eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Stary Sącz: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 361282 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu niżej wymienionych szlaków zrywkowych, znajdujących się w: a) Oddziale 84a (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna - współrzędne GPS Początek 20 34 10 49 43 01; Koniec 20 34 11 49 43 00 - stanowiący cześć 1 przedmiotu zamówienia, b) Oddziale 83 i 82 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna - współrzędne GPS Początek 20 34 12 49 43 00; Koniec 20 34 42 49 43 15 - stanowiący cześć 2 przedmiotu zamówienia, c) Oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec - współrzędne GPS Początek 20 34 14 49 38 10; Koniec 20 34 11 49 38 20 - stanowiący cześć 3 przedmiotu zamówienia, d) Oddziale 26a leśnictwa Rożnów - współrzędne GPS Początek 20 47 17 49 46 15; Koniec 20 47 45 49 45 60 - stanowiący cześć 4 przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5a, 5b, 5c, 5d wraz z mapami sytuacyjnymi stanowiącymi załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d do niniejszej SIWZ należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia natomiast Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem usług i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru usług określonych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4.4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia. 4) W przypadku wykonania przez Wykonawcę usług innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w pkt. 3 SIWZ Wykonawcy usług nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu usług wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją usług. 5) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu usług uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego będą: a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres usług, b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja prac remontowych, b) zabezpieczenie placu usług przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie usług zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych usług, e) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia usług, f) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego usług. 7) Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów dotyczących ochrony środowiska przed skażeniem środowiska naturalnego na skutek rozlania olejów, paliwa czy produktów ropopochodnych. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdego zespołu roboczego w niezbędne środki neutralizujące tj. sorbenty oleju i paliwa (np. w postaci mat lub granulatu) nie dopuszczające do skażenia środowiska naturalnego. 8) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami ); b) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2001 r., nr 115, poz. 1229 z późniejszymi zmianami ). c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. , Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ). a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161 poz. 1141). d) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późniejszymi zmianami). b) Zasadami, kryteriami i standardami zrównoważonej gospodarki leśnej w tym m.in. standardami typu FSC (dostępnymi na stronie http://www.fsc.pl) PEFC (dostępnymi na stronie http://www.pefc-polska.pl) itp. e) Wskazówkami i ustaleniami przekazywanymi przez uprawnionych przedstawicieli zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) na część pierwszą - 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100); b) na część drugą - 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100); c) na część trzecią - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). d) na część trzecią - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Przy ubieganiu się o całość zamówienia wadium wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat n-ctwa) w terminie złożenia oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 07 listopada 2014 roku do godziny 1000 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz. 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do dnia 07 listopada 2014 roku do godziny 1000 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogu w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto - każdej z usług remontu szlaku zrywkowego - nie mniejszej niż 50% całkowitej kwoty ofertowej brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany kurs waluty ogłoszony przez Narodowy Bank Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadkach określonych w pkt. 4 SIWZ. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy pzp. 5) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 6) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. 7) Powyższe postanowienia zawarte w punkcie 16 SIWZ stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz 33-340 Stary Sącz ul. Magazynowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz 33-340 Stary Sącz ul. Magazynowa 5 - pokój nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 84a (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 84a (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 83 i 82 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 83 i 82 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 26a leśnictwa Rożnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaku zrywkowego w oddziale 26a leśnictwa Rożnów w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.