eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1400N na odcinku Galiny - Kosy na długości 4,00 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Galiny i Kosy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362449 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Bartoszyce: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1400N na odcinku Galiny - Kosy na długości 4,00 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Galiny i Kosy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325226-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Batroszycki, krajowy numer identyfikacyjny 51074243900000, ul. ul. Grota Roweckiego  1, 11200   Bartoszyce, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89762 17 20, faks 0-89 762 53 10, e-mail starostwo.bartoszyce@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1400N na odcinku Galiny - Kosy na długości 4,00 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Galiny i Kosy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP-DT.343.1.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1400N na odcinku Galiny - Kosy na długości 4,00 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Galiny i Kosy" Zakres rzeczowy robót obejmuje: Odwodnienie 1. Wymianę przepustów pod koroną drogi; 2. Wymianę i montaż przepustów pod zjazdami; 3. Odnowę rowów przydrożnych. Jezdnia i zjazdy 1. Ścięcie zawyżonego pobocza drogi z obróbką przy pniach drzew; 2. Rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 3. Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych; 4. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kruszyw łamanych; 5. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej; 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej; Budowa chodników i zatok autobusowych 1. Wykonanie koryta pod chodnik, perony i zatoki autobusowe; 2. Warstwy odsączającej pod chodnik, perony i zatoki autobusowe; 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zatoki autobusowe; 4. Wykonanie nawierzchni chodnika, peronów i zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej; Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1. Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego; 2. Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. barier typu olsztyńskiego. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: uproszczona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. D-06.03.01 Ścinanie i uzupełnianie poboczy D-01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzaków D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów D-03.01.03a Przepusty z rur polietylenowych HDPE spiralnie karbowanych D-06.02.01a Przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych pod zjazdem D- 06.04.01 Rowy D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.02.01 Warstwy odsączające i odcinające D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D-04.08.05 Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie D-08.01.01 Krawężniki betonowe D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-04.03.01a Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-05.03.05a Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.23a Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników D-06.03.01a Pobocze utwardzone kruszywem łamanym D-07.01.01 Oznakowanie poziome D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 3. Wykonawca zobowiązany jest do końca 2016r. wykonać i zafakturować roboty będące przedmiotem zamówienia na kwotę wynoszącą co najmniej 220 000, 00 zł. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania pomiaru planografem w celu oceny równości podłużnej warstwy ścieralnej nawierzchni. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy robót w terminie 5 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. 10. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ust. 9 w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy stosując się do zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji wydanej dla tego zadania. 12. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 13. Wymagania dotyczące gwarancji jakości - minimum 36 miesięcy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ mieszanki mineralno - asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych zastosowany do warstwy ścieralnej (np. beton asfaltowy, mieszanka SMA, asfalt lany, asfalt porowaty, mieszanka BBTM), który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR3, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR3. 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (tj. roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudów, roboty bitumiczne, wykonanie odwodnienia, roboty brukarskie), na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego udziału osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności, do których zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - w wysokości 5.000,00 zł/osoba za każdy przypadek naruszenia. 17. W przypadku, gdy wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję kierownika budowy osobę, która posiada ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 z 2008r., poz. 394), wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233222-1, 45233253-7, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3388113.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o. ,  ,  ul. Parzniewska 10 ,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2948852.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2948852.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3496058.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.