eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT do trzech budynków sądów okręgu suwalskiego oraz dwóch klimatyzatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Suwałki: Dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT do trzech budynków sądów okręgu suwalskiego oraz dwóch klimatyzatorów
Numer ogłoszenia: 361274 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT do trzech budynków sądów okręgu suwalskiego oraz dwóch klimatyzatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT wraz z klimatyzatorem do budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Produktu pkt 1. b) dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT wraz z klimatyzatorem do budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Augustowie z siedzibą w Sejnach, w budynku przy ul. Konarskiego 23B, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Produktu pkt 2. c) dostawa i montaż centralnego zasilania sprzętu IT do budynku Sądu Rejonowego w Augustowie, przy ul. 3 Maja 43, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja produktu - pkt 3. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż centralnego zasilania zgodnie z Załącznikiem Nr 1 - Specyfikacja produktu wraz z niezbędnym sprzętem, osprzętem, okablowaniem i oprogramowaniem o parametrach nie gorszych niż wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 - Specyfikacja produktu, b) montaż ww. urządzeń w pomieszczeniach zlokalizowanych j.n.: w piwnicy budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej o wymiarach: 2,85 x 5,04 x 2,60 m w piwnicy budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 w pomieszczeniu serwerowni o wymiarach: 2,80 x 3,45 x 2,90 m, na II piętrze w budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Augustowie z siedzibą w Sejnach przy ul. Konarskiego 23 B, w pomieszczeniu serwerowni o wymiarach: 2,45 x 3,65 x 2,60 m. c) przed montażem urządzeń Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym sposób ich rozmieszczenia w wyznaczonych pomieszczeniach, d) uruchomienie, wdrożenie, testowanie, wykonanie pomiarów oraz odbiory (protokolarne przekazanie do eksploatacji), e) instruktaż pracowników Użytkownika w zakresie obsługi urządzeń centralnego zasilania, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, g) Zamawiający wymaga, aby niektóre prace szczególnie uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Sądu oraz w dni wolne od pracy. Obowiązkiem wykonawcy będzie należyte zabezpieczenie prowadzonych robót i codzienne porządkowanie terenu. h) Wykonawca udzieli min. 60 miesięcznej gwarancji na centralne zasilanie sprzętu IT oraz min. 36 miesięcznej gwarancji na klimatyzatory, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. i) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy z zastrzeżeniem obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją dostarczonych urządzeń. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. j) Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej miejsc wykonania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 74 1130 1059 0017 3382 9590 0001. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać w szczególności określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i montaż systemu centralnego zasilania sprzętu IT o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami posiadającym uprawnienia do wykonywania robót w branży elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty według wzoru- Załącznik Nr 2, 2) Specyfikację produktu w układzie wynikającym z Załącznika nr 1 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1. Zmiany zaoferowanego modelu urządzenia lub jego części składowych na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pod warunkiem: 1) niezmienności wynagrodzenia umownego, 2) udowodnienia przez Wykonawcę zaistnienia obiektywnych przyczyn uniemożliwiających dostarczenie urządzenia zaoferowanego, 3) przedstawienia ekspertyzy niezależnego podmiotu o uznanej pozycji na rynku w przedmiocie ekwiwalentności urządzenia zamiennego, 4) udowodnienia przez Wykonawcę w przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego modelu lub jego części składowych, że zaprzestanie produkcji nastąpiło nie wcześniej niż dzień podpisania umowy. 2. Zmiany części składowych zaoferowanego modelu urządzenia w przypadku zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy i pod warunkiem zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie oraz pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.