Ogłoszenie nr 362357 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Stary Sącz: SA.270.6.2016.TB - Remonty dróg leśnych nr 48 Wyżka nr inw. 220/530 i nr 18 Widomia nr inw. 220/544
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308165-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 335056-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Centralny Instytut Analiz Polityczno -Prawnych, krajowy nr identyfikacyjny: 14133644600000,ul Cynamonowa 2, lok 8. 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie,Polska. tel. 22 203 54 94.
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, krajowy numer identyfikacyjny
35054564200000, ul.
ul. Magazynowa
5,
33340
Stary Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 446 09 91, faks
18 446 09 83, e-mail
starysacz@krakow.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SA.270.6.2016.TB - Remonty dróg leśnych nr 48 Wyżka nr inw. 220/530 i nr 18 Widomia nr inw. 220/544
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Część 1 Remont drogi leśnej nr 18 Widomia nr inw. 220/544 na odcinku 0,96 km, leśnictwie Lipnica Wielka, m. Lipnica Wielka w gm. Korzenna. Część nr 2 Remont drogi leśnej nr 48 Wyżka nr inw. 220/530 na odcinku 1,0 km w leśnictwie Przyszowa, m. Przyszowa w gm. Łukowica
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45232452-5,
45111200-0,
45233220-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni od daty podpisania umowy /tj od 17.10.2016r/
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr 2 Remont drogi leśnej nr 48 Wyżka nr inw. 220/530 na odcinku 1,0 km w leśnictwie Przyszowa, m. Przyszowa w gm. Łukowica |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: TRANS - SPRZĘT Andrzej Krężołek,
/kosztorysowanie-bobak@wp.pl/,
ul. Limanowska 31,
33-395,
Chełmiec, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265), w zw. § 2 ust. 7 pkt c) "Umowy" dokonują zmiany "Umowy", polegającej na zmianie treści § 1 dodając punkt 1a) i § 4 dodając punkt 2a.)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania dodatkowych robót drogowych,
tj. wzmocnienia podbudowy drogi tłuczniem zgodnie z pismem Wykonawcy z dnia 3.11.2016r. potwierdzonego notatką z wizji terenowej z dnia 08.11.2016r.
i kosztorysem dodatkowym z dnia 10.11.2016r
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
a) Termin wykonania umowy zasadniczej jest do 16.12.2016r.
Wybranie kolejnego Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego ze względu na procedurę wynosi 54 /14+30+10/ dni do momentu podpisania umowy wydłużyłoby znacznie termin realizacji zadania.
Ze względu na konieczność udostępnienia terenów leśnych w następnych latach w celu wykonania planowanych zadań gospodarczych w lesie, jest potrzeba wykonania remontu drogi w 2016 roku.
b) Zmiana wykonawcy mogła by się wiązać ze zmianą organizacji robót, /tj. wstrzymania dotychczasowych robót, koniecznością zapłaty dotychczasowemu Wykonawcy ewentualnych kar itp./
Równocześnie ze względu na niewielką wartość zamówienia związane by to było z poniesieniem wyższych kosztów jednostkowych wynikających z kosztów stałych /tj. organizacji, nadzoru, zaopatrzenia i innych/
c) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
Zmiany w Umowie:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265), w zw. § 2 ust. 7 pkt c) "Umowy" dokonują zmiany "Umowy", polegającej na zmianie treści § 1 dodając punkt 1a) o treści "Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty budowlane wynikające protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia ósmego listopada dwa tysiące szesnastego roku (08-11-2016 r.)".
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265), dokonują zmiany "Umowy", polegającej na zmianie treści § 4, dodając punkt "2a" o treści "Za wykonanie robót wskazanych w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia ósmego listopada dwa tysiące szesnastego roku (08-11-2016 r.), Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego dla prac zrealizowanych zgodnie z projektami (budowlanym i wykonawczym) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, w oparciu o faktyczny obmiar wykonanych robót i rzeczywiste nakłady rzeczowe wg obowiązujących katalogów przy zastosowaniu składników kosztorysowych przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie z dnia 08-11-2016 r., z tym, że wynagrodzenie nie może być większe niż kwota przedstawiona przez Wykonawcę w złożonej ofercie z dnia 08-11-2016 r."
Wynagrodzenie to ustalone w drodze negocjacji w dniu 23.11.2016r będzie wynosiło: 27 678,01 zł brutto, 5175,56 zł VAT, 22 502,45 zł netto.
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa odcinka drogi - ulicy Warmińskiej w Dywitach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Przebudowa drogi gminnej nr 101700B Wojtokiemie II
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.