To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362013 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Parczew: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 2.200.000,00 złotych
z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328220
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew, krajowy numer identyfikacyjny
52414000000, ul.
ul. Warszawska
24,
21200
Parczew, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
083 3551237, 3551236, faks
, e-mail
inwestycje@parczew.com
Adres strony internetowej (URL): http://www.parczew.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 2.200.000,00 złotych z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.271.6.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Charakterystyka kredytu: 1. Kwota kredytu 2.200.000,00zł; 2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2028 r. 3. Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w następujących transzach: 28 grudzień 2016 - 2.200.000,00 zł. 4. Do umowy kredytowej będzie miał zastosowanie kalendarz rzeczywisty tj. faktyczna liczba dni kalendarzowych. 5. Kredyt konsolidacyjny nie wpłynie bezpośrednio na konto bankowe Gminy Parczew. 6. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2016 r. (do 31.12.2016 r. włącznie) na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach poprzez bezpośrednią spłatę zobowiązań Gminy z tytułu uprzednio zaciągniętych dwu kredytów na konta banków wskazanych w Uchwale Nr XXIV/174/2016 Rady Miejskiej w Parczewie. 7. Spłata kapitału kredytu będzie następowała kwartalnie, do końca każdego kwartału, z karencją spłaty pierwszej raty do 31.12.2017 r. włącznie. Spłata pierwszej raty w marcu 2018 r., a ostatniej w grudniu 2028 r., z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank. 8. Spłaty rat w poszczególnych latach: 2018 r. - 40.000,00 /4 raty - 10.000/; 2019 r. - 60.000,00 /4 raty - 15.000/; 2020 r. - 100.000,00 /4 raty - 25.000/; 2021 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2022 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2023 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2024 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2025 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2026 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2027 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/; 2028 r. - 250.000,00 /4 raty - 62.500/. 9. Odsetki spłacane kwartalnie, na koniec kwartału, bez okresu karencji. 10. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 11. Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M 1,65% (z dnia 26.09.2016), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. 12. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia, w którym brak jest notowań, notowania należy przyjąć z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. 14. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będzie stanowić : 1 ) oprocentowanie kredytu : zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 15. Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2016 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 16. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 17. Wszelkie sprawozdania, opinie, uchwały dostępne są w BIP na stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT480435.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 461846.06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1567L od km 10+959 do km 11+265 w miejscowości Stępków
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. "Scalenie gruntów obrębu Kolonia Krzywowierzba, gm. Dębowa Kłoda, powiat parczewski ...
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. "Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie" - budowa dodatkowej drogi.
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.