eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Utrzymanie terenów przekazanych osiedlom

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362568 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Poznań: Utrzymanie terenów przekazanych osiedlom
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17, 61841   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
http://bip.poznan.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, pok. nr 152
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów przekazanych osiedlom
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.170.2016.MC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Zamówienie zostało podzielone na 11 części: Część I - Osiedle Strzeszyn Część II - Osiedle Wola Część III - Osiedle Winiary Część IV - Osiedle Krzyżowniki - Smochowice Część V - Osiedle Jeżyce Część VI - Osiedle Głuszyna Część VII - Osiedle Morasko - Radojewo Część VIII - Osiedle Piątkowo Część IX - Osiedle Umultowo Część X - Osiedle Ogrody Część XI - Osiedle Antoninek - Zieliniec - Kobylepole Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe". Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach.

II.5) Główny kod CPV: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych
Dodatkowe kody CPV:77300000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada: - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów (kody odpadów 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03), - aktualną decyzję na transport odpadów (kody odpadów 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi zawierające w sobie łącznie elementy: ? utrzymanie porządku i czystości, utrzymanie terenów zielonych (w tym pielęgnacja zieleni), utrzymanie i konserwacja elementów wyposażenia i małej architektury na placach zabaw lub ? utrzymanie porządku i czystości, utrzymanie terenów zielonych (w tym pielęgnacja zieleni), utrzymanie i konserwacja elementów wyposażenia i małej architektury na obiektach sportowo - rekreacyjnych, na kwotę nie mniejszą niż: * dla części I, II, III, IV, VI - 10 000,00 zł brutto każda, * dla części V, VII, VIII, IX, X i XI - 7 000,00 zł brutto każda - Wykonawca może powołać się na tą samą usługę w więcej niż 1 części zamówienia. - dysponuje min 1 osobą , która ukończyła co najmniej szkołę średnią o kierunku ogrodniczym, przewidywaną do realizacji zamówienia - może być to ta sama osoba dla poszczególnych części,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy: wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Poznania, obejmujące następujące kody: 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03 - dla wszystkich części, 4) Aktualną decyzję na transport odpadów wydaną przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, obejmującą kody odpadów: 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03 - dla wszystkich części.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Osiedle Strzeszyn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena55
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osób bezrobotnych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Osiedle Wola

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Osiedle Winiary

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Osiedle Krzyżowniki - Smochowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 55
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osób bezrobotnych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Osiedle Jeżyce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Osiedle Głuszyna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Osiedle Morasko - Radojewo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Osiedle Piatkowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena55
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
Zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osób bezrobotnych 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Osiedle Umultowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Osiedle Ogrody

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Osiedle Antoninek - Zieliniec - Kobylepole

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości na placach zabaw, obiektach sportowo - rekreacyjnych, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania porządku i czystości na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew lub krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, - usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów, - czynności interwencyjne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załącznikach nr 1 do umowy (odpowiednio części od I do XI), tj. "Zestawienie szczegółowe".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9, 77300000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia30
Podejmowanie czynności interwencyjnych po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.