eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI MEDYCZNE. SPRAWA 118/PN/2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 362977 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI MEDYCZNE. SPRAWA 118/PN/2015.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346570

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 41426

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 8051914500000, ul. ul. Obrońców Stalingradu  10, 66600   Krosno Odrzańskie, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 261 672 404, faks 261 672 556, e-mail jw5286uzp@wp.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI MEDYCZNE. SPRAWA 118/PN/2015.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

118/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 44 WOG oraz żołnierzy zawodowych, kandydatów na żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek będących na zaopatrzeniu 44 WOG.


II.4) Główny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 04.01.2016 r. do dnia 31.12. 2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Grupy Zabezpieczenia Sulechów 44 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz JW 4408 Sulechów i instytucji wojskowych: ŻW Sulechów, WŁ Sulechów. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w formularzu ofertowym na terenie m. Sulechów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/01/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

NZOZ CENTRUM MEDYCZNE DORMED,  ,  Sulechowie 66-100,  66-100,  Suleców,  kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 91900.00 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zwiększenie wartości umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający dokonał zmiany umowy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia należnego wykonawcy. Konieczność zmiany umowy wynikła ze zlecenia przez lekarza medycyny pracy większej ilości badań osobom skierowanym na badania okresowe. Sytuacja ta była niemożliwa do przewidzenia pomimo zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia. Spełnione zostały przesłanki określone w art. 144 ust 1 pkt. 3 ustawy a dodatkowo zmiana ta nie stanowi zmiany treści oferty ze względu na określenie w ofercie ceny jako sumy cen jednostkowych poszczególnych badań wskazanych formularzu ofertowym


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.