eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo › Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Szepietowo: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki
Numer ogłoszenia: 361484 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Szepietowie , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 86 47 60 277, faks 86 47 60 277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szepietowo.pl; http://szepietowo.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki.
Zakres robót:
Zakres robót nie obejmuje zagospodarowania terenu oraz ogrodzenia.
Układ funkcjonalny pomieszczeń w budynku stacji uzdatniania wody nie ulegnie zmianie, zostanie przebudowane wyposażenie techniczne w celu zwiększenia wydajności stacji. Z ciągu pomieszczeń zostanie wydzielone pomieszczenie chlorowni i zostanie wykonane odrębne wejście z zewnątrz budynku. Zostanie przeprowadzona termo renowacja łącznie z wymianą stolarki i pokrycia dachowego. Ponadto zostały zaprojektowane dwa naziemne zbiorniki retencyjne każdy po 100.00 m3, zespół osadników popłuczyn o łącznej pojemności 35.00 m3, dwa zbiorniki bezodpływowe o pojemności po 2.00 m3 każdy, zostanie wykonana renowacja dwóch studni głębinowych dla których zostaną wykonane obudowy studni. Poszczególne elementy infrastruktury technicznej stacji uzdatniania wody zostaną połączone odpowiednimi instalacjami oraz przewodami zasilającymi i sterującymi.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zakłada możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000 PLN.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej - PRZELEWEM na rachunek bankowy Spółdzielczego Banku Rozwoju w Szepietowie, rachunek Nr 61 8769 0002 0000 1818 2000 0010.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty.
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 17.11.2014r. do godz. 10.00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną budowę/rozbudowę/przebudowę stacji uzdatniana wody o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto jednego zadania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:
      1. Kierownik budowy branży sanitarnej (1 osoba) posiadający:
      - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy dla robót sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem;
      - z doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy (kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego), przy budowie co najmniej jednej budowy/przebudowy/rozbudowy stacji uzdatniania wody o wartości min. 500.000 zł brutto zadania;
      2. Kierownik robót branży budowlanej (1 osoba) posiadający:
      - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem;
      3. Kierownik robót branży elektrycznej (1 osoba) posiadający:
      - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do uzyskania kredytu na kwotę nie niższą niż: 1.000.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie n/w roboty: budowa/rozbudowa/przebudowa stacji uzdatniana wody o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto jednego zadania (co najmniej jedno zadanie);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić - dołączyć do oferty - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie podmiotu do udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu musi określać:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Serwis - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość, niżej określonych, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1. zmiana terminu realizacji:
- w przypadku braków i wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy,
- zawieszenia robót przez Zamawiającego,
- wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
- w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej, o czas niezbędny do dostosowania prowadzonych robót do takiej zmiany.
2. zmiana korzystna dla Zamawiającego:
- polegająca na wykonaniu robót zamiennych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to zasadne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
- polegające na zmianie parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót/dostaw lub zmiana technologii - za zgodą Zamawiającego.
3. zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- np. zmiana unormowań prawnych, zmiany organizacyjne stron, ...,
- zmiana warunków płatności -w przypadku konieczności dostosowania warunków płatności do wymagań określonych przez instytucję współfinansującą zadanie;
4. zmiana w zakresie podwykonawstwa:
- dopuszcza się wystąpienie przez Wykonawcę o zatwierdzenie podwykonawcy na zakres robót nie wskazany w ofercie,
- jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. warunki dokonywania zmian:
- inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiającego (lub na wniosek Zamawiającego),
- uzasadnienie zmiany,
- forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy,
- Zamawiający informuje, że zmiana może być uzależniona akceptacją zmiany instytucji współfinansującej zadanie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szepietowo.pl, http://szepietowo.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Szepietowie ul. Główna 6, pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Szepietowie ul. Główna 6, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.