razie wystąpienia szkody całkowitej, Ubezpieczyciel na wniosek Ubezpieczonego organizuje i pokrywa koszty legalnego złomowania pojazdu o ile pozostałości nie przedstawiają wartości rynkowej. Prawo opcji: Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (Część 2), przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji: - Prawo opcji nr 1 - przedmiotem prawa opcji będą ubezpieczenia komunikacyjne - ubezpieczenie pojazdów określonych w załączniku nr 2f do SIWZ - wykaz pojazdów z prawem opcji w przypadku ich zakupu; - Prawo opcji nr 2 - przedmiotem prawa opcji będą ubezpieczenia komunikacyjne do wysokości 30% zamówienia podstawowego - ubezpieczenie pojazdów ponad liczbę wskazaną w SIWZ w przypadku nabycia nowych pojazdów podczas trwania umowy ubezpieczenia, na podstawie umów sprzedaży bądź innych umów, na mocy których powstaje po stronie Zamawiającego prawo do używania rzeczy (leasing, okresowe przekazanie do testów, najem, użytkowanie itp.). Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy ubezpieczenia do wysokości określonej w poszczególnych rodzajach ubezpieczenia w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 w następujących wysokościach i okolicznościach:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
warunki ubezpieczenia - klauzule40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.