eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa chemicznych środków czystości do utrzymywania obiektów i pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz materiałów gospodarczych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Nowy Sącz: Dostawa chemicznych środków czystości do utrzymywania obiektów i pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz materiałów gospodarczych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 36269 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19693 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4434545, faks 18 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemicznych środków czystości do utrzymywania obiektów i pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz materiałów gospodarczych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków czystości do utrzymywania obiektów i pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz materiałów gospodarczych. 2. Rodzaj zamawianego towaru, przewidywana ilość szacunkowa oraz ceny jednostkowe zostały określone w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. W kol. 3 Arkuszu kalkulacyjnego należy wpisać wszystkie wymagane dane, które określił Zamawiający. 4. W niektórych pozycjach Arkusza kalkulacyjnego (poz. 1-20, 22- 41, 44, 48-49, 58- 59, 69, 71, 98, 107-108, 110-111) Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe lub pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych pozycji przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł dokonać opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Z uwagi na powyższe: a) Zamawiający wyszczególnił główne parametry techniczne - wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy tych produktów i jednocześnie dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania, zgodnie z opisem w załączniku; b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, przy czym ten produkt równoważny nie może być gorszej jakości niż produkty wskazane w tych pozycjach; c) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego: - dotyczy poz. 1-20, 22- 41, 44, 48-49, 58- 59, 69, 71, 98, 107-108, 110-111 Arkusza kalkulacyjnego: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia karty charakterystyki produktu równoważnego, o której mowa w Rozporządzeniu nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz.U.UE.L.06.396.1) albo informacji, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz. U. z 2015 r. poz. 450). 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały minimum 12 miesięczny okres przydatności licząc od dnia dostawy, a ponadto by były dostarczane w oryginalnych opakowaniach, posiadających etykietę informacyjną zawierającą następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, ilość sztuk, termin przydatności do użycia, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12-miesięcznej gwarancji jakości na wchodzące w skład zamówienia urządzenia. Szczegółowe zasady gwarancji określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 7. Dostawy będą realizowane na bieżąco - sukcesywnie, (na podstawie zgłoszeń) w terminie od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 31 marca 2017 r. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar nie później niż do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 9. Miejsce realizacji zamówienia - dostawy: Rektorat i inne jednostki organizacyjne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na terenie Nowego Sącza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.81.13.00 - Odświeżacze 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.51.42.00 - Ścierki 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k., ul. Zientary- Malewskiej 26, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115796,71

  • Oferta z najniższą ceną: 115796,71 / Oferta z najwyższą ceną: 149435,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.