Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Szczecin: Zakup i dostawa akcesoriów muzycznych
Numer ogłoszenia: 362634 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4220079, faks 91 4220589.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa akcesoriów muzycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa akcesoriów muzycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz.II SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.00.00-7, 37.32.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał - w przypadku składania oferty na część 1: co najmniej jedną dostawę akcesoriów muzycznych o wartości minimum 25 000 zł brutto każda; - w przypadku składania oferty na część 2: co najmniej jedną dostawę akcesoriów muzycznych o wartości co najmniej 5 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku składania oferty na część 1: 25 000 zł; - w przypadku składania ofert na część 2: 5 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin realizacji - 30
- 3 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy (stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ) w zakresie opisanym w §11
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.168.91.101/bipfilharmonia/chapter_71014.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://83.168.91.101/bipfilharmonia/chapter_71014.asp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: http://83.168.91.101/bipfilharmonia/chapter_71014.asp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria muzyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stojaki do trąbek firmy Konig&Meyer lub równoważne - 3 sztuki; 2. Stojaki do puzonów tenorowych firmy Konig&Meyer lub równoważne - 6 sztuk; 3. Stojaki do puzonów basowych firmy Konig&Meyer lub równoważne - 2 sztuki 4. Nasady/stożki do stojaka do klarnetów /model 15224-000-55/ firmy Konig&Meyer lub równoważne - 6 sztuk; 5. Nasady/stożki firmy Konig&Meyer do stojaka do obojów do mocowania na krzyżakowej podstawie /model 17738-005-55 / lub równoważne - 4 sztuki; 6. Nasady/stożki do stojaka do rożka angielskiego firmy Konig&Meyer - 2 sztuki do mocowania na krzyżakowej podstawie /model 17731-005-55/ lub równoważne; 7. Krzyżakowa podstawa do mocowania stojaków na klarnety i oboje - Konig&Meyer /model 17710-005-55/ lub równoważna - 6 sztuk; 8. Podstawki pod nóżkę wiolonczelową z mocowaniem do dwóch nóg krzesła firmy Bentota lub równoważne - 12 sztuk; 9. Statyw na fagot firmy Herkules lub równoważny - 4 sztuki; 10. Profesjonalne zatyczki do uszu zaprojektowane specjalnie do tłumienia sygnału muzycznego - 70 kpl; 11. Tłumik do puzonu basowego JO-Ral straight - Copper Bottom Bass Trombone Mute TRB4C lub równoważny- 1 sztuka; 12. Pulpity do nut- składane firmy Konig&Meyer (model Robby 10041) lub równoważne- 60 sztuk; 13. Stojak do klarnetu basowego firmy Konig&Meyer (model 150/1 ) lub równoważny - 1 sztuka 14. Stojak na kotrabas firmy Herkules lub równoważny - 6 sztuk; 15. Stojak na kontrafagot firmy Konig&Meyer (model 158045) lub równoważny - 1 sztuka; 16. System naścienny typu space wall na odwieszanie instrumentów firmy Konig&Meyer lub równoważny- 7 sztuk; 17. Wieszak na flet firmy Konig&Meyer lub równoważny - 4 sztuki; 18. Wieszak na trąbkę firmy Konig&Meyer lub równoważny - 6 sztuk; 19. Wieszak na skrzypce firmy Konig&Meyer lub równoważny - 40 sztuk; 20. Wieszak na puzon firmy Konig&Meyer lub równoważny - 3 sztuki; 21. Wieszak na saksofon firmy Konig&Meyer lub równoważny - 2 sztuki; 22. Wieszak na czynele firmy Konig&Meyer lub równoważny - 2 sztuki; 23. Wieszak na gitarę firmy Konig&Meyer lub równoważny- 2 sztuki; 24. Wieszak na klarnet firmy Konig&Meyer lub równoważny - 5 sztuk; 25. Wieszak na obój firmy Konig&Meyer lub równoważny - 4 sztuki; 26. Smyczek do kontrabasu - model mistrzowski: Dolling, Pfretzschner, Dorfler- lub równoważny- 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.00.00-7, 37.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji - 30
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria muzyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasonierka dla oboju z 3 fasonami kat 1-16000 Reeds n Stuff lub równoważna; 2. Przedhebel podwójny dla oboju 1-12000D Reeds n Stuff- lub równoważny -1 sztuka; 3. Twardościomierz analogowy -14100 Reeds n Stuff lub równoważny - 1 sztuka; 4. Heblarka zewnętrzna do wyrobu stroików obojowych. Reeds n Stuff Model Koch (22) lub równoważny - 1 sztuka; 5. Maszyna wstępna do drzewek fagotowych-12000 Reeds n Stuff lub równoważny - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.00.00-7, 37.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji - 30
- 3. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Budowa ostróg na odcinku brzegu morskiego w miejscowości Mrzeżyno w km 350,800-352,100 oraz Rogowo w km 348,250-349,050" - Etap I
- Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Zakup, dostawa i montaż 5 sztuk dwustronnych tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.