eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa drogi w miejscowości Lipno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-09

Ogłoszenie nr 362892 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

Drezdenko: Przebudowa drogi w miejscowości Lipno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325753-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333171-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska  1, 66530   Drezdenko, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220, e-mail inwestycje@drezdenko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.drezdenko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi w miejscowości Lipno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi w miejscowości Lipno 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni do 4,50 m. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. Roboty przygotowawcze, b. Roboty rozbiórkowe, c. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, d. Wykonanie nawierzchni asfaltowej (długość 2,6 km), e. Wykonanie nawierzchni gruntowej pobocza. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami, b. Aktualizacja przekazanych przez zarządcę książek dróg zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach inwestycji, c. Wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego. Ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca, d. Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, o minimalnych wymiarach 80/120 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Wzór tablicy określa załącznik do SIWZ. Układ tablicy powinien zawierać następujące elementy: a. logo Unii Europejskiej b. logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe, a czcionka typu Arial/Times New Roman w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, tabela elementów rozliczeniowych. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Zakres zamówienia nie obejmuje montażu słupów oświetleniowych, o których mowa w projekcie budowlanym. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 10. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). 11. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 12. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej. 13. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako "takie lub równoważne". Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 14. Zamawiający informuje, że przewiduje płatności częściowe. W budżecie na 2016 roku zaplanowano kwotę 130.000,00 zł. Pozostałe płatności będą zrealizowane w 2017 roku. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace budowlane (operatorzy maszyn, pracownicy fizyczni)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT561161.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo Usługowe "DROMAX" Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c.,  dromax.kobierski@onet.eu,  ul. Gorzowska 36,  66-500,  Strzelce Kraj.,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 405116.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 405116.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574370.85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.