eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa i montaż elektronicznego systemu głosowania do sali obrad Rady Miejskiej w Łodzi oraz dostawa i montaż konferencyjnego systemu nagłośnienia do dwóch sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36274

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa i montaż elektronicznego systemu głosowania do sali obrad Rady Miejskiej w Łodzi oraz dostawa i montaż konferencyjnego systemu nagłośnienia do dwóch sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Jakub Polak, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384888; 6384895, fax 042 6384242, e-mail: ozp@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej, Jerzy Marcinkowski, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384030, fax 042 6384054. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż elektronicznego systemu głosowania do sali obrad Rady Miejskiej w Łodzi oraz dostawa i montaż konferencyjnego systemu nagłośnienia do dwóch sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Łodzi, Łódź, ul. Piotrkowska 104. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż elektronicznego systemu głosowania do sali obrad Rady Miejskiej w Łodzi oraz dostawa i montaż konferencyjnego systemu nagłośnienia do dwóch sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. spełnianie warunków art 22 ust. 1 ustawy oraz o niewykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej. 3. Oświadczenie o warunkach i okresie udzielonej gwarancji. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Parafowany prajekt załączonej do SIWZ umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2006; lub data zakończenia: 30.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie (zał. nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków, zgodnych z ustawą, zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 11:30, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104 pok. 074.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt multimedialny do automatycznej prezentacji audio i wypowiedzi radnych. 1) Krótki opis: Sprzęt multimedialny do automatycznej prezentacji audio i wypowiedzi radnych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami wspomagającymi obrady sesji Rady Miejskiej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wyposażenie sali obrad. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 30.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Ekran do wyświetlania danych z rzutnikiem multimedialnym. 1) Krótki opis: Ekran do wyświetlania danych z rzutnikiem multimedialnym współpracujący z urządzeniami opisanymi w części 1 w/g SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wyposażenie sali obrad. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 30.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa kart dostępowanych z nadrukiem i personalizacją. 1) Krótki opis: dostawa kart dostępowanych z kolorowym nadrukiem zgodnie z załączonym wzorem i personalizacją. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 30.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: pesronalizacja w ciągu 8 godz. od momentu zgłoszenia CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: System konferencyjny. 1) Krótki opis: System konferencyjny do sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 zestawy systemu konferencyjnego do 2 sal posiedzeń Urzędu Miasta Łodzi. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 30.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.