eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › świadczenie usług przeglądu, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów dla Jednostek Wojskowych, będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Wędrzyn: świadczenie usług przeglądu, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów dla Jednostek Wojskowych, będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 36230 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9874 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług przeglądu, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów dla Jednostek Wojskowych, będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądu, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów dla Jednostek Wojskowych, będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn. 2. Obsługa serwisowa, tj. przegląd, naprawa i konserwacja drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów, obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika urządzenia, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie konserwacji i przeglądów z uwzględnieniem zaleceń producenta urządzeń dotyczących zakresu i częstotliwości konserwacji, wymianę części uszkodzonych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie opinii technicznych, utylizacja wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3. Wykaz urządzeń dla poszczególnych Jednostek Wojskowych podlegających naprawie i konserwacji wraz z typem i ilościami stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dopuszcza się wykonanie usługi naprawy i konserwacji innych urządzeń nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia do SIWZ pozyskanych w trakcie trwania umowy za zgodą Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu, konserwacji i napraw przedmiotu zamówienia w celu wykrywania i usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń na każde zgłoszenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zgłoszenia. 6. W przypadku stwierdzonej przez Zamawiającego awarii sprzętu objętego przedmiotem zamówienia uniemożliwiającej jego prawidłowe działanie, Zamawiający powiadomi o tym niezwłocznie Wykonawcę. 7. Wykonawca najpóźniej w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokona bezpłatnych oględzin uszkodzonego urządzenia, na zleceniu naprawy/konserwacji uzupełni opinię w zakresie wykonania koniecznych czynność wraz z wyceną i przekaże ją Zamawiającemu. 8. Po zaakceptowania opinii przez Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy urządzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od uzyskania zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie i przez podwykonawców, usług i napraw. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 12 - miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę. 11. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta naprawianego urządzenia. 12. Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 13. Części użyte do napraw będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. 14. Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy, nie za dyspozycyjność Wykonawcy. 16. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. 17. Wystawiona faktura za przeprowadzoną naprawę powinna zawierać: - ustaloną stawkę roboczogodziny, - cenę wymienionych części, - stan licznika (jeżeli urządzenie go posiada), - wykaz wymienionych części, - faktyczny czas poświęcony na realizację usługi ( nie licząc czasu dojazdu) 18. Wykaz zużytych, wymienionych podczas napraw i konserwacji części przedstawiony będzie w protokole odbioru usługi. Wykaz przewidywanej ilości zleceń konserwacji sprzętu (tabela w siwz). Wykaz przewidywanej ilości zleceń napraw sprzętu (tabela w siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIPIN Sp. Jawna Brodziński, Czaja, Jackowiak, Kaniowski, ul. Lambora 1, 66-412 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64996,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64996,75

  • Oferta z najniższą ceną: 64996,75 / Oferta z najwyższą ceną: 64996,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.