eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Oświęcim: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II
Numer ogłoszenia: 361984 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II 2. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w punkcie obejmuje kompleksowy nadzór nad prawidłowym wykonaniem Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II na odcinku od skrzyżowania z ul. Kombatantów do ul. Miodowej na długości ok. 660 mb Zakres rzeczowy: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. roboty drogowe w zakresie poszerzenia drogi, wykonania miejsc postojowych, przebudowę istniejących zjazdów do posesji, przepustów drogowych, demontaż i montaż oznakowania, wykonanie poboczy zgodnie z dokumentacją; 4. odwodnienie - odtworzenie wszystkich rowów przydrożnych wraz z ich umocnieniem zgodnie z dokumentacją; 5. roboty związane z zabezpieczeniem infrastruktury technicznej zgodnie z wydanymi uzgodnieniami do projektowanego zakresu roboty przygotowawcze 3. Zakłada się, że Wykonawca dokonał wizji przedmiotu zamówienia, zapoznał się warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, sprawdził zakres i rodzaj robót z dokumentacji projektowej, zapoznał się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcy robót oraz jego projektem umowy i uwzględnił powyższe w oferowanej cenie. 4. Wykonawca gwarantuje, że nadzór inwestorski będzie prowadziła osoba, posiadające stosowne uprawnienia i będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto osoba, która będzie prowadziła nadzór inwestorski w zakresie drogowym winna mieć doświadczenie zawodowe - minimum 5 letni staż pracy w zawodzie. 5. Wykonawca zabezpieczy nadzór innych branż budowlanych w przypadku pojawienia się takiej konieczności bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma reprezentować Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Sprawdzać jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Potwierdzać faktycznie wykonane roboty oraz usunięcia wad, kontrolować rozliczenie budowy. 9. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 10. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 11. Zgłaszać projektantowi zastrzeżenia do projektu, zgłaszane przez wykonawcę lub Zamawiającego oraz dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy czym nie mogą one mieć wpływu na podwyższenie ceny robót budowlanych. 12. Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji (w tym przekazanie do użytkowania) lub jej odpowiedniej części i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się do: - stwierdzania gotowości do odbioru, - dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, - przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji powykonawczej, przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych - dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą, - wykonanie dokumentacji zdjęciowej z realizacji inwestycji wraz z ich opisem w wersji papierowej i elektronicznej, należy dołączyć płytkę CD. 13. Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczania robót ze stanem faktycznym. 14. Prowadzenie bieżącej dokumentacji (w szczególności dziennika budowy), zwoływanie narad i uczestniczenia w spotkaniach w trakcie trwania budowy. Ustala się, obowiązkową obecność na budowie minimum 1 raz w tygodniu, a w razie konieczności na każde żądanie Zamawiającego. 15. Inspektor nadzoru inwestorskiego działa w imieniu własnym i na rachunek Zamawiającego. Ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania przedmiotu inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego winien pełnić swą funkcje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 16. Przekazywanie Zamawiającemu bezpośrednich informacji i danych o realizacji robót budowlanych, a w razie zgłoszenia przez niego uwag i zastrzeżeń, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek zająć stanowisko w tej sprawie. 17. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego osobom trzecim realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, poza osobami przedstawionymi w ofercie. Zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego jest możliwa tylko w przypadkach losowych i tylko za zgodą Zamawiającego. UWAGA 18. Dokumentacja zadania pn. Przebudowa ul. Pławianka w Pławach do wglądu znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Oświęcim.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia przynajmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu dróg lub ich części o wartości minimalnej brutto 4.000zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. wymagane uprawnienia i aktualne zaświadczenia potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, dotyczy Inspektora Nadzoru w specjalności: drogowej . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór formularza oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany terminu Wykonawcy robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim pok. 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.