eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Przyjaciół Dzieci w Szklarach Górnych w okresie od września do grudnia 2013 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-07

Lubin: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Przyjaciół Dzieci w Szklarach Górnych w okresie od września do grudnia 2013 roku
Numer ogłoszenia: 363222 - 2013; data zamieszczenia: 07.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283532 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych, Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 849 73 00, faks 0-76 849 73 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa-organ prowadzący-Starostwo Powiatowe w Lubinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Przyjaciół Dzieci w Szklarach Górnych w okresie od września do grudnia 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy żywności do stołówki placówki w okresie od września 2013 r. do grudnia 2013 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.10.00.00 - 01.10.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Producentów Drobiu, Wędlin, konserw, Hurt-Detal Elżbieta Krzyżosiak, ul. Wrocławska 23, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23770,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17628,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18346,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa MAGNUM Niedbała Andrzej, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20805,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14021,50

  • Oferta z najniższą ceną: 14021,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14154,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia OBORA Dariusz Senk, Obora, ul. Makowa 3, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9347,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6402,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ryby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. M & J Sp.J. Z.Jadczak, G.Maciejewska, ul.Kasztanowa 5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5402,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3106,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3106,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3710,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. M & J Sp.J. Z.Jadczak, G.Maciejewska, ul. Kasztanowa 5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3448,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1661,44

  • Oferta z najniższą ceną: 1661,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1961,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U M & J Sp.J. Z.Jadczak, G.Maciejewska, ul.Kasztanowa 5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20172,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11799,29

  • Oferta z najniższą ceną: 11799,29 / Oferta z najwyższą ceną: 12236,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: jaja kurze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U M & J Sp.J. Z.Jadczak, G.Maciejewska, ul. Kasztanowa 5, 58-100 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2222,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.